Baard groei proces

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Amon Amarth is één van de weinige hedendaagse metalbands die ik echt heel goed kan waarderen! Er zijn r wel meer uiteraard, maar het meeste luister ik nog naar de 'oude metalbands'.
 

Benji

Baard
Amon Amarth is één van de weinige hedendaagse metalbands die ik echt heel goed kan waarderen! Er zijn r wel meer uiteraard, maar het meeste luister ik nog naar de 'oude metalbands'.

Ik waardeer ook meer de oude bands. Er zijn tegenwoordig zoveel bands die allemaal hetzelfde klinken dat de meeste niet meer zo "speciaal" klinken. Hedendaagse bands als Amon Armarth hebben iets speciaals waardoor ze zo goed klinken.
 

Johan

Baard
Amon amarth loopt ook alweer sinds 92 mee geloof ik. In december nog naar death angel geweest. Ook leuk.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hoewel mijn hart absoluut sneller gaat kloppen als het over bands als Slayer, Testament en Exodus gaat gaan we nu wel erg Off-topic.
Barry zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit zou weten, dus laten we verder ouwehoeren in het Off-topic forum!
 

Benji

Baard
Hallo baard-gasten!!
De vakantie was top en we kunnen weer verder met volgen van het baard-groei proces :cool:

foto 1 is deel 5 en foto 2 is (waarschijnlijk) deel 6 :)>
 

Bijlagen

  • 2015-05-09 08.51.30.jpg
    2015-05-09 08.51.30.jpg
    354,7 KB · Weergaven: 79
  • 2015-05-15 14.55.47.jpg
    2015-05-15 14.55.47.jpg
    405,9 KB · Weergaven: 82
Banner image
Top