Wat heb jij thuis voor je baard?

Danny, ik herken dat een beetje. Tijdelijk toen ik nog heel jong was wat gewerkt bij Altrex, de fabrikant van aluminium trappen. De narigheid, vuil, maar ook kleine slijpseldeeltjes, konden in je kleding en alles gaan zitten. Dus ook je haren of je baard. Vaak wassen / uitspoelen dan maar en / of eventueel een baardnetje dragen ? Al ie goede spulletjes kun je vast en zeker extra goed gebruiken als je meermaals moet wassen op 1 dag


ik werk als voornamelijk bovenloopkraan machinist wij maken stalen/metalen platen . daar komt veel metaal stof van af tijdens de productie . plus dat we een keer in de week een werkdag onderhoud plegen aan de lijn . een baardnetje zou never nooit helpen soms / regelmatig moeten we voor onderhoud onder de machines kruipen enzzz opzich geen probleem.je woord er alleen super zwart van hahah spoel me baard uit en hoppa weer schoon was gemiddeld 2 a 3 keer perweek met zeep get danny
 

MichelC

Baard
Vraagje? Dit is eigenlijk een verzameltopic voor wat je allemaal thuis hebt staan aan spullen. Is er ook een topic waar je kan posten wat je onlangs gekocht hebt? Ik kan me zo voorstellen dat men hier onderscheid in wenst? Op andere fora (ander onderwerp) hebben we dat daar ook.
 
dit is mijn verzameling op dit moment. ja dit is de laatste keer dat je el cheapo kammetjes ziet er zijn nieuwe onderweg. Fatsoenlijk baardschaartje moet ik nog kopen.

De Mr. Bear heeft vrouwlief meegenomen uit Amersfoort bij de barbier aan de krommestraat. Honest Amish is onderweg :)

Argan zeep en baardolie van de tuinen (Holland en Barrett), pipetflesje is overgietsel van de grootverpakking. Zeepbakje van de xenos.

kruidvat wax...tja ik denk maar in de ruiling doen...

scheerkwast is denk ik 18jaar oud, nieuwe dashaar onderweg van AliExpress. scheermes en kwast standaard meegenomen uit de USA.

Bekijk bijlage 5044
heyy kerel die baardolie van Holland and barrett bevalt die ?
 

MichelC

Baard
heyy kerel die baardolie van Holland and barrett bevalt die ?

Ik vind hem goed, het is dan wel de eerste baardolie die ik gebruik dus nog niet heel referentie. De geur vind ik goed, je hebt niet veel nodig, ik gebruik ong 8/9 druppels. Ik heb wel een pipetflesje vol gegoten met die olie.

Ik heb in dit topic een reactie achter gelaten over de baardolie.
http://baardforum.nl/threads/gespot-de-tuinen-baardolie.1350/

Ik lees dat anderen hem ook aanvullen met een paar druppels andere ess.olie bv. Ceder of eucalyptus. Dat heb ik ook gedaan met 4 druppels eucalyptus en dat merk je direct. Wel leuk want het inspireert gelijk hem op te spicen met andere geurtjes. Trigger richting het zelf baardolie maken topic. Wil nu wat met ceder en andere hout geuren doen in een ander pipetflesje :D
 
Ik vind hem goed, het is dan wel de eerste baardolie die ik gebruik dus nog niet heel referentie. De geur vind ik goed, je hebt niet veel nodig, ik gebruik ong 8/9 druppels. Ik heb wel een pipetflesje vol gegoten met die olie.

Ik heb in dit topic een reactie achter gelaten over de baardolie.
http://baardforum.nl/threads/gespot-de-tuinen-baardolie.1350/

Ik lees dat anderen hem ook aanvullen met een paar druppels andere ess.olie bv. Ceder of eucalyptus. Dat heb ik ook gedaan met 4 druppels eucalyptus en dat merk je direct. Wel leuk want het inspireert gelijk hem op te spicen met andere geurtjes. Trigger richting het zelf baardolie maken topic. Wil nu wat met ceder en andere hout geuren doen in een ander pipetflesje :D

heb vrij wel altijd woody citrus olie gehad en nog steeds maar zo af en toe keer wa anders . 8 tot 9 druppels zooo zooo ik gebruik om er naar bij 4 / 5 a 6 max altijd anders zo vetttt baard plus dat ik balsem en wax gebruik . grt Danny
 

Igor

Stoppelbaard
Reuzel rose voor de haren...super spul
Barbam baardwax met een heerlijke geur

De rest is zooi van de plaatselijke winkel on kappersbenodigdheden. De baardolie is reukloos en is net water, loopt zo van je hand af.

Heb nu Suavecito olie besteld met een geurtje...ben benieuwd
 

Bijlagen

  • 20170613_120208.jpg
    20170613_120208.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 30
zooo bestelling binnen
4x baardolie van holland and barrett
100 ml perfles . was nu aanbieding 2e flesje 1 euro . hoppaa

20170613_175257.jpg 20170613_175950.jpg 20170613_175958.jpg
[DOUBLEPOST=1497369969][/DOUBLEPOST]
Reuzel rose voor de haren...super spul
Barbam baardwax met een heerlijke geur

De rest is zooi van de plaatselijke winkel on kappersbenodigdheden. De baardolie is reukloos en is net water, loopt zo van je hand af.

Heb nu Suavecito olie besteld met een geurtje...ben benieuwd

hey igor die reuzel he . is dat dan een soort van wax of balsem ?
je hebt er verschillende sorten in zag ik . grt Danny
[DOUBLEPOST=1497370119][/DOUBLEPOST]
Reuzel rose voor de haren...super spul
Barbam baardwax met een heerlijke geur

De rest is zooi van de plaatselijke winkel on kappersbenodigdheden. De baardolie is reukloos en is net water, loopt zo van je hand af.

Heb nu Suavecito olie besteld met een geurtje...ben benieuwd

die troep van het merk original ( kruidvat ) heb ik het ook wel mee gehaf zo wel de baarolie als de wax echt rommel !!! .
 

Igor

Stoppelbaard
zooo bestelling binnen
4x baardolie van holland and barrett
100 ml perfles . was nu aanbieding 2e flesje 1 euro . hoppaa

Bekijk bijlage 5126 Bekijk bijlage 5127 Bekijk bijlage 5128
[DOUBLEPOST=1497369969][/DOUBLEPOST]

hey igor die reuzel he . is dat dan een soort van wax of balsem ?
je hebt er verschillende sorten in zag ik . grt Danny
[DOUBLEPOST=1497370119][/DOUBLEPOST]

die troep van het merk original ( kruidvat ) heb ik het ook wel mee gehaf zo wel de baarolie als de wax echt rommel !!! .

Ja die Reuzel is meer een soort wax.
Klein beetje tussen je handen warm wrijven en door je haren masseren. Blijft goed in model zitten en ruikt lekker. De Rose Reuzel is meer voor een droge "look".

Mooi ingekocht trouwens met je baardolie. Ben benieuwd naar je bevindingen;)
 
Ja die Reuzel is meer een soort wax.
Klein beetje tussen je handen warm wrijven en door je haren masseren. Blijft goed in model zitten en ruikt lekker. De Rose Reuzel is meer voor een droge "look".

Mooi ingekocht trouwens met je baardolie. Ben benieuwd naar je bevindingen;)

de olie heb ik gisteren en vandaag gebruikt . persoonlijk vind ik het een on aangename geur . maar ik gebruik in combinatie balsem en wax dus heb der geen last van . maar zodra ik bij holland and barrett ben koop ik resepten die hier ook besproken worden ( zelf baard olie maken )

grt Danny

ps: bedankt voor de reuzel info had jij misschien ook de anderen kleuren gehad ?
 
Vandaag voor vaderdag van mijn zoontje twee keer een baardolie mogen krijgen van Dutchbeards.
De Satan's Bluff en de Daring Nicki.
 
ik heb . 2 guurtjes gekregen voor te mixen in de baard olie
dennen pin & Ceder

plus een leuke bestelling mogen plaatsen op mijnbaard.nl
dit komt van de week binnen

1 OAK beard hold
2 Relexing Baard Balm - Cold scent
3 Conditioner Magic scent .
ben benieuwd !!!

deels voor vaderdag en deels voor mijn verjaardag ben inmiddels 32 geworden vrijdag ;)

maar mijn lieve vrouw wist begod niet was ze bestellen moest hahah

ik ga het zien van de week

iemand nog tips over het mixe van deze olie
grt Danny

20170613_175950.jpg 20170617_195913.jpg
 

MichelC

Baard
Ik heb afgelopen vrijdag ook nog ff ingeslagen bij de tuinen met de ess. Oliën :D
Dan wat 50% bonnetjes die komende week van pas komen voor bv. Flesje argan olie
 
Banner image
Top