... 1,5 jaar een baard, maar nu pas dit forum gevonden!

LuckyBasterd

Volle Baard
Op dit moment is dit de baard...
Gewoon even ter info...

Hij is afgelopen keer TE rond geknipt, vind/denk ik......
Ok, momenteel bad-beard-day dus de foto is niet denderend..... maar goed dat heb je wel is.

IMG_20180816_135109.jpg IMG_20180816_135036.jpg

Wil denk ik toch terug naar deze.....
maar dan wel in de lengte...

IMG_20171219_210705.jpg IMG_20171219_210854.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @LuckyBasterd ,
Op zich heb je een hele mooie baard gekregen en je kan er alle kanten met op .
Of hij kort of lang is, rond van model of meer de vikingstijl maakt bij jou niet zo veel uit.
Het staat je allemaal goed.
M.a.w. volg je hart want dan heb je er nog meer plezier van.
Texman:)>
 

Gunter

Baard
volgens mij heb je het, zeker op het onderste rijtje foto's, je haar al heel kort. Ik denk dat als je bald and bearded gaat, je binnen een week weer met je hoofdhaar op de lengte bent als het onderste rijtje.

Als ervaringsdeskundige, het is een heel apart gevoel om een gladgeschoren schedel te hebben. Zeker als je buiten loopt, je voelt echt ieder zuchtje wind en temperatuursverschillen. Ik kan het je alleen maar aanraden een keer te proberen, om dat te ervaren.

Of bald and bearded mooi is, is een mening. Ik zou voor mijzelf in ieder geval niet anders willen. Het lastige vind ik wel altijd de overgang van de bakkebaarden naar de kale schedel. Ik zelf deed toen ik nog lenzen droeg een fade in de bakkenbaarden en tabs toelopend naar het puntje van mijn oor waar de oorschelp vast zit. Nu draag ik weer een bril (verschillende redenen, en de baardovergang is er één van) en dan kan je de overgang mooi achter het pootje verstoppen (als die wat breder is). Verder kan je ook een harde lijn doen als je geen bril draagt.

Ik ben benieuwd hoe het je staat. (Y)
 

Carlstein11

Volle Baard
Mooie baard hoor (Y) En een kale kop heb ik al jaren (heb ook geen keus) maar toch bevalt het mij prima .
En ook ik zou niet anders meer willen zeker nu mijn baard een beetje op lengte begint te komen.
 

RCM

Baardaap
Ik zou zeggen, DOEN!!! Ik scheer mijn hoofd al ruim 20 jaar. De 1ste keer gaat een een beetje raar aanvoelen, kijk ook goed uit in de zon. Ondanks dat het al heel kort is, altijd in beginsel voorzichtig zijn en goed insmeren. Mijn advies is om de 1ste keer niet tegen de haargroei in te scheren. Dat kan later nog altijd. Ook niet meerdere keren achter elkaar, gewoon weg 1x scheren en voelen waar nog wat zit, dat scheer je nog weg. Neem vooraf even een heerlijke warme douche zodat je stoppels wat zachter worden, scheerschuim erop en 1 minuutje wachten, en dan scheren (voorzichtig) maar. Na het scheren lekker afspoelen met KOUD water en hydrateren met bijvoorbeeld aftershavelotion. Succes!!! (Y)
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Nog net niet het mesje er over gehaald...
De hoofdhuid vond het even genoeg geweest... aldus de Haarsnijder...
Merkte het zelf ook wel...

Heb het heel kort gehad maar zo kort... Net niet....
Volgende keer wel de krabber....
6d2a1d48946f8c44c25918414c483097.jpg
 
Banner image
Top