Tegenkanting thuis + krul in m'n baard

Vreemde conclusie van de barbier: zolang het haar niet de terminale lengte bereikt heeft, wordt een baard gewoon langer. :rolleyes:
We maakten onlangs gewoon de bemerking dat mijn baard minder snel gegroeid was dan pakweg enkele weken geleden.. Ik hoop dat hij nog iets langer zal worden maar ben toch al blij met wat ik heb
 

RCM

