Bossman

Gespot: De Tuinen Baardolie

Discussie in 'Verzorgingsproducten en ervaringen' gestart door zenn, 2 apr 2017.

1. zenn

zenn Volle Baard

Zoals de topictitel al zegt... Deed me gelijk aan alle thuismixers hier op het forum denken.:)

http://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/de-tuinen-baardolie-60009821

Ingrediënten: Prunus Armeniaca Kernel Oil, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Cedrus Atlantica Bark Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Pogostemon Cablin Leaf Oil, Ethyl Oleate, Tocopheryl Acetate, Santalum Austrocalesdonicum Wood Oil. Bevat geen kleurstoffen, is ongeparfumeerd, conserveringsvrij en 100% natuurlijk.

Al enige ervaringsdeskundigen? :)>

Edwin61, GlennBG, Edd en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Arjay

Arjay Moderator Staff Oerbaard

Klinkt goed! En niet duur.. voor die prijs het proberen eens waard.. (Y)

3. ChrisVanMeer

ChrisVanMeer Baard

Nu een actie dat je de 2e gratis krijgt.
    Ik heb deze (2x) besteld, samen met nog ern bult etherische olien. Kan ik ook nog een hoop verschillende baard olie's van maken.

4. Weeble

Weeble Volle Baard

Dat klinkt al een stuk beter dan die van de Kruidvat!:)

5. Lei

Lei Baard

Ik ben vanmiddag even langs te Tuinen gelopen er er wat van gehaald. Het is prima spul. Het ruikt redelijk neutraal maar helemaal ongeparfumeerd is het niet.. Die patchouli, sandel- en cederhout geur zweeft er toch wel bovenuit. Gelukkig vind ik dat aangename geuren, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt. En het klopt: als je er nu een koopt, krijg je er nog een gratis bij. Dan heb je 200 ml. kwalitatief goede baardolie voor nog geen tien euro.

Ardjan, Nib85, zenn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nib85

Nib85 Baard

Goede tip, dankjewel.
    Misschien bestel ik wel even een fles (twee dus). Mooie olie om s avonds in te smeren denk ik. (Y)

Nog tips wat ik verder daar kan bestellen om de verzendkosten te drukken?
    Vanaf 20 euro is gratis verzenden.
    Aleppo zeep werd veel als baardgroei gebruikt heb ik ergens gelezen?

Yainderidoo vindt dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Aleppo-zeep als baardgroeimiddel?
    Ja inderdaad, een flinke hap nemen, goed kauwen en doorslikken en je baard groeit als een dolle! :p:D

Yainderidoo, Mat, Edd en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Nib85

Nib85 Baard

Er was even iets misgegaan in mijn berichtje denk ik...:D:rolleyes:

Maar ik doelde uiteraard op baardzeep (ik zie al wat er gebeurd is, het woordenboek op m'n telefoon maakte er automatisch baardgroei van)...

Chavi, Edwin61 en ProfessorMelchior vinden dit leuk.
  9. Weeble

Weeble Volle Baard

@Nib85: Er zijn best wel wat vestigingen van H&B in Nederland. Is er geen bij jou in de buurt?
    Persoonlijk vindt ik het wel fijn om de zaak in te gaan en aan de olien te ruiken voordat ik ze koop.

10. Nib85

Nib85 Baard

Ja, ik bedacht ik me ook later dat er in de stad het dichtste bij ons dorp wel een H&B is.
    Ik moet deze week toch nog even de stad in, dus kan dan meteen even kijken. (Y)

11. ProfessorMelchior

Vandaag twee flacons voor de prijs van één gekocht en direct gaan gebruiken.
    Het lijkt er sterk op, dat er inderdaad geen onnatuurlijk chemische stoffen, als grondstof of ingrediënt zijn toegevoegd.
    De samenstellingsstructuur is prettig en de olie wordt snel in de huid opgenomen. De baard wordt netjes ge-olied en niet vet.
    Ongeparfumeerd is de baardolie zeker niet, maar de geur is niet zo krachtig, als bij de reguliere baardolieën.
    Persoonlijk vind ik de geur van deze baardolie erg aantrekkelijk en prettig.
    Ik zal het product na een gebruik van langere tijd overnieuw beoordelen, maar als eerste indruk vind ik het een prima baardolie voor een zeer schappelijke prijs. Het proberen waard.

TheoT, GlennBG, Ardjan en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. ChrisVanMeer

ChrisVanMeer Baard

Ik ben het geheel met bovenstaande reactie eens.

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  13. Cowboy

Cowboy Moderator Staff Oerbaard

Bedankt voor het melden en de korte review (Y)

14. Nib85

Nib85 Baard

Was ik in de stad ben ik het vergeten...:confused:

Maar is wel het proberen waard dus, lijkt me een mooie olie voor de nacht.

15. ProfessorMelchior

Zeker! En deze week nog twee voor de prijs van één. :)

16. ChrisVanMeer

ChrisVanMeer Baard

Ik vind hem trouwens - als ik hem net aanbreng - een beetje muf. Dat gaat snel weg en dan ruikt het prima. Herkent iemand dit?

17. Pim

Pim Baard

Gisteren ook de proef op de som genomen. De verkoopster zei dat de flesjes erg hard gaan. De olie valt me reuze mee. Ik moet wel even wennen aan de geur, maar is niet overheersend in negatieve zin. Prima prijs tov de bekende andere olieen. Ga het de komende dagen combineren met de wax.

18. Ardjan

Ardjan Zware baard

Ook ik heb de baardolie besteld en inmiddels binnen. De olie lijkt me prima; doet goed z'n werk. De geur vind ik echter minder. Wat ik gedaan heb is, de olie in een ander flesje gedaan en wat essentiële olie (geurolie), wat ik nog had staan (ceder-sinaasappel-bergamot), eraan toegevoegd. Prima te doen nu zo; en heb een goede baardolie voor een schappelijke prijs!

Lei vindt dit leuk.
  19. ProfessorMelchior

Dat is de patchouli die je ruikt, dat een specifieke geur heeft. In de jaren '70 van de vorige eeuw roken alle schoolfeestjes met vloeistofdia's, visnetten aan het plafond, Afghaanse kamelen-leren jassen, aubergine-kleurige ribfluwelen broeken, stiekeme sigaretjes en patchouli vooral........muf. ;):D

damster, Lei, zenn en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. zenn

zenn Volle Baard

Zelf ook 2 flacons binnen gekregen! 'K ben benieuwd.:)

Arjay vindt dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina