1e echte poging, gaat het wat worden?

Hey baardtoppers,

Klein vraagje. Zijn weer een aantal dagen verder en er werd mij verteld om de neklijn wat naar beneden te brengen.

Ik heb het even uitgetekend. De onderste lijn zit iets boven mijn adamsappel. En alles wat binnen de lijnen zit, laten aangroeien? En moet ik de halslijn ook zo hoekig afscheren?

IMG_20190617_165440.jpg IMG_20190617_165334.jpg
 

Johannes

Stoppelbaard
Hey baardtoppers,

Klein vraagje. Zijn weer een aantal dagen verder en er werd mij verteld om de neklijn wat naar beneden te brengen.

Ik heb het even uitgetekend. De onderste lijn zit iets boven mijn adamsappel. En alles wat binnen de lijnen zit, laten aangroeien? En moet ik de halslijn ook zo hoekig afscheren?

Bekijk bijlage 12201 Bekijk bijlage 12202
Waarom laat je het niet gewoon een maand of vijf doorgroeien dan heb je waarschijnlijk een behoorlijke baard en dan kiezen hoe je het model wilt hebben.Je kunt wel blijven twijfelen en naar de tondeuse willen grijpen maar dan zul je nooit weten wat je het beste staat.Heb geduld,veel geduld.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Slimmie205 ,
Ik heb op jouw foto aangegeven hoe je mijn inziens een mooie baard zou kunnen krijgen.
Laat de halslijn zakken volgens de zwarte lijn en het front van je baard mag gerust veel langer.
Je heb een aardige baardgroei beneden je adamsappel dus wat mij betreft mag je wel wat verder zakken.
Door de voorkant van je baard langer te laten worden dan de zij kanten krijgt je baard een veel beter aanzien.
Succes Texman :)>
IMG_20190617_165334a.jpg
 

Ardjan

Baardaap
Je baard groeit goed kerel. (Y)
V.w.b. de halslijn: Op jouw foto's lopen de lijnen niet symmetrisch. Belangrijk is het om de lijnen 'gelijk' te houden!
De tweede foto (waar jij naar rechts kijkt) komt in de goede richting!
Op de foto van @Texman kan ik me vinden in de 'rechte' lijnen. De getekende lijnen van de kin vind ik echter te rond. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Verder voorzie ik bij jou een forse baard! Lekker laten groeien!
De baard zoals hieronder zou je goed staan (wat een baas)! :D

5.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Je baard groeit goed kerel. (Y)
V.w.b. de halslijn: Op jouw foto's lopen de lijnen niet symmetrisch. Belangrijk is het om de lijnen 'gelijk' te houden!
De tweede foto (waar jij naar rechts kijkt) komt in de goede richting!
Op de foto van @Texman kan ik me vinden in de 'rechte' lijnen. De getekende lijnen van de kin vind ik echter te rond. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Verder voorzie ik bij jou een forse baard! Lekker laten groeien!
De baard zoals hieronder zou je goed staan (wat een baas)! :D

Bekijk bijlage 12205
WoW, geweldige baard!! Dit heeft stijl!
 

Texman

Koning Baard
Je baard groeit goed kerel. (Y)
V.w.b. de halslijn: Op jouw foto's lopen de lijnen niet symmetrisch. Belangrijk is het om de lijnen 'gelijk' te houden!
De tweede foto (waar jij naar rechts kijkt) komt in de goede richting!
Op de foto van @Texman kan ik me vinden in de 'rechte' lijnen. De getekende lijnen van de kin vind ik echter te rond. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Verder voorzie ik bij jou een forse baard! Lekker laten groeien!
De baard zoals hieronder zou je goed staan (wat een baas)! :D

Bekijk bijlage 12205
Ik ben het eens met @Ardjan als je dit zou kunnen bereiken zou dat geweldig zijn.;)
De baard van de man op de voorbeeld foto is zeldzaam mooi(Y)(Y)(Y)
 
Heren. Bedankt maar weer voor jullie feedback! ;)

Die baard op de foto is episch ja! Bepaalde delen kan ik zeker wel evenaren, mits ik het geduld heb natuurlijk :cool: Alleen verwacht ik niet zulke mooie volle baard op de wangen te kweken. Misschien lijkt het op mijn foto's wel mee te vallen, maar dat is optisch bedrog. Wangen zijn ongelijk en de haardichtheid is daar niet zo super :eek: Maar we zetten door hoor! No worries :)>

Gr Jeffrey
 

Yainderidoo

Zware baard
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind de Baard op die foto niet zo mooi....aaaaaaaaaaaww zullen jullie zeggen..:eek::rolleyes:. Zoals hij op de foto staat lijkt het net of het onderste stuk van de baard uit de hals komt (is natuurlijk ook zo) maar niet mooi uit één stuk met wat er van de kin komt. Zie je die bolling bij het kin en dan de rest als een "spatlap of slab" ( :D ) naar beneden.
 

Stephan

Baard
Ha Jeffrey!

Leuk om je topic even door te hebben gelezen..

Het grappige is dat ik eigenlijk jaloers ben op jouw baardgroei, jij hebt namelijk al een betere baard dan ik destijds, en kijk wat ik tot nu toe heb bereikt.
Toch al een beste baard :eek::eek:

Ga nu nog niet teveel piekeren, en laat je baard het werk doen ;)
Over een paar maanden loop jij met een dikke baard vriend!
 

Ardjan

Baardaap
WoW, geweldige baard!! Dit heeft stijl!
Ja, vind ik ook! En 'k weet; iedere baard is uniek, maar soms kan 't pijn doen van jaloezie, haha. :D:eek:
[DOUBLEPOST=1560860430][/DOUBLEPOST]
Die baard op de foto is episch ja! Bepaalde delen kan ik zeker wel evenaren, mits ik het geduld heb natuurlijk :cool: Alleen verwacht ik niet zulke mooie volle baard op de wangen te kweken. Misschien lijkt het op mijn foto's wel mee te vallen, maar dat is optisch bedrog. Wangen zijn ongelijk en de haardichtheid is daar niet zo super :eek: Maar we zetten door hoor! No worries :)
Gewoon volhouden, Jeffrey! Geduld, ..................................................................................................en 't komt goed! :)>(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind de Baard op die foto niet zo mooi....aaaaaaaaaaaww zullen jullie zeggen..:eek::rolleyes:. Zoals hij op de foto staat lijkt het net of het onderste stuk van de baard uit de hals komt (is natuurlijk ook zo) maar niet mooi uit één stuk met wat er van de kin komt. Zie je die bolling bij het kin en dan de rest als een "spatlap of slab" ( :D ) naar beneden.
Mee eens! :)
Net een korte baard met een bontkraag eronder. :p
Maar wel een groeidichtheid om jaloers op te zijn. :)>
 

Ardjan

Baardaap
Mag ik eerlijk zijn? Ik vind de Baard op die foto niet zo mooi....aaaaaaaaaaaww zullen jullie zeggen..:eek::rolleyes:. Zoals hij op de foto staat lijkt het net of het onderste stuk van de baard uit de hals komt (is natuurlijk ook zo) maar niet mooi uit één stuk met wat er van de kin komt. Zie je die bolling bij het kin en dan de rest als een "spatlap of slab" ( :D ) naar beneden.
Mee eens! :)
Net een korte baard met een bontkraag eronder. :p
Maar wel een groeidichtheid om jaloers op te zijn. :)

Zoveel mensen, zoveel wensen; Wat mooi toch dat we allemaal verschillend zijn! :D:eek:
 
Banner image
Top