Wat heb jij thuis voor je baard?

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
@ Sodium361: Leuke verzameling (Y) Ik dacht eerst dat ik in mijn eigen IKEA-kastje keek maar ik heb een hele resem andere producten staan dan jij :D
 
Volgende week vrijdag naar de barbier.
Daarna neem ik daar denk ik wel weer een baardwax mee.
Ik zit aan Mr Bear Woodland te denken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zelf best tevreden van de Mr Bear Woodland ;)

Ondertussen heb ik die in gebruik al wissel ik wel vaker af met de Woodsman van The Bearde Bastard
 

Keefler

Baard
Vandaag Honest Amish extra Grit geprobeerd, de hold is niet zo sterk als dat ik hem zou willen, bovendien weet ik nog niet hoe content ik ben met de "grit" die erin zit, het voelt toch alsof je je baard vol modder smeert haha

Over de wax van mijnbaard ben ik dan wel weer erg te spreken, die bevalt me erg goed, maar de tevredenheid kwam ook meer en meer naarmate het potje leger raakte.
 

Edd

Baard
Mr Dutch man
Bearded crook
Damn good soap
En mijn laatste aankoop mad viking
Mad Viking ha ha die heb ik vroeger gevonden 2015 en getest en toen doorgespeeld en getipt naar mijn baard .nl.
Zij hebben hem vervolgens in hun baardbalsem collectie opgenomen en heb toen alle soorten getest waren toen hele kleine mini proefpotjes.
Vond zelf die met pepermunt geur een topper.
Leuk dat het merk nog steeds populair is .
Ik vind zelf tegenwoordig apothecary 87 original baardolie topspul vooral de heerlijke geur van allerlei kruiden.
Groet ED.
 
Bij de barbier geweest, maar die had nog steeds geen Woodland.
Dus maar weer een scheerzeepje meegenomen...ik heb ook geen ruggegraat ook ;)
Misschien binnenkort eens zo'n trio setje kopen van Mr Bear.
[DOUBLEPOST=1489249702][/DOUBLEPOST]
https://madvikingbeard.com/
Gaat als een malle!!!
Ik heb nu de tropische versie met kokos enzo
Cheers:)>

Ziet er goed uit, ik zit er aan te denken alle samples te bestellen.
 

damster

Baard
Vandaag krijg ik weer wat spullen binnen van mijnbaard.nl o.a. Beard Foam van Reuzel. Ik ben benieuwd naar de foam. Ik heb ook geen ruggengraat. Lijkt wel een wijf betreft shoppen voor mijn baard. Van de week zei ik nog tegen Prof, Baard is tuinieren voor een man :p
 

Jeepie

Baard
Over 4 weken komt er weer baard post uit NL! 120ml olie en 120ml balm van mad viking, een fles beardwash en ene fles conditioner ook van mad Viking. Alles in de dragonshead geur(coco en lime zeggen ze?) Zodat de vriendin weer helemaal gelukkig is! En ik stiekem ook
 

Jeepie

Baard
Nou eeeh... te veel?

IMAG0094_zpstyujzqg4.jpg
 
Banner image
Top