1e echte poging, gaat het wat worden?

Beste baardmannen :)>,

Hierbij een kleine update van mijn baard reisje. We zitten inmiddels in juli. Dit betekent dat ik nu een zo'n 2 maanden bezig ben met groeien. Bepaalde delen beginnen echt mooi te vullen. Echter, ben ik vanzelfsprekend nog niet zo blij met mijn wang groei (zoals bij heel veel mannen). Het probleem is gewoon dat het wat dunnere haren zijn en de dichtheid is gewoon matig. Het oogt wat vlassig. Maar wat mij het meeste stoort is dat het niet symmetrisch is :(. Links en rechts hebben duidelijk verschil helaas.

Positieve punten zijn wel dat de kin, nek/hals en bakkebaarden behoorlijk aan het dichtgroeien zijn (Y) Het is al lang genoeg om het zelfs een beetje te kammen.
Tevens komen er zelfs grijze haren door joh :eek: Niet gedacht dat ik dat nu al heb :D

Ik heb laatst ook wat baard producten besteld om het geheel goed te verzorgen. Heerlijke baard olie, wax en balsem met een citrus geurtje. Heelijk spul moet ik zeggen. Je baard wordt er lekker zacht van en het gaat ook wat glimmen. Daar gaan we echt niet mee stoppen voorlopig;)

Hier nog een aantal foto's.
Ben er benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,

Jeffrey


Snapchat-1513021556.jpg Snapchat-2071751759.jpg Snapchat-943472459.jpg
 

Stephan

Baard
Mooie baard al man, dit gaat zeker goedkomen. Ben nu al benieuwd naar je foto’s over een paar maanden ;):p

En trouwens, symmetrisch is zo 2018! Het ziet erg mooi strak uit

Beard on!(Y)
 

Texman

Koning Baard
Beste baardmannen :)>,

Hierbij een kleine update van mijn baard reisje. We zitten inmiddels in juli. Dit betekent dat ik nu een zo'n 2 maanden bezig ben met groeien. Bepaalde delen beginnen echt mooi te vullen. Echter, ben ik vanzelfsprekend nog niet zo blij met mijn wang groei (zoals bij heel veel mannen). Het probleem is gewoon dat het wat dunnere haren zijn en de dichtheid is gewoon matig. Het oogt wat vlassig. Maar wat mij het meeste stoort is dat het niet symmetrisch is :(. Links en rechts hebben duidelijk verschil helaas.
Positieve punten zijn wel dat de kin, nek/hals en bakkebaarden behoorlijk aan het dichtgroeien zijn (Y) Het is al lang genoeg om het zelfs een beetje te kammen.
Tevens komen er zelfs grijze haren door joh :eek: Niet gedacht dat ik dat nu al heb :D
Ik heb laatst ook wat baard producten besteld om het geheel goed te verzorgen. Heerlijke baard olie, wax en balsem met een citrus geurtje. Heelijk spul moet ik zeggen. Je baard wordt er lekker zacht van en het gaat ook wat glimmen. Daar gaan we echt niet mee stoppen voorlopig;)
Hier nog een aantal foto's.
Ben er benieuwd naar jullie reacties.
Groeten,
Jeffrey

Bekijk bijlage 12320 Bekijk bijlage 12321 Bekijk bijlage 12322
Ha Jeffrey,
Ik begrijp dat je nog niet zo blij bent de baardgroei op je wangen. Persoonlijk vind ik het nogal meevallen er kan nog heel wat baardgroei bijkomen.(Y)(Y)(Y)
Toen ik jouw leeftijd had was het bij niet anders (nee zelfs minder). Een goed oordeel kan je pas geven als je op een half jaar zit.
Wat ik bij jouw zie is een prima baardgroei. De symmetrie kan je er ook zelf inbrengen door links en rechts op elkaar af stemmen.
Doe ik mijn hele leven al omdat ik een alles behalve symmetrische baardgroei hebt. Door de jaren heen ben ik echter zo bedreven geworden in het camoufleren van de zwakke plekken in mijn baard dat niemand het ziet. Dus ga gewoon door en wees niet te kritisch op je baard en trek niets aan van negatieve opmerkingen.
Het komt allemaal goed.;)
Texman :)>
 

Peter1971

Baard
Beste baardmannen :)>,

Hierbij een kleine update van mijn baard reisje. We zitten inmiddels in juli. Dit betekent dat ik nu een zo'n 2 maanden bezig ben met groeien. Bepaalde delen beginnen echt mooi te vullen. Echter, ben ik vanzelfsprekend nog niet zo blij met mijn wang groei (zoals bij heel veel mannen). Het probleem is gewoon dat het wat dunnere haren zijn en de dichtheid is gewoon matig. Het oogt wat vlassig. Maar wat mij het meeste stoort is dat het niet symmetrisch is :(. Links en rechts hebben duidelijk verschil helaas.

