Baard en eten

BEARDY

Stoppelbaard
hoi IMG-20171213-WA0001.jpg
Baarden informatie

ik ben 1 week weg van mijn yeard baard maar de laatste tijd begint mijn baard mij te storen tijdens het eten
als ik een broodje eet hangt heel de baard vol kruimels
en bij het avondeten gaan soms de hoekharen van mijn mond mee naar binnen
en van voor juist onder de lip krult mijn haar soms omhoog en als je dan iets in je mond steekt kan je al raden wat er gebeurd en soms ook tijdens het drinken dat er druppels via de baardharen in mijn baard lopen

hebben jullie dit ook aan de hand en wat doen jullie er tegen
 
Goeie vraag....
Herkenbaar ook . En ik zit nog niet in de helft van de yeard...
Vooral wafels met slagroom en zo van die dingen. Hmmm yummy... :p...

Ik denk niet dat er veel aan te doen valt. Ik heb hier op de forum wel al iemand gezien met een baardnetje...
Maar met jouw baard moet dat al een serieus netje zijn. :)...
En een plastic zakje over je baard zou misschien een raar zicht zijn...


Even tussendoor en wat serieuzer... geweldige baard heb je ! (Y)
en leuke profielfoto. :)

Misschien zijn er andere met betere info.
 

DNA76

Baard
Herkenbaar probleem. Momenteel niks anders gevonden dan een servet bij mij te nemen tijdens het eten. Nadien even snel de baard uitspoelen. Ik denk dat het een probleem is waar we mee zullen moeten leren leven. De tol van mannelijkheid kan soms zwaar zijn :D.
PS: een bord wortelen lijkt me haalbaar zonder je baard vol te hangen.
 

Texman

Koning Baard
Leuk dat je bijna de yeard hebt bereikt. Het is duidelijk niet voor niets geweest wat het resultaat is prachtig.(Y)(Y)(Y)
Het probleem dat je aankaart is herkenbaar. Het gene wat je mooi vind en graag wil geeft soms wat praktische problemen en ook ergernis.:eek:
Zelf hou ik het gebied rond mijn mond niet te kort maar wel zo kort dat de haren niet te ver over mijn lip of in mijn mond kunnen komen.
De haren onder mijn mond willen ook nogal eens omhoog krullen dus die houd ik ook wat korter. Daarnaast kan je ook snorrewax of beardwax gebruiken op deze probleemgebieden wat beter in bedwang te houden.
Het probleem van het morsen is niet echt te te voorkomen behalve door voorzichtiger te eten met kleinere happen. Hou altijd een servet bij de hand zodat je gelijk kunt ingrijpen. Broodjes die kruimelen snij ik in kleine stukken dat geeft wat minder gekruimel.
Succes Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja dat probleem is algeheel bekend.
De enige makkelijkste oplossing is of korter houden of alles doorstaan tot hij langer is en inderdaad met de snorrewax kom je ook een heel eind.
Zo niet adviseer ik een grote blender waar je alles inmietert en het verdund met een rietje naar binnen zuigt.
Ja het is klote en het duurt soms een paar jaar dat hij zo lang is dat hij niet meer hindert.
Maar wel tof dat je bijna de yeard hebt bereikt.
Dus ja,geven en nemen of andersom:)>
 
een bord wortelen lijkt me haalbaar zonder je baard vol te hangen.

Elke dag worteltjes eten dus... :D...
(Dat zou ik toch snel beu worden hoor. En het mogen dan nog geen geraspte zijn.)
[DOUBLEPOST=1520548959][/DOUBLEPOST]
Nee, niet herkenbaar. Er is me vroeger geleerd fatsoenlijk te eten. :p
Hup, op naar de Yeard....dan maar met kruimels.:)>


Oei .. dan moet ik op een baardborrel daar proberen op te letten . :p
Ik eet namelijk graag als een oermens. Uit de handen.
Spareribs.. of kippenvleugeltjes hmmm...
 

Renem

Volle Baard
Heul vroegâh was er nog geen bier.

Gisteren hing ik voor het eerst met mijn snorhaar in het schuim.
Aparte ervaring... Vanochtend het schaartje gepakt. :rolleyes:

Vriendelijke groet, René
 

Joep

Zware baard
Hahahaha, dat was lachen.
Ok, het is een oud topic, maar ik moest het toch even kwijt.
Ik ben nu nog niet helemaal zeker hou ik dat knoeiwerk met mijn korte snor moet gaan oplossen, laat staan als de boel wat langer wordt.
Wat ik nu doe is na iedere maaltijd even snel mijn snor en baard rond de mond uitspoelen onder de kraan en daarna opnieuw borstelen, maar ik kan me zo voorstellen dat die mogelijkheid er niet altijd is. (onderweg bijvoorbeeld)
 

Texman

Koning Baard
Als je kiest voor een lange en indrukwekkende snor dan kan dat een probleem zijn:confused:
Eten met kleinere happen, servet bij de hand evt. even uitspoelen. Voor onderweg heb je van die handige vochtige schoonmaak doekjes.:)
Iedereen ontwikkelt zo zijn eigen methode.
Tanden poetsen is ook zo iets maar dat spoel je makkelijk af (Y).
 

Laurent1965

Zware baard
Meestal klop ik kruimels er snel even wat dieper in, op de wc klop ik ze er dan vervolgens uit. o_O

Wat ik wel een ding vind, moet extra articuleren om verstaanbaar te blijven bij sommige mensen, geluid word afgeremd.... :D
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top