2de ronde

Thomash

Stoppelbaard
Wat ik ook doe, die punt wil niet naar achter. Hopelijk is dit een dingetje voor vandaag en doet ie morgen weer normaal.
Bekijk bijlage 15238

Herkenbaar! Dit heb ik vrijwel altijd, door de slag in mijn baard (op het moment heb ik er iets minder last van omdat het nu langer is en de zwaartekracht zijn werk doet). Ik los dit als volgt op: ik doe eerst wat HA Heavy Duty in mijn baard en probeer dan met een ronde borstel de desbetreffende haren in tegengestelde richting te krullen. Daarna breng ik de rest in model.
 

Zyfazix

Baard
Dit voelde als zo een lange maand, maar de baard is er nog en hij is natuurlijk weer gegroeid :)>. Heeft op het moment ook minder de neiging om opzij te gaan waardoor het makkelijker in model is te krijgen. Komende vier maanden laat ik het z'n gang gaan, daarna kijk ik wel wat ik doe.
DSC_0669.jpg DSC_0671.jpg
 
Ruige baard met dikke snor. Vind zelf de kortere baarden mooier dus ik zou hem niet veel langer laten. Maar ben benieuwd waar je over 4 maanden staat

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Laurent1965

Zware baard
Dit voelde als zo een lange maand, maar de baard is er nog en hij is natuurlijk weer gegroeid :)>. Heeft op het moment ook minder de neiging om opzij te gaan waardoor het makkelijker in model is te krijgen. Komende vier maanden laat ik het z'n gang gaan, daarna kijk ik wel wat ik doe.
Bekijk bijlage 15435 Bekijk bijlage 15436
Hele goeie baard Zyfazix!
Ik zou hem nog wat langer laten groeien, staat heel goed!!
Helemaal niet jaloers.... :rolleyes::rolleyes:
 

Zyfazix

Baard
Bedankt!

Nu rond de 7cm. Misschien net lang genoeg om alles met een elastiekje bij elkaar te krijgen (normaal hebben m'n zussen overal wat liggen maar als je gaat zoeken is het weg). Ik verwacht dat het over een paar maanden wel rond de 13cm is.
 

Mrgourmet

Baard
Zo'n punt krijg je er wel uit met een stijlkam... eerst alles omhoog kammen op 210 graden. Mag met handoeknatte baard. Dan alles naar zijkant en dan naar beneden. Komt goed ik heb af en toe n slag in de zijkanten.
 
Banner image
Top