Ahoy!

Gerben

Stoppelbaard
Hallo allemaal, hierbij stel ik mij zelf ook even voor.

Ik ben hier terecht gekomen omdat ik van doel was om mijn kennis van de Nederlandse baard-webshops uit te breiden en misschien een goede barbier in de buurt te vinden voor wanneer dat uiteindelijk nodig is. Maar vanwege de bijzonder vriendelijke sfeer en de interessante gesprekken ben ik lekker blijven hangen.

Gerben is de naam, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gezien. Geen foto helaas! Ik ben 23 jaar oud en voor zolang ik mij kan herinneren heb ik altijd een baard gewild. Wat tijdens mijn puberjaren voor vrij gênante pogingen heeft gezorgd. Gelukkig ging het daarna beter, wat ook niet meer dan eerlijk is aangezien moeder natuur mij ook veel te vroeg een kale knikker toebedeeld heeft - een goede ruil vind ik zelf. Helaas heb ik mijn mooie baardharen telkens afgeschoren of gekortwiekt wanneer het me te wild werd.
Dit keer ga ik er voor! Ik zit op een maand of twee groei momenteel en heb al flink wat fouten gemaakt. Onder andere de nek lijn staat wat te hoog nu, maar het kan er allemaal net mee door, alhoewel de nijging om opnieuw te beginnen soms groot is. Ben verder dik tevreden moet ik zeggen. Ik ben nu van plan om er voor een lange tijd niets aan te doen.
Wat voor mij voornamelijk de druppel was dat ik dit keer wat onderzoek gedaan had en zo op het idee gebracht ben om wat producten aan te schaffen. De baardolie deed het 'm, wat een heerlijk spul, heb het ook even op mijn droge hoofd geprobeerd en het probleem was meteen opgelost. Heb er altijd een hekel aan gehad om goedjes op m'n kop te smeren maar van dit spul kan ik niet genoeg krijgen. Misschien is het de geur of de eerlijke Amish die mij toelacht zodra ik het kastje opentrek. Het is wel prijzig, vandaar dat het DIY baardolie topic mij wel aansprak. Inmiddels is er een klein fortuin aan basis- en etherische olie onderweg... Waar ik jullie volledig verantwoordelijk voor stel.

Groeten,
Gerben
 

Ardjan

Baardaap
Ha Gerben, welkom op het forum! Leuk voorsteltopic! (Y)
Ik zeg: lekker laten groeien, laten groeien, laten groeien! :)>
En als je denkt nú kan het; effe fotootje posten! :eek:
 

Kale666man

Baardaap
Hoi gerben.
Ja wat Ardjan al zegt,welkom op het forum en inderdaad zou een foto wel makkelijk zijn voor de info die je dan krijgt van de over het algemeen eerlijke aanwezige mensen hier.
In ieder geval als je doorgaat hebben we er weer een baardbroeder bij en denk ik dat je veel plezier hier beleeft.
Dus snel ff foto erop, want daar zal iedereen om gaan vragen.
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerben,
Hartelijk welkom op dit leuke forum, fijn dat je mee gaat doen.
Ben benieuwd naar je foto.
En heb je vragen stel ze gerust hier.
Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja Gerben en onthou dat Texman een hoop weet over producten borstels,het gebruik ervan en nog veel meer.
Een soort van vraagbaak die je bij een nieuwe auto krijgt,maar er zijn er meer hoor maar die hoor je vanzelf wel:)
 

Gerben

Stoppelbaard
Bedankt voor de vriendelijk verwelkoming! Nou vooruit dan maar he, niet de mooiste selfies - maar ach, ik heb zo het vermoeden dat hier toch niet veel dames op het forum zitten hehe.
oSoX6Aq.jpg
3mwfweI.jpg
NiOyLfr.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Gerben,
Leuk dat zo snel de foto's kon posten.
Je hebt een prachtige baard voor twee maanden als je doorzet wordt het een geweldige baard waar je een leven lang trots op kan zijn.
Laat je baard nu eerst 3 maanden groeien en kijk wat het wordt.
Veel succes.
Texman:)>
 

TMG1961

Baardaap
Dat is een mooie baard voor je leeftijd en voor de 2 maanden dat de baard oud is. Mooie kleur ook (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Hoi Gerben
Hoe is het met de baard,wacht al weer met spanning af naar je volgende update want hij kan alleen maar nog mooier zijn geworden.
En misschien doe je ook gelijk een foto bij je naam in je profiel.
Is wel leuk,maar misschien wil je dat wel niet
In ieder geval succes met je baardreis:)>
 
Banner image
Top