Baard groei proces

Johan

Baard
Minutes seem like days
Corrosion fills the sky
Morbid dreams of anarchy
Brought judgement in disguise...

Slayer!!!!
 

Benji

Baard
Gaat goed met de groei zeg. Gaat er nooit meer af als het mij vraagt...voorbij de jeukfase al toch?
Geen één keer last van gehad. Heb voor het gemak mijn baard 9 mm getrimd en een klein stukje van de onderkant geschoren. De onderkant van de baard had meer haar dan de bovenkant en nu kan het tegelijk groeien. Het groeiproces moet dus een beetje overnieuw beginnen. Zal dus de komende weken ook geen foto's plaatsen. Ik ga dat doen als het wat langer is geworden. Uiteindelijk wil ik zo'n baard hebben (zie afbeelding) Daarna ga ik het filmpje in elkaar zetten vanaf de kale kin tot aan de volle baard :D
 

Bijlagen

  • Rollo.jpg
    Rollo.jpg
    135 KB · Weergaven: 73

Benji

Baard
2015-06-29 20.19.53.jpg Goedenavond baard-genoten!

Het is even geleden sinds mijn laatste post, dus ik wilde vanavond even een baard-up-date plaatsen want het gaat weer super met de groei.
Ik ben vorige week naar een Turkse kapper geweest en die heeft mijn baard even op orde gebracht. De onderkant heeft ie mooi en strak geschoren en de uitsteeksels heeft ie ook mooi weggehaald. Nu is het om de paar weken terugkomen om het bij te houden. Zie hier!!!!
 
P

Pellie

Guest
Ik zit met verbazing dit topic te lezen en verwachtte een filmpje aan het einde van de rit, maar opeens is het afgelopen???? Misschien dat na 2 jaar het groeifilmpje nog kan worden laten zien? :-D
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Helaas is een forum vaak een komen en gaan van leden.

Wat Benji betreft was hji laatst gezien op 21 aug 2015
 
Banner image
Top