Baard en mondkapjes

Nib85

Volle Baard
De voornaamste reden dat ik hem gekocht heb is omdat ik niet zo'n rand in mijn baard wil onder mijn kin. Dit voorkom je met dit model.
En het gedeelte wat er onderuit steekt kan je inderdaad in een sjaal of jas stoppen. Of gewoon laten hangen en kak aan hebben :D
Ik ben er zeer blij mee.

Je zou hem zelfs iets kunnen vouwen en vastszetten op de gewenste “lengte”.

Ik heb er zelf ook eentje besteld, ik vind hem te hoog zitten op de wangen. Als ik knipper komen de wimpers er tegen aan....
Wellicht is dit wat fine-tunen. Ik ga er mee bezig.

Het grootste voordeel is toch wel dat je deze op kan doen zonder rand. Als ik op het werk niet gebonden was aan medische mondkapjes zou ik er wat extra willen hebben.
 

istawa

Zware baard
Even ergens een vrachtje laden standaard mondkapjes blijven maar slecht zitten bij mij
567f674a24dc3490a4378c7eb15fb884.jpg


IT ain't over until the fat lady sings
 

Boof72

Volle Baard
Hier hetzelfde probleem. Welk masker ik ook gebruik, de bril beslaat en ademt lastig.
Zo blijf ik er ook bij dat ik hem zo min mogelijk draag. Voor mijn werk hoef ik hem niet te dragen, en '' verplichte'' plekken vermijd ik zoveel mogelijk. Soms kom je er echt niet onder uit zoals bij een ziekenhuis bezoek. Ik ben benieuwd hoe het vanaf 1 dec gaat. Ik geloof er nog steeds niet in en zal hem nog zo min mogelijk dragen. Maargoed, dit was de vraag niet :D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb het alvast klaarliggen voor 1 december aanstaande, evenals het hele bataljon van juristen en advocaten voor een kort geding, aangezien ik de Nederlandse Staat aan zal klagen gezien het Unesco 2005 verdrag en de Neurenberg Code 1947, als deze wil beweren, dat er een juridische grondslag tot verplichting mogelijk zou zijn op basis van een nationale wet, die een internationaal verdrag terzijde zou kunnen schuiven.

image.jpeg
 

Diederik

Volle Baard
Ik heb het alvast klaarliggen voor 1 december aanstaande, evenals het hele bataljon van juristen en advocaten voor een kort geding, aangezien ik de Nederlandse Staat aan zal klagen gezien het Unesco 2005 verdrag en de Neurenberg Code 1947, als deze wil beweren, dat er een juridische grondslag tot verplichting mogelijk zou zijn op basis van een nationale wet, die een internationaal verdrag terzijde zou kunnen schuiven.

Bekijk bijlage 17734

mooi handschrift
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb het alvast klaarliggen voor 1 december aanstaande, evenals het hele bataljon van juristen en advocaten voor een kort geding, aangezien ik de Nederlandse Staat aan zal klagen gezien het Unesco 2005 verdrag en de Neurenberg Code 1947, als deze wil beweren, dat er een juridische grondslag tot verplichting mogelijk zou zijn op basis van een nationale wet, die een internationaal verdrag terzijde zou kunnen schuiven.

Bekijk bijlage 17734
Mijn zegen heb je en respect.
[DOUBLEPOST=1606156080][/DOUBLEPOST]
Even ergens een vrachtje laden standaard mondkapjes blijven maar slecht zitten bij mij
567f674a24dc3490a4378c7eb15fb884.jpg


IT ain't over until the fat lady sings
Mooie levensboom hanger(Y). Ik zoek al een tijdje om een beetje een goeie. Zilver kan ik niet hebben op mijn huid.....word pikzwart en geeft af. Goud kan ik niet betalen...dus het moet iets zijn van bv RVS. Wat is die andere als ik vragen mag?
 

K9Beard

Baard
Ik heb het alvast klaarliggen voor 1 december aanstaande, evenals het hele bataljon van juristen en advocaten voor een kort geding, aangezien ik de Nederlandse Staat aan zal klagen gezien het Unesco 2005 verdrag en de Neurenberg Code 1947, als deze wil beweren, dat er een juridische grondslag tot verplichting mogelijk zou zijn op basis van een nationale wet, die een internationaal verdrag terzijde zou kunnen schuiven.

