Ahoy!

Gerben

Stoppelbaard
Bedankt voor de reacties iedereen! Het zet me bijna aan om weer voor de lange baard te gaan haha, daarnaast moet de keel ook niet koud worden in de winter natuurlijk.

Gisteren een nieuwe trimmer ontvangen om mijn goedkope BaByliss te vervangen. Een Wahl dit keer, een wereld van verschil. Meteen even geprobeerd natuurlijk, hieronder het resultaat. Per ongeluk de bakkebaarden er zo goed als afgeschoren toen ik ze probeerde te faden, dus toen moesten de wangen er ook maar aan geloven zodat het minder opvalt. Maar ach, groeit zo weer aan.
l8hvNvE.jpg
 

Gerben

Stoppelbaard
f3YFgli.jpg
gY3lTW0.jpg


Het heeft even geduurd maar hier is dan de update. Heb er al een tijd niet in om geknipt en zo ga ik nog een tijdje door. Naast de baard zelf is ook de collectie baardspullen gegroeid, veel te verslavend! Ik moet mezelf tegenhouden om niet nog meer te kopen en dat is niet iets wat ik ooit van mijzelf verwacht had. Scheren is geen oplossing want daar is het probleem bijna even erg. :D

bqaghzT.jpg
V5f1lYr.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Gerben ,
Je heb een prachtige baard gekregen, het is de moeite waard geweest.(Y)(Y)(Y)(Y)
Je baard heeft een hele mooie kleur en staat je ook erg goed;)
En wat een enorme verzameling baardspullen heb je. Leuk om te zien wat je allemaal gebruikt.
Ik zie dat je dr. Bronner peppermint soap heb gekocht, ik ben hier een liefhebber van en gebruik het jaren.
Wat is jouw ervaring?
Succes met de verdere groei,
Texman :)>
 

Gerben

Stoppelbaard
@Texman Bedankt! Die Dr. Bronner staat er dan ook dankzij u, die heb ik gekocht na al die positieve posts hier er over te hebben gelezen. Ik heb hiervoor Aleppo zeep geprobeerd, maar dat was niks voor mij, de geur stond me tegen en ik vind een vloeibare zeep handiger. Dr. Bronner bevalt goed, het ruikt lekker fris. Het is wel enorm sterk, maar dat maakt het ook zuinig in gebruik - een paar druppels is meer dan genoeg. Ik heb nu gewoon een scheut water in de fles om het wat te temmen. Ik moet wel zeggen dat ik schrok van de enorme preek op het label. :D
 

Texman

Koning Baard
@Texman Bedankt! Die Dr. Bronner staat er dan ook dankzij u, die heb ik gekocht na al die positieve posts hier er over te hebben gelezen. Ik heb hiervoor Aleppo zeep geprobeerd, maar dat was niks voor mij, de geur stond me tegen en ik vind een vloeibare zeep handiger. Dr. Bronner bevalt goed, het ruikt lekker fris. Het is wel enorm sterk, maar dat maakt het ook zuinig in gebruik - een paar druppels is meer dan genoeg. Ik heb nu gewoon een scheut water in de fles om het wat te temmen. Ik moet wel zeggen dat ik schrok van de enorme preek op het label. :D
Ja dat vond ik aanvankelijk ook moeilijk. Maar er zit een enorm stuk geschiedenis achter het product. Het bedrijf heeft zijn wortels in het Duitsland van voor de tweede wereld oorlog. Toen het echt niet meer leuk was zijn zij gevlucht naar Amerika waar zij heel succesvol werden met hun producten. Het is het geloof dat ze op de been heeft gehouden en uit dankbaarheid hiervoor willen zij het geloof verspreiden door de teksten die zij op de labels van hun producten zetten. Ik heb er geen moeite mee zij maken deel uit van de Joodse gemeenschap in de VS. Op het internet vind je de hele geschiedenis van de fam. Bronner
 
Banner image
Top