3 weken baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoe lang duurde het bij jou totdat je baard op behoorlijke lengte was ongeveer als mijn voorbeeld?
Ik ben zelf even moeten gaan terug kijken naar mijn (overigens schaamteloos niet up-to-date zijnde) eigen topic :oops:.

Aangezien er bij mij op bepaalde momenten al wel eens een paa cm werd afgedaan om meer "volheid" te bekomen heft het bij mij meer dan een jaar geduurd.

Ik zou echter zoals reeds aangehaald niet al te veel letten naar de anderen en kijken wat je met jouw unieke exemplar kunt bereiken :)>
 

Yoeri

Baard
Ik heb bijna de 2 maanden baard. Maar ik wilde hen er bijna al weer af halen. De zijkanten zijn erg ongelijk en dat vind ik zo lelijk. Ik hoop dat het met de maanden beter en gelijke word.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het komt af en toe ook voor, dat men zo kritisch is, dat men continue ongelijkheden in de baard ziet, die anderen totaal niet zien.
Alhoewel je in een zeer korte tijd een goede baard hebt, is het misschien niet echt iets voor jou. :(
 

Yoeri

Baard
ik laat de baard nog 10 maanden doorgroeien. maar de zijkanten zijn niet heel goed. ik hoop dat door de toenemende lengte dat de zijkanten meer gelijk zullen worden. en misschien moet ik accepteren dat ik geen perfecte baard heb, maar wel een hele unieke.
 

Kale666man

Baardaap
Neem 1 ding aan van mij,iedere baard is uniek en allemaal verschillend.
Net wat je zegt, laat het gewoon gaan en kijk er niet te veel naar.
Het komt of het komt niet maar je blijft er in ieder geval mee doorgaan,dus ben je een doorzetter en dat is al heel belangrijk want meer kan je toch niet doen en zo verkeerd is hij niet hoor.
 

Yoeri

Baard
ik wil het sowieso laten doorgroeien omdat ik benieuwd ben naar het eindresultaat. misschien dat baardbalsem er voor zorgt dat de baard wat meer in model komt. want ik gebruik nu haargel!;);)
 

TMG1961

Baardaap
Post een of meerdere foto's van de stand van zaken zoals het nu is. Het kan zijn dat het minder opvallend of verschillend is als je denkt dat het is.
 

Kale666man

Baardaap
Baardbalsem is inderdaad beter omtrent de bestandsdelen die er in zitten dan in haargel die vaak ook nog geparfumureerd is.
Ik weet er ook niet ales over maar het lijkt me in ieder geval beter dan die gel.
Er zijn hier op het forum mensen die daar het fijne van weten.
Vraag bijvoorbeeld een texman of zo die weet een hoop en op het forum is ook een hoop te vinden hierover.
Succes met het verloop en het komt vast goed allemaal.
 

Glenn

Baard
Veeeel te kritisch voor jezelf.
Je zegt in begin dat je zijkanten je zwakste punten zijn en toch ga je er een paar keer over met een trimmer !?
Je beseft niet eens wat een geluk jij hebt met zulke 'baardgenen'.

Tip. Laten groeien en afblijven.
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik ga met mijn voorgangers mee. Je hebt een prachtige baard. Er zijn weinig mannen die op jouw leeftijd na 2 maanden zo een baard hebben. De mijne is ook niet gelijk, bij niemand zal de baard links en rechts identiek zijn. Iedereen heeft zwakke en sterke punten bij zijn baard. Niets aan doen en laten groeien en je zult zien dat het allemaal goed komt.
 

RCM

Baardaap
Amai zeg, ten eerste even een compliment betreft jou baard, want die is geweldig. Maar die hele circus daar omheen zeg, wangen dit, wangen dat, trimmen hier en trimmen daar! Je bent al lid vanaf 26-12-2016, 'langer' dan de meeste baardbroeders hier, genoeg tijd gehad om 'alle' topics te kunnen volgen/lezen, wetende dat je een beste baardgroei hebt en toch 'zeuren'! Ik bedoel het niet verkeerd. Wees niet zo kritisch, anders ga je die 10 maanden NOOIT volhouden! Succes!! :)>(Y)
 
Laatst bewerkt:

Yoeri

Baard
Ja ben al een tijdje lid. Ik heb de meeste topics ook wel gelezen hoor. Maar mijn eerste poging is gestagneerd op 2 maanden vanwege de zijkanten. Ik heb deze getrimd en dat was een beetje mislukt dus toen heb ik de hele baard er maar van af gehaald. Ik kijk op YouTube vaak naar het groeien van patchy baarden en ik kwam daar Drew tegen die maakte video's over het groei proces van zijn patchy baard. Hij liet zijn baard voor het hele jaar groeien en gaande maanden verbeterde zijn baard en uiteindelijk had hij best een grote baard ontwikkeld. En dat inspireerde mij om mijn baard ook te laten groeien voor het hele jaar. Maar het proces is wel zwaar, omdat soms je baard er niet uit ziet bijv door het slapen, bepaalde opmerkingen van terroist, kerstman, viking maar die laatste vind ik niet zo erg. Dus dat is een beetje het verhaal achter het laten groeien van de baard. Tips enz zijn altijd welkom en ik lees elke comment. Beard up:)
 

RCM

Baardaap
Het proces is inderdaad niet altijd even makkelijk, maar een echte man kan dat makkelijk aan. Mijn baard ziet er vaker niet uit, dan dat die er wel uit ziet. Ik slaap gemiddeld 8 uur, werk gemiddeld 7 uur en ik zit er ook nog gemiddeld 1 uur per dag aan, opgeteld 'loop' ik 16 uur per dag voor schut. En weetje wat, het boeit mij totaal niet. Want op het moment dat mijn baard de show moet stelen, dan staat die paraat!! We zetten er nu een dikke vette streep onder ;):p, en knallen maar! Beard Up!! :)>(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Een baard groeien vraagt een dosis zelfvertrouwen. Deze eerst ontwikkelen, en dan een baard laten groeien! Niet lullig bedoeld, maar al het andere is al gezegd! Kom op man; beard on! :)>
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top