2de ronde

Zyfazix

Baard
Ben er weer! Voelt voor mij alsof het groeitempo er een beetje uit is, vandaar ook geen bericht vorige maand. Ik was net aan het vergelijken en dan is duidelijk dat de groei er nog duidelijk in zit. Dus weer een foto'tje.
Net nog bijgewerkt want het was nodig. Vreemd hoe kort dat gelijk voelt ook als er niet veel afgaat

DSC_0760(1).JPG
 

Laurent1965

Zware baard
Ben er weer! Voelt voor mij alsof het groeitempo er een beetje uit is, vandaar ook geen bericht vorige maand. Ik was net aan het vergelijken en dan is duidelijk dat de groei er nog duidelijk in zit. Dus weer een foto'tje.
Net nog bijgewerkt want het was nodig. Vreemd hoe kort dat gelijk voelt ook als er niet veel afgaat

Bekijk bijlage 16571
Hele goeie baard, staat je super!!:)
 

Skaggy

Volle Baard
Ben er weer! Voelt voor mij alsof het groeitempo er een beetje uit is, vandaar ook geen bericht vorige maand. Ik was net aan het vergelijken en dan is duidelijk dat de groei er nog duidelijk in zit. Dus weer een foto'tje.
Net nog bijgewerkt want het was nodig. Vreemd hoe kort dat gelijk voelt ook als er niet veel afgaat

Bekijk bijlage 16571

Ha @Zyfazix ik ben een aantal maanden wat minder actief op het forum geweest maar wat is jouw baard hard gegroeid. Zeer fraaie volle baard heb je. (Y):)>
 

Zyfazix

Baard
Weer een update. Afgelopen tijd wel laten groeien maar vandaag toch wat getrimd. Ik denk een ~2 centimeter eraf omdat er redelijk wat gespleten punten waren dus voorlopig gaat het nog niet lukken om te vlechten :(. Wel tevreden met het resultaat.

DSC_0131(1).JPG
 

Texman

Koning Baard
Je mag zeker tevreden zijn met je baard want hij ziet er heel mooie uit (top baard)(Y)(Y)(Y).
Voor het maken van een vlecht zal hij nog wel stuk langer moet worden.
Wel een leuk doel om naar te streven :)
 
Banner image
Top