Wat heb jij thuis voor je baard?

Ik ben erg trouw aan Grave Before Shave Bay Rum. Ik zie dat ze nu Azbane hebben bij Mijnbaard.nl. Nieuw voor mij maar deze twee spreken we wel aan!

- Vetiver & Cardamon baardolie (50 ml)
Top noten van Peer, Lentisk, Gember en Cardamom, middelnoten van Meloen, Marine Accord en Cashmere. Basis noten van Amber, Vanille en Vetiver. Ach man, wederom echt een geweldige geur!

- Clove & Sage baardolie (50 ml)
Top noten van Salie, Bergamot en Grapefruit, middelnoten van Clove, Peper en leer. Basis noten van Incense, vetiver en Patchouli. Deze olie ruikt wat lichter en exotisch, maar ook errug lekker.
 

Spikey

Stoppelbaard
Hi guys,

Heerlijk topic! Een zaligheid om al die producten hier te kunnen aanschouwen :eek: Ik krijg al zin om in jullie kasten te komen snuffelen en te ruiken :D (Maar dat kan aan mij liggen :p)

Hieronder even een foto van mijn spulletjes & mijn “ervaringen” ermee.

20160823_205527.jpg

Wat is het & wat zijn mijn ervaringen?

Accessoires

Apothecary87 – The MAN Club Barber comb (op foto):

Mijn dagelijkse kam voor na het douchen en wordt ook soms gebruikt om een beetje styling te geven voor zover dat lukt :D
Enorm tevreden van deze! Voelt lekker aan en genoeg plaats tussen de vertandingen (of hoe het ook mag noemen).

Bluebeards Revenge Snor en Baard schaartje (op foto):

Leuk en scherpe schaar, ideaal om de snor wat bij te trimmen of uitstekende haren uit de weg te ruimen. Zelf ben ik er nogal heel voorzichtig mee vermits ik zelf nog wat “schrik” heb om aan de haardos te komen.

Mr Bear Family Baardborstel Travel Size (op foto):

Nog maar net in gebruik. Echt wel mini deze! Had hem net iets groter voorgesteld dan dat hij was. Soms het gevoel dat ik niet echt aan het borstelen ben omdat hij zo klein is (onderkant baard). Kan ook zijn dat ik er nog even aan moet wennen. Wel ideaal om je snor opzij te borstelen of om de zijkanten wat mooi naar beneden de borstelen.

Soaps

OAK Beard Care Baardzeep (niet op foto):

Lekker frisse geur! Samen met de Citrus van Mr Bear Family mijn favoriet.

Mr Bear Family Baardzeep Citrus (op foto):

Naast de OAK Beard Care baardzeep (jammer genoeg leeg) mijn favoriet! Lekker fris en fruitig as I like ;) Handig te gebruiken en een eeuwigheid dat deze meegaat!

Mr Bear Family Baardzeep Wilderness (op foto):

Net in pakket-vorm aangeschaft met de bijhorende balsam & snorrenwax. Eventjes wennen aan de geur vermits ik normaal van wat zoeter hou maar het wilde van het bos & de houthakkersgeur overtuigen je snel. Net zoals de Citrus handig te gebruiken en vermoedelijk gaat ook deze een eeuwigheid mee.

Dr K Soap Company Baardzeep (niet op foto):

Voor mij de “minste”… Ik hou van lekker schuimende zeep en dat is bij deze minder het geval. But hey dat is mijn mening ;)

Oil

Apothecary87 Vanilla & Mango Baardolie (op foto):

Lekker geurende baardolie! Oh wat hou ik van deze geur! Wel onhandig zonder zo’n pipetje… Maar dat kan je natuurlijk makkelijk oplossen door hem over te gieten in eentje met een pipet.

Mr Bear Family Baardolie Citrus (op foto):

Eveneens lekker geurtje! Handig in gebruik & makkelijk te spreiden over de ganse baard. Ik gebruik meestal een druppeltje of 5.

Mr Bear Family Baardolie Wilderness (op foto):

Net nieuw! Qua gebruik hetzelfde als zijn voorganger.

Balm

Damn Good Soap Company Beard Balm The Streets (op foto):

Leuke en makkelijk te hanteren balsem naar mijn gevoel. Leuke maar moeilijk te beschrijven geur. Na een tijdje heb ik het gevoel dat hij zijn hold verliest… Reden is waarschijnlijk dat ik nogal krullend haar heb.

Mr Bear Family Baardbalsem Wilderness (op foto):

Na het gebruik van de bijhorende snorrenwax vreesde ik dat deze eveneens moeilijk ging zijn om te verwerken maar niets is minder waar. Opnieuw de heerlijke geur van bossen. Lijkt een betere holding te hebben dan deze hierboven beschreven.

Snorrenwax

Apothecary87 Snorrenwax Firm Hold (op foto):

Dit was mijn eerste snorrenwax. Ruikt enorm lekker en is makkelijk aan te brengen. Voor zover ik er ervaring in heb ;). Wel een zeer irritant potje om er iets uit te krijgen.

Mr Bear Family Snorrenwax Wilderness (op foto):

Oh boy… Buiten het handig potje vind ik hem enorm moeilijk om aan te brengen. Nog iemand deze ervaring? Hij is echt enorm sticky, wat maakt dat je precies je snorharen aan het uitrekken bent.

Dat was het voorlopig zowat :D

Bemerkingen zijn steeds welkom!
 
Nieuw binnen :D!
14202993_1223463527684017_631848034_o.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vandaag een "proefpakketje" van mijnbaard ontvangen. 5 mooie flesjes Grave Before Shave Olie, Bay Rum baardbalsem en Dr K Soap.

Nu de lastige taak om uit te zoeken welke het beste gaat bevallen :)

Bekijk bijlage 3066
De lastige taak komt pas nadien als je besloten hebt dat je eigenlijk meer dan 75% wel lekker vond en ze gewoon allemaal weer wilt bestellen :D
 

Bardisco

Stoppelbaard
De lastige taak komt pas nadien als je besloten hebt dat je eigenlijk meer dan 75% wel lekker vond en ze gewoon allemaal weer wilt bestellen :D
Wanneer 75% goed bevalt is het niet zo'n probleem. Dan komt er een nieuwe set (van 5 of 7 flesjes); maar dat zal nog wel een behoorlijke tijd duren.
Het wordt pas vervelend als er maar 1 van de 5 flesjes bevalt qua geur, maar dat verwacht ik niet.
 
Banner image
Top