... 1,5 jaar een baard, maar nu pas dit forum gevonden!

LuckyBasterd

Volle Baard
... bakkebaarden langer maken of niet? Ik twijfel...
Soms heb ik het gevoel dat ik een ronde "pluim" op de kin heb die wat uitsteekt... (zie foto van voor)
Afgelopen week naar de barbier geweest en die heeft hem weer korter gemaakt.. lang kan ook.. mhmmmm lastig zo'n baardreis....


IMG_20171113_102811.jpg IMG_20171113_102831.jpg IMG_20171113_102916.jpg
 

RCM

Baardaap
Ben het met TMG eens, op zijn mist tot aan de oorlel en dan naar boven faden. Persoonlijk vind ik deze mooi...

G70QADR.jpg


Succes ermee!! :)>(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Ik sluit me aan bij bovenstaande baardbroeders, maar blijft natuurlijk een persoonlijke zaak.
't Is niet zo dat dit misstaat; Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Succes man!
 

istawa

Zware baard
Damn wat een pracht kleur toch. En die sideburns das maar net waar jij je goed bij voelt. Vind ze bij mij nu te laag dus volgende keer weer hoog. Tis gewoon proberen. Tot je het tevreden bent met het resultaat.

it aint over until the fat lady sings
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Een mooie lengte, zo net voorbij de onderkant hals, begin borst.. brede bakkebaarden.. ja.. kan ik wel mee leven :)

Nu toch wel wat spijt dat de zijkanten zo kort zijn... maar goed.. er bij plakken is ook weer zoiets..
 

Texman

Koning Baard
... bakkebaarden langer maken of niet? Ik twijfel...
Soms heb ik het gevoel dat ik een ronde "pluim" op de kin heb die wat uitsteekt... (zie foto van voor)
Afgelopen week naar de barbier geweest en die heeft hem weer korter gemaakt.. lang kan ook.. mhmmmm lastig zo'n baardreis....


Bekijk bijlage 6081 Bekijk bijlage 6082 Bekijk bijlage 6083
Ik zou de bakkebaarden en ook de zijkant van je baard wat langer laten groeien dan sluiten ze beter aan bij de voorkant.
Je hebt trouwens prachtige slagen in je baard. Is wel wat lastiger om er een mooie vorm in te krijgen. Bij het volgende bezoek aan de barbier moet je goed aangeven wat je wil en wat je doel is. Wat je baard betreft moet je de regie zelf in de hand houden en het niet aan de barbier overlaten.
Gezien die slagen zou ik gaan voor een wat langere baard dan komen ze nog mooier tot zijn recht. En mocht het niet bevallen kan het altijd wat korter.
Met jouw baardgroei is zeker een heel mooi resultaat mogelijk. Het vergt echter wat geduld om zover te komen.
OP YouTube vind je heel video's over baarden en de verzorging hiervan. Laat je hierdoor inspireren.
Veel succes
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Denk dat ik de volgende keer de info meeneem die hierboven staat..
het bakkebaardenverhaal vertel mbt de oorlel, de foto meeneem van de man met muts!
(eventueel ook die andere foto welke ik waardeerde) en dat mijn uitgangspunt maak!

Nu weer wachten tot minimaal 22 december, dan staat de volgende controlebeurt weer op de planning bij de barber..
Alleen dan is het lijntjes zetten en de schaar gaat de kast in!
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Oei.... Haha... Ik heb wat goed te maken thuis....
Liet even een foto zien waar ik met m'n baard heen wil...
Mhmmm, denk dat ik een stok achter m'n oren of een shotje valium of ander k.o. rommel in m'n nek krijg hahaha...

Ze gaf aan NEE... Met een blik van.. euhhhh

Nou ik van... Jij beslist over jou haar, ik de mijne...

Owja... Dat was zo

You don' t always need a plan, sometimes you just need balls and a beard
 

RCM

Baardaap
Oei.... Haha... Ik heb wat goed te maken thuis....
Liet even een foto zien waar ik met m'n baard heen wil...
Mhmmm, denk dat ik een stok achter m'n oren of een shotje valium of ander k.o. rommel in m'n nek krijg hahaha...

Ze gaf aan NEE... Met een blik van.. euhhhh

Nou ik van... Jij beslist over jou haar, ik de mijne...

Owja... Dat was zo

You don' t always need a plan, sometimes you just need balls and a beard
Haha, ik vertel ook niet altijd tegen mijn vrouw waar ik met mijn baard heen wil, maar meestal neem ik haar gewoon mee ;):p:D
 

Freerider

Baard
Haha, ik vertel ook niet altijd tegen mijn vrouw waar ik met mijn baard heen wil, maar meestal neem ik haar gewoon mee ;):p:D
Hahaha, zou doe ik dat ook! Mijn vrouw dacht dat ik voor een stoppelbaard zou gaan, ik heb dit echter niet bevestigd noch ontkent.

Gewoon doen wat jij je goed bij voelt. En ze gaat het echt niet merken dat de baard steeds langer wordt!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 
Banner image
Top