Baard en eten

Laurent1965

Zware baard
Ik geloof je. Ik merk zelf ook dat de behoefte aan vlees erg afneemt. Ik kook ook erg gevarieerd en lekker, maar over het algemeen ben ik ook wel meer tijd kwijt in de keuken. Nu vind ik het wel leuk om te koken, maar daar heb je ook niet altijd de tijd voor. Bovendien vind ik het lastig om de oer-Hollandse pot te koken, aardappels met groente, dat is zonder vlees redelijk saai, daardoor eet ik voor een Hollander vrij weinig aardappels en sommige groentes kan ik daardoor niet veel mee.
Helemaal mee eens, nou ben ik ook nog eens niet van veel aardappelen...., eigenlijk eten we elke dag met olijfolie, knoflook etc, zuidelijke keuken past goed in dit patroon.
Lekkere vega pasta, Blandade de Moreau ( aardapp.puree met olijfolie, knoflook, geitenmelk en stokvis-kabeljauw uit de oven ) met een salade...(Y):) Comfortfood!
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Dus @Joep, het was gewoon "lekker" "smerig"! :D:eek:
Nou zeker weten en met recht LEKKER :D
Als ik eenmaal door heb dat de maaltijd niet netjes naar binnen te krijgen is, dan slaat er iets door bij mij en laat ik me ook helemaal gaan, dikke pret was het :D
Dit was natuurlijk gewoon thuis, ben ik op visite, dan zal ik toch naar andere oplossingen moeten gaan zoeken. De rest van de familie vond het ook erg leuk, vooral de kinderen :D
 

Laurent1965

Zware baard
Nou zeker weten en met recht LEKKER :D
Als ik eenmaal door heb dat de maaltijd niet netjes naar binnen te krijgen is, dan slaat er iets door bij mij en laat ik me ook helemaal gaan, dikke pret was het :D
Dit was natuurlijk gewoon thuis, ben ik op visite, dan zal ik toch naar andere oplossingen moeten gaan zoeken. De rest van de familie vond het ook erg leuk, vooral de kinderen :D
Herkenbaar dat laten gaan, kan het schelen...:D:D
 

Yainderidoo

Zware baard
En dan onderbreken we dit culinaire programma met de heerlijke gehaktballen van grootmoeder, ouderwets lekker:

iu


:D:D:D:p
 

Joep

Zware baard
Maaruh, hoe kan je nou met pizza helemaal onder zitten!? o_O

pizza-fold-hold.png


Of gewoon met mes en vork.

Nu heb 'k zin in pizza... :oops:

Ik snap het ook niet hoor, hoe @Joep dat doet! :D

Óf hij moet nog leren pizza eten: Óf z'n snor is inmiddels al zó lang geworden, dat het z'n hele mond bedekt! :eek:

Hoe dan ook; lekker doorgaan @Joep! (Y)
Ik merk het al, jullie hebben het recept niet gelezen. Ik citeer:
...Als de pizza gebakken is, beleg je hem met sla, tomaat, avocado en lekkere knoflooksaus...
Dat is dus een hele dikke pizza. Nu wisten jullie al dat ik van dikke vrouwen houd, nou ik houd dus ook van dikke pizza's en als bijkomstige meevaller wordt mijn vrouw ook nog dikker van de pizza EN ik vind pizza heel erg lekker, ohh dat zei ik al. Ik dwaal af, die pizza is zoo dik met knoflooksaus als toplaag, snap je het nu?
 

zenn

Zware baard
Hahaha, dat denk 'k wel heel erg vaak bij 'harde' broodjes of producten van bladerdeeg (croissants/saucijsbroodjes)!
Die kruimels gaan de baard gewoon niet uit; denk je 'k heb ze eruit geklopt, kom je een paar uur later ze gewoon nog tegen. :oops::rolleyes:
 
Banner image
Top