4 weken groei, potentioneel toffe baard?

Beardhrn

Baard
Beste baard broeders,

Ik ben pas nieuw op deze forum ( paar minuten jong) en ik moet zeggen dat ik het heel tof vind om te zien dat er mannen zijn die volle passie hebben over hun baard.

Ik zal mijzelf kort voorstellen. Mijn naam is Haroune, 23 jarige, student wonend in Utrecht. Het is voor mij tijd om mijn baard te laten groeien. Vaak trim ik mijn baard af na 1 maand wegens ongeduldigheid. Maar we gaan er dit keer volledig voor!

Ik vroeg me af wanneer het handig is om eventuele tools te gebruiken om mijn baard te verzorgen. Ik gebruik bijvoorbeeld elke dag Castor olie om mijn baard te verzorgen maar ik ontvang graag input!

Wat vinden jullie van de '4 weken' baard. Ik heb helaas niet een goede coverage.
 

Bijlagen

  • Snapchat-2063908976.jpg
    Snapchat-2063908976.jpg
    672,9 KB · Weergaven: 258
  • IMG-20170707-WA0003.jpeg
    IMG-20170707-WA0003.jpeg
    522,4 KB · Weergaven: 272
  • IMG-20170707-WA0001.jpeg
    IMG-20170707-WA0001.jpeg
    505,2 KB · Weergaven: 253

Mrgourmet

Baard
Mooie baardje al hoor.

mijn tip;
Laat hem nu 7 a 8 maanden groeien. indien gewesnst ook de snor...
de snor haren zullen even (irritant soms!) over je lip gaan groeien. kam deze gewoon met een baardolie of wax naar de zijkant.
of trim je snor met een schaar net op de lijn van je lip als je geen gestylde maar wel volle snor wilt.
Je baard ziet er mooi vol uit al en word waarschijnlijk prachtig, hoor.
Als je baard wat langer wordt, gewoon vaak wat kammen met baard olie en volhouden.

komt helemaal goed. het is even een kwestie van doorbijten het eerste half jaar.

ben benieuwd naar je progress! welkom!
 

Weeble

Volle Baard
Welkom op het forum Haroune!
Alleen castor olie is eigenlijk niet goed voor de baard. Ik gebruik zelf een eigen recept met 20% castor, 40% amandel en 40% jojoba olie.
Bij Holland % Barrett heb je nog wel eens 2 voor 1 acties, dus een arme student heeft daar ook profijt van ;)
 

Beardhrn

Baard
Hallo Weeble!
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik in de avond pure Jamaican castor oil. Is dit wel oké of zeg je nog steeds, beter een eigen recept maken zoals wat je hierboven hebt benoemd?

Ik ben opzoek naar een baardolie wat ik overdag kan dragen. Ik zal even vanmiddag langs gaan bij de tuinen en direct pipet flesje aanschaffen. Zal ik starten met 30 ml?
 

JeroenP

Volle Baard
ik deel de mening met mijn mede-baardmannen. je hebt genoeg potentieel voor een beste baard!

lekker laten groeien.

succes met je baardreis.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hallo Weeble!
Bedankt voor je reactie. Ik gebruik in de avond pure Jamaican castor oil. Is dit wel oké of zeg je nog steeds, beter een eigen recept maken zoals wat je hierboven hebt benoemd?

Ik ben opzoek naar een baardolie wat ik overdag kan dragen. Ik zal even vanmiddag langs gaan bij de tuinen en direct pipet flesje aanschaffen. Zal ik starten met 30 ml?
Probeer eens 30% Jojoba-olie, 30% Zoete amandel-olie, 15% Argan-olie en 15% Castor-olie.
 

Beardhrn

Baard
Het viel me op dat er in een week daadwerkelijk baard anders eruit kan zien. De foto waar ik een zwarte pet draag is van vandaag. Daaropvolgend zie je een foto waar ik een rode pet draag. Dat is 1 week geleden.

#believeinchange
 

Bijlagen

  • IMG-20170712-WA0038.jpeg
    IMG-20170712-WA0038.jpeg
    926,8 KB · Weergaven: 131
  • IMG-20170712-WA0041.jpeg
    IMG-20170712-WA0041.jpeg
    871,5 KB · Weergaven: 121
  • IMG-20170705-WA0008.jpeg
    IMG-20170705-WA0008.jpeg
    713,8 KB · Weergaven: 123

Beardhrn

Baard
Wat vinden jullie heren? Bij de nek het blijven scheren of ook dat laten groeien? Want in mijn hals groeit het heel hard
 

Beardhrn

Baard
Wat vinden jullie baard zonder snor? Ik vind dat er altijd beetje raar uitzien. Tenzij de snor licht getrimd is
 
Banner image
Top