3 weken baard

Nib85

Volle Baard
Ziet er prima uit.
Hoe heb je de zijkanten getrimd? Ik zit zelf ook een beetje met het dillema dat de zijkanten nu gaan "uitsteken".
Ik wil hem graag iets langer, maar de zijkanten gewoon kort houden. Ik ben bang dat als ik zelf ga trimmen ik een sik met stoppels op de wangen krijg.
Hoe heb je een mooie overgang gekregen?


Verder snapt iedereen best dat het om de baard moet gaan. Denk dat Diederik het niet zo kwaad bedoeld hoor. ;)
 

Yoeri

Baard
Yoeri ziet er goed kerel(Y)
Maar hoeveel voller wil je hem hebben??
Ik heb de indruk dat jij model heb gestaan voor dit icoontje: :)>

Dank, voller aan de zijkant en ook de voorkant. Mijn sik is geen probleem die word ongeveer 10 cm na ongeveer 3 maanden. Maar de zijkanten groeien jammer niet zo hard. En ze groeien onregelmatig dus soms een echte nachtmerrie.
[DOUBLEPOST=1484163408][/DOUBLEPOST]
Ziet er prima uit.
Hoe heb je de zijkanten getrimd? Ik zit zelf ook een beetje met het dillema dat de zijkanten nu gaan "uitsteken".
Ik wil hem graag iets langer, maar de zijkanten gewoon kort houden. Ik ben bang dat als ik zelf ga trimmen ik een sik met stoppels op de wangen krijg.
Hoe heb je een mooie overgang gekregen?


Verder snapt iedereen best dat het om de baard moet gaan. Denk dat Diederik het niet zo kwaad bedoeld hoor. ;)

Dank voor je compliment. Door enkel de onderkant te trimmen. Zo hou je de overgang het mooiste.
 

Lei

Baard
Yoeri ziet er goed kerel(Y)
Maar hoeveel voller wil je hem hebben??
Ik heb de indruk dat jij model heb gestaan voor dit icoontje: :)>
Daar sluit ik me bij aan. Je hebt volgens mij een modelbaard, Yoeri. Ik zou willen dat mijn baard zo mooi vol was.
Ik heb ook de ervaring dat sommige delen van de baard harder groeien dan de rest. In het begin hield ik dat bij met een baardtrimmer, maar daarmee kun je gemakkelijk uitschieten en dan is de groei van weken meteen verpest. Maar ik begin steeds handiger te worden met de kapperschaar. Daarmee kun je veel subtieler haartje voor haartje, plukje voor plukje afknippen. En ik merk dat de baard daarmee heel netjes wordt. Op YouTube staan filmpjes hoe je de schaar het handigst gebruikt.
 
Laatst bewerkt:

Yoeri

Baard
hallo baarddragers ik heb nu bijna een 2 maanden baard. ik schrok eerder van mijn eigen foto's erg slechte baard. maar goed ik hoop dat de lengte van mijn baard zal toenemen. ik heb ook een foto bijgestuurd van hoe lang ik mijn baard wil. hopelijk is mijn voorbeeld qua lengte realistisch. thumbnail_20180121_161118.jpg thumbnail_BigShow-600x399.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hey Yoeri,
Ik snap niet goed wat je bedoelt met de uitspraak "erg slechte baard" :eek:.

Voor wat ik kan zien ziet hij er voor 2 maanden al begoorlijk fors uit met een prima dekking (Y)

De lengte die jij als einddoel hebt lijkt mij voor jou perfect haalbaar.
Geduld en je zal zien dat het geen probleem kan zijn ;)
 

Yoeri

Baard
Alleen de zijkanten zijn niet erg vol en groeit ook minder hard.
 

Bijlagen

  • 20180121_201344.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 77
  • 20180121_201332.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 70

dijkie

Zware baard
Yoeri je hebt een prachtige baard :)>, daar mag je echt trots op zijn. (Y)
Ga zo door, op naar de volgende 2 maanden:)
 

Texman

Koning Baard
hallo baarddragers ik heb nu bijna een 2 maanden baard.
Ha Yoeri,
Geloof mij, je heb geen slechte baard. In tegendeel je hebt juist een erg mooie baard. :)
De meeste mannen doen hier veel langer over. Je bent nog vrij jong en dat betekend dat je baard nog niet tot volle wasdom is gekomen.
Ok de zijkanten zijn wat minder vol dan de voorkant van je baard. Maar dat zie ik echt niet als een probleem want dat gaat op termijn echt voller worden.
Het voorbeeld wat je gestuurd hebt is voor jou zeker haalbaar. Je moet wel bedenken dat de man op de foto ouder is dan jij nu bent waardoor zijn baard zwaarder is.
Ik zou zeggen ga lekker door met groeien en haak niet af want dat zou zonde zijn.
Succes Texman:)>
 

Kale666man

Baardaap
Nee vind ook dat je niet mag klageb hoor.
Wat texman zegt klopt en naarmate de tijd wordt hij voller en langer.
Menig 1 zou willen dat hij dit had en dus kun je je best trots voelen.
Dijkie geeft het ook aan dus laat hem lekker groeien en 1 ding.
Een baard kan van dag tot dag verschillen soms en is een heel karwei nog.
Maar je krijgt hier goede raad en daar kun je vaak wel wat mee.
En als laatste denk aan de laatste woorden van texman(trouwens het hele bericht) haak niet te snel af want ik heb dat ook gedaan in 2016 en enorm veel spijt van gehad.
DUS NIET DOEN :):):)>:):)
 

Yoeri

Baard
Even een ander vraagje wanneer ga je van stoppelbaardje naar baard? Ik bedoel natuurlijk de rank op het forum.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Misschien is het raadzaam even bij een opticiën langs te gaan, want.........je hebt een super-baard voor slechts 2 maanden groei.
Het voorbeeld ga je zeker halen, maar ik zou je afraden ook zo'n oude kop te nemen.:D
Mocht je dat toch willen, dan kun je die van mij lenen.;)
 

Yoeri

Baard
Misschien is het raadzaam even bij een opticiën langs te gaan, want.........je hebt een super-baard voor slechts 2 maanden groei.
Het voorbeeld ga je zeker halen, maar ik zou je afraden ook zo'n oude kop te nemen.:D
Mocht je dat toch willen, dan kun je die van mij lenen.;)
Hahaha bedankt professor, nee het gaat mij enkel om de baardlengte. Het voorbeeld is trouwens een beroemde wwe worstelaar genaamd the Big Show, zijn uiterlijk hoef ik niet maar zijn kracht zou ik wel graag willen hebben.Maar hoeveel maanden schat u het om dezelfde baardlengte te krijgen als hij?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Altijd moeilijk om een tijd te plakken op het behalen van een bepaalde lengte.
De ene groeit namelijk vaak sneller dan de andere.
Pin je daarom ook niet TE veel vast op een te behalen doel maar kijk gewoon maandelijks naar je eigen vorderingen ;)
 
Banner image
Top