Bekijk bijlage 17734
Gelukkig, zo langzamerhand lijk ik de enige in mijn omgeving die hier een punt van maakt. Temeer na het Deense onderzoek (tot nu toe de grootste wetenschappelijke studie ooit naar de werking van mondkapjes: 6000 Denen namen eraan deel). Conclusie: mondkapjes helpen niet of nauwelijks tegen het corona virus (1,8% van de dragers van mondkapjes werd ‘besmet’ met het coronavirus, en 2,1% van de niet-dragers: verwaarloosbaar dus.). In sommige gevallen worden mensen er juist eerder ziek door. Ook uit deze studie blijkt dat de kans dat iemand zonder mondkapje eerder ‘besmet’ wordt, of dat je sneller iemand anders ‘besmet’, nihil is. België en Spanje voerden strenge mondkapjesplicht in, met nul komma nul gevolg voor de (veronderstelde) verspreiding van het coronavirus. Sterker nog: landen met de strengste maatregelen werden en worden juist het zwaarste getroffen.

Maar ja, het nieuwe normaal = stel vragen en je bent een complotdenker...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
ik ben benieuwd naar je kort geding.
hoe werkt dat?
Je verdiept je goed in de materie, trekt een blik juristen en advocaten open en klaagt de Staat per kort geding aan.
Mocht dit geseponeerd worden, dan gaat de volgende fase in en klaag ik het gehele kabinet aan voor misdaden tegen de menselijkheid en schending van de lichamelijke integriteit bij het Internationaal Strafhof in Den Haag, wat inhoudt, dat het op internationaal niveau verdergaat en beschuldigden volgens de geldende regels per direct in hechtenis genomen zullen worden tot de aanvang en behandeling van de zaak.
Net zoals bij Karadiscz en Mladicz is gebeurd bv. en die zijn er niet blij van geworden, dus ik vermoed, dat de Nederlandse regering deze route niet wil volgen.

En zoals @GoT2Beard opmerkt: complotdenker zie ik als een compliment, want daar zit het woord "denker" nog in, maar ik zie het liever als feitendenker of compleetdenker. Het heeft niets met rebels, radicaal of dissident te maken, maar ik ben geen achtjarige, die je denkt te kunnen manipuleren door zijn speelgoed af te pakken en te beloven, dat als hij braaf luistert misschien een beetje terug kan krijgen.
Zoals de meesten van jullie weten heb ik in slechtere gebieden voor hetere vuren gestaan en mij (en de gehele bevolking) proberen te intimideren met een flinterdunne ministeriële beslissing van een basisonderwijzer van de derde klas zal niet gaan werken.
De uitspraak van een minister-president en voormalig medewerker personeelszaken van Unilever, dat "we" samen een afspraak gemaakt hebben leg ik ook naast me neer, want ik kan me niet herinneren, dat "we" samen een eenzijdige afspraak gemaakt hebben.

Ik ontken het medisch gedeelte van Sarscov-2 niet, maar ik heb geen last van cognitieve dissonantie en laat me niet knechten. Ik leef liever tien dagen als een leeuw, dan honderd als een schaap!
Het dragen van een niet functionerende mondkap of het nemen van een overhaast gefabriceerde vaccinatie, waar de gevolgen op lange termijn niet van te overzien zijn, staat iedereen op vrijwillige basis vrij, maar niet onder repressie van een overheid of dmv sociale druk.

…dus dan stappen we naar Vrouwe Justitia!
 

Boof72

Volle Baard
Klinkt goed en ben het met je eens.
Om er een rechtzaak van te maken gaat mij iets te ver, maar hoop dat het enig resultaat op gaat leveren.
Wat betreft het vaccin, die mogen ze van mij ook in een ander steken. Die sla ik ff over, net zoals ik nog nooit de griepprik heb gehaald tegen alle adviezen in. Als ik tegenwoordig ergens naar binnen loop zonder mondkap wordt ik al raar aangekeken en denk dan maar bij mijzelf: wat een stelletje schapen en goeie volgelingen zijn jullie allemaal, en luister maar goed!! :D
En loop ik al glimlachend door.
 
Banner image
Top