30 jaar en klaar voor baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gaat naar mijn mening best goed hoor (Y)
Gewoon lekker zijn gang laten gaan,
Onverzorgd vind ik het alvast niet ;)
 

DNA76

Baard
Welkom hier. Iedere baard is uniek en heeft zen eigen karakter. De jouwe ziet er alvast goed uit, de tijd brengt raad! Volhouden met die baard en je krijgt vanzelf een exemplaar waar je tevreden mee zal zijn! Succes.
 

Boudi

Baard
Welkom! Je baard gaat goed hoor... en ziet er keurig uit. Is natuurlijk ook afhankelijk van je smaak. Een beetje wilde baard vind ik persoonlijk meer hebben dan een heel strak gezette...
geniet van je baardreis (Y):)>
 

Nordkapp

Baard
Bedankt! Ik deel je mening en vind een wildere baard mooier dan ene met veel onderhoud.
Zaterdag heeft de kapster, toen ik men haar liet knippen (duh), wat opkrullende haren van de bakkebaarden geknikt en ik moet zeggen het is stukken netter.

Lukt me trouwens niet altijd om hier aan te melden. Snap het niet.
 

Mdbruin

Baard
@ProfessorMelchior viel mij ook al een paar keer op. De site is soms laat op de avond onbereikbaar, reageert nergens op (zelfs de ping op het ip). Mijn internet doet het wel gewoon op andere sites.
 

Nordkapp

Baard
Het probleem ligt denk ik door aan te melden via Facebook.
Maar ik ga binnenkort mijn account daar verwijderen dus zal ik maar een account hier aanmaken.
[DOUBLEPOST=1545033075][/DOUBLEPOST]Bij deze ook een update
[DOUBLEPOST=1545033191][/DOUBLEPOST]Wat ik wel vreemd vind en ik weet niet op het bij jullie zo is, maar ik vind men baard er ‘groter’ uit zien op foto of als ik kijk in de spiegel dan als ik er aan voel. Haha
 

Bijlagen

  • 7F0AFB3D-C1A0-4E72-A47B-6DCC068BE47F.jpeg
    7F0AFB3D-C1A0-4E72-A47B-6DCC068BE47F.jpeg
    226,9 KB · Weergaven: 130

Nordkapp

Baard
Update
[DOUBLEPOST=1546947385][/DOUBLEPOST]Vanaf morgen ga ik GBS balsem gebruiken ipv (godbetert) kruidvatbaardolie. Ook zo’n buffelhoornkam besteld.
Of zijn deze spullen wat overdreven voor iemand met een baard(je) zoals van mij?
 

Bijlagen

  • 71D2A2A5-6369-473B-A752-2FC43C7437AA.jpeg
    71D2A2A5-6369-473B-A752-2FC43C7437AA.jpeg
    335,5 KB · Weergaven: 130
Laatst bewerkt:

Mdbruin

Baard
Inderdaad, stukje kwaliteit mag ook wel. Ik weet niet of je mijn review van de kam hebt gelezen, maar deze kan wat sterk ruikend overkomen als deze uit de verpakking komt. Dit wordt na verloop van tijd een heel stuk minder.
 

Nordkapp

Baard
Welk smaakje balsem heb je?

En je baard gaat goed. Ga zo door (Y)

Caramel Mokka. Deze morgen voor het eerst erin gepleurd. Aanbrengen is al een plezier op zich vind ik :p
[DOUBLEPOST=1547004762][/DOUBLEPOST]
Inderdaad, stukje kwaliteit mag ook wel. Ik weet niet of je mijn review van de kam hebt gelezen, maar deze kan wat sterk ruikend overkomen als deze uit de verpakking komt. Dit wordt na verloop van tijd een heel stuk minder.

Die ruikt inderdaad ietwat vreemd, maar gelukkig blijft die geur niet na het kammen.
Ik had wel fijnere tanden verwacht.
 
Banner image
Top