Positieve punten zijn wel dat de kin, nek/hals en bakkebaarden behoorlijk aan het dichtgroeien zijn (Y) Het is al lang genoeg om het zelfs een beetje te kammen.
Tevens komen er zelfs grijze haren door joh :eek: Niet gedacht dat ik dat nu al heb :D

Ik heb laatst ook wat baard producten besteld om het geheel goed te verzorgen. Heerlijke baard olie, wax en balsem met een citrus geurtje. Heelijk spul moet ik zeggen. Je baard wordt er lekker zacht van en het gaat ook wat glimmen. Daar gaan we echt niet mee stoppen voorlopig;)

Hier nog een aantal foto's.
Ben er benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,

Jeffrey


Bekijk bijlage 12320 Bekijk bijlage 12321 Bekijk bijlage 12322
lijkt helemaal goed te komen hoor..stoere baard, en dat asymmetrisch groeien hebben de meeste, als het allemaal een beetje op lengte is de snelst groeiende kant symmetrisch trimmen voor het oog en daarna kwestie van bijhouden...suc6
 
Allemaal toffe reacties weer! Thanx allemaal!

Je hebt van die dagen dat je in de spiegel kijkt en denkt van: wtf is dat voor vlassig geheel..afscheren die handel...Maar dan bedenk je dat je echt moet doorzetten. Soms erg lastig hoor.

De baard lijkt soms tof en soms drama. Het is maar net welke camera hoek en in welke lichtinval erop staat.

Maar we zetten door, hoe dan ook!
 

Peter1971

Baard
Allemaal toffe reacties weer! Thanx allemaal!

Je hebt van die dagen dat je in de spiegel kijkt en denkt van: wtf is dat voor vlassig geheel..afscheren die handel...Maar dan bedenk je dat je echt moet doorzetten. Soms erg lastig hoor.

De baard lijkt soms tof en soms drama. Het is maar net welke camera hoek en in welke lichtinval erop staat.

Maar we zetten door, hoe dan ook!
je ogen moeten wennen aan een ander gezicht.
 
Even weer een update heren! Afgelopen tijd toch wel moeite gehad met de looks. Ik heb toch 1 van de regels geschonden.. namelijk de trimmer gebruikt:eek: Bepaalde delen groeien veel harder als andere delen. Het was een slordig geheel. Heb er iets van afgetrimt, zodat alles weer gelijke lengte kreeg. Vanuit hier ga ik weer verder groeien. Maar opgeven is geen optie momenteel. Het resultaat wordt wel steeds beter gelukkig. De wangen blijven nog steeds wel achter qua dichtheid en het is niet symmetrisch. Maar ach.. het is wat is het is. Er zijn vast wel baard stijlen die me goed staan als alles goed op lengte is!

Oké, genoeg gelult :p Tijd voor wat foto's :

Snapchat-1614255308.jpg Snapchat-780146948.jpg Snapchat-1962416792.jpg Snapchat-767451331.jpg Snapchat-1408746468.jpg Snapchat-770251174.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Slimmie205 ,
Wat je schrijft over je baard is zeer herkenbaar ik heb ook verschillen in dichtheid en mijn baard groeit ook niet symmetrisch.
Jouw aanpak volg ik al jaren en ik denk dat ik niet de enige ben. Iedereen heeft dit wel in min of meerdere mate.
Over je baard kan ik kort zijn, die is echt heel mooi aan het worden.(Y)(Y)(Y)(Y)
Dus doorgaan op deze voet want je baard wordt geweldig.;)
Texman :)>
 

Boss

Baard
No worries m8
Je progressie is super.
Ik vind je baard al goed staan en ook echt wel een mooie dichtheid.
Keep up the goodwork beard brother

Ps: hoe hoog zit je neklijn? 2 vingersboven de adamsappel?

Greets Boss
 
Banner image
Top