4 weken groei, potentioneel toffe baard?

Beardhrn

Baard
Kapper geweest. Even de baard laten trimmen. De baard is weer gelijk. Wat is jullie mening?
 

Bijlagen

  • 15004817157811918167622.jpg
    15004817157811918167622.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 82

istawa

Zware baard
Zou nou lekker bij de barbier wegblijven zag op eerdere foto's dat je zelf de baardlijnen ook aardig strak kan houden. Wordt een mooie baard denk. Succes

it aint over until the fat lady sings
 

Beardhrn

Baard
Kleine hap in mijn baard. Ben iets te ver gegaan met de lijn. Zien jullie dat?

Zucht..
 

Bijlagen

  • IMG-20170721-WA0017.jpeg
    IMG-20170721-WA0017.jpeg
    782,2 KB · Weergaven: 68

Beardhrn

Baard
5-6 weken groei nu. Wat vinden jullie ervan? Heb wat olie op mijn gezicht gesmeerd. Vandaar de shine hahah!
 

Bijlagen

  • 150092460959326067899.jpg
    150092460959326067899.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 77
  • 15009246285501163559165.jpg
    15009246285501163559165.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 68

Ardjan

Baardaap
Gaat goed; goeie neklijn ook; (Y)
Ga je voor een lange(re) baard, dan zou ik de lijn bij de keel nog iets lager zetten. Dit komt in een later stadium de volheid van de baard ten goede. :)>
 

Beardhrn

Baard
Heel eerlijk gezegd weet ik nog niet wat voor baard ik wil. Ik vind dit bijvoorbeeld een goede baard om mee te starten. Vervolgens het 2e plaatje als eindresultaat. Vraag me af hoelang zoiets duurt tot ik het heb.

Goede tips!
 

Bijlagen

  • 1158f00b0c64f4725be3aba987a9bf3c.jpg
    1158f00b0c64f4725be3aba987a9bf3c.jpg
    134 KB · Weergaven: 65
  • tumblr_oegdzzhAf51smk873o1_500.jpg
    tumblr_oegdzzhAf51smk873o1_500.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 68

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Interessant om op het Baardforum nu eens het smaakverschil in culturen te zien.
De Arabische baard met de hoge kaaklijn en de naar voren gerichte punt, terwijl de Westerse man eerder voor de Viking baard of Tartaren baard zal kiezen, die gelijkmatig lang is en aan de onderzijde recht of zwak rond is, maar waarvan de kaaklijn dezelfde lengte, als de voorzijde heeft.
 

Beardhrn

Baard
Interessant om op het Baardforum nu eens het smaakverschil in culturen te zien.
De Arabische baard met de hoge kaaklijn en de naar voren gerichte punt, terwijl de Westerse man eerder voor de Viking baard of Tartaren baard zal kiezen, die gelijkmatig lang is en aan de onderzijde recht of zwak rond is, maar waarvan de kaaklijn dezelfde lengte, als de voorzijde heeft.


Verschillende culturen, verschillende baarden! De reden dat ik voor een wat strakkere kaaklijn ga is omdat ik nog redelijk jong ben (24) . En ik best hoge baardgroei heb. Een collega van mij die heeft pas een flinke baard. Die heeft tot net boven zijn borst. Echt een viking baard.

Het is wel grappig. Je hoeft maar een beetje een baardje te hebben en mensen beschrijven je al als ' die jongen met die baard'. Het streelt je ego, heerlijk!
 

Beardhrn

Baard
Goed bezig. Sluit me aan bij Ardjan qua advies mbt neklijn.

Ik denk dat ik toch inderdaad ga voor een lagere baard. Wat adviseer wat ik kan doen? Gewoon de geschoren plekken laten uitgroeien en dan over 2 weken even bij de kapper het gelijkmatig te laten trimmen?
 

Pim

Baard
Ik zou het gewoon laten aangroeien. En misschien voorlopig even geen trimbeurtje doen als ik jou was.
 

Ardjan

Baardaap
Ik denk dat ik toch inderdaad ga voor een lagere baard. Wat adviseer wat ik kan doen? Gewoon de geschoren plekken laten uitgroeien en dan over 2 weken even bij de kapper het gelijkmatig te laten trimmen?
Als jij voor een lagere of langere baard wil gaan zou ik er voorlopig van afblijven; niet bijwerken en niet naar de kapper/barbier gaan. Gewoon lekker laten groeien en de baard z'n gang laten gaan. Hooguit, na verloop van tijd, de wanglijn bijwerken (dat kun je gewoon zelf); maar de rest lekker laten groeien; misschien even wat minder vaak in de spiegel kijken ;) maar straks genieten van een megabaard! :D Volgens mij potentie genoeg! (Y)
Beard on!
 

Hartenheer

Zware baard
Laten uitgroeien.
Je krijgt een moment dat het niet echt fraai is, dan een hoop balsem gebruiken om je omgeving tevreden te houden.
Het ziet er dan toch redelijk verzocht uit.
Dan kom je baard op een lengte dat je niet zo veel balm meer nodig heeft om fatsoenlijk eruit te zien: Je zou dan naar een barbier kunnen gaan om alleen de wilde haren weg te temen, maar verder niets eraf.

En dan wordt je vanzelf net zo lelijk al mij (Y)
 
Banner image
Top