toppppppppp

Igor

Stoppelbaard
Ziet er goed uit

Hennessy's in Maastricht is trouwens ook een aanrader. Wel altijd druk en alleen op afspraak
 
Kiek! Komt een mooie lengte in (Y)
Mooie vorm ook nu

de form kam en borstel ik er ook deels zelf in . met mijn wax van morgans . maar het begint ergens op te lijken idd ben in feb op nieuw begonne daarvoor 2 jaar baard gehad maar moes het zo nodig zelf style dus vandaar dat helemaal op nieuw begonne ben . grt Danny
[DOUBLEPOST=1497425774][/DOUBLEPOST]
Ziet er goed uit

Hennessy's in Maastricht is trouwens ook een aanrader. Wel altijd druk en alleen op afspraak

verloppig voor mijn geen barbier hahah volgend jaar weer . ik ben bij sjiers barbiers geweest laast . was er echr van onder de indruk dus voor mij volgend jaar zelfde adres . grt Danny
 

JeroenP

Volle Baard
wat betreft het zelf stylen...soms lukt het soms wat minder. Ik moet wel bekennen dat ik er steeds beter in word maar aan de andere kant een barbier weet precies wat hij doet (hooen we dan maar) en het is ook even een belevenis. Succes met je baardreis
 
Baard nu bijna 6 maande hoppa
Woord wat hopppaaa toen straks alleeb even bij de barbier geweest voor de hoofd haar en de lijn van oor naar mond wat laten fatsoenlijke maar aan me baard is geen schaar of wat dan ook aan de pas gekomen ik ben er blij mee . De eerste 2 foto's is voor de barbier en de laaste 3 foto's ernaa ben benieuwd naar jullie reactie
Grt en Beard on bro's

IMG-20170722-WA0009.jpg IMG-20170722-WA0006.jpg IMG-20170722-WA0012.jpg IMG-20170722-WA0005.jpg IMG-20170722-WA0004.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Inderdaad hoppaaaaaaaa!!! Een mooie baard en na het bezoek aan de barbier ziet het er verzorgd uit.
Goeie actie.
De baard staat je prima.:)>(Y)
 
Inderdaad hoppaaaaaaaa!!! Een mooie baard en na het bezoek aan de barbier ziet het er verzorgd uit.
Goeie actie.
De baard staat je prima.:)>(Y)

Jaaa dat vond ik zelf ook een klein beetje laten bij werken vrij wel alleen de lijn van oor naar mond en onder me kin bij kil en klein beetje van de snor zodat ik dat niet steeds op aan het kouwe ben tijdens het eten . Hahaha ben er blij mee topppie
 
Goede dag allemaal. Inmiddels 8 maande nog 4 maandjes en ben ik een jaar bezig vol goede moet en afentoe 2x voor me baard bij een barbier geweest om het even te fatsoeneren dus eigenlijk tel ik er 2 maanden bij voor de yeard haha hier wat fotos van nu ( net gemaakt ) ps een vraag en jullie ervaren baard dragers. Zoals je ziet op de laaste foto in dit rijtje hier onder onstaat er bij mij een scheiding bij mijn kin hoe ik het ook kam en style er blijven goed zicht baren 2 loken onstaan echt zo'n viking op zich niet er maar goeit het dan zo langzaam in het midden. En komt dit hoppelijk goed. Als vast bedankt voor eventuelen commentaren. Grt en geniet nog even van het weekend ik mag straks om 00:00 aan me eerst nachtdienst weer beginnen. Grt Bro's

20171126_160515.jpg
20171126_160511.jpg 20171126_160507.jpg 20171126_160502.jpg 20171126_160534.jpg
 

Knulletje

Zware baard
Mooie beard man. Kan het zijn dat je een ongelijke baardgroei hebt? Dan zou je terug kunnen snoeien tot op 1 lengte en weer verder..
 

Ardjan

Baardaap
Staat je goed hoor zo'n vikingbaard! Je zou kunnen proberen de baard vanuit de hals onder je kin wat naar voren te borstelen. Ik denk dat je daarmee een deel van het probleem al oplost. Op de onderste foto is het zichtbaar, maar op de andere foto's eigenlijk helemaal niet zo. Verder vind ik dat je een geweldige baardgroei heb; wees er maar trots op, want dit kan een master worden! (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb het zojuist beantwoord bij het topic "groeistop":
Des te langer je baard wordt, des te dunner de onderzijde. Dit wordt veroorzaakt, doordat sommige haren de terminale lengte bereikt hebben en uitvallen. De haren, die hun plaats innemen hebben niet direct dezelfde lengte, dus een baard bestaat uit een verzameling haren van diverse niveaus. Door de onderzijde te knippen kunnen de kortere haren een inhaalslag maken en toont de baard voller.
Een vorkbaard, die je trouwens niet hebt, ontstaat, doordat een baard eigenlijk helemaal niet bestaat, maar eigenlijk twee tegen elkaar groeiende bakkebaarden zijn. De kinharen zijn altijd iets korter, maar hoe meer geluk je hebt, hoe langer deze verbindingsharen groeien en hoe langere baard je kunt kweken.
De ronsel, oftewel de haren op de onderlip, zijn een andere soort haren, die gewoon korter zijn, dan de wangharen. Diverse haargroepen worden genetisch bepaald gewoon niet extreem lang en dat is prettig, anders zouden je wenkbrauwen op je schouders hangen, je armharen uit je mouwen krullen en haren van de lagere regionen onder je broekspijpen vandaan komen.
 
Banner image
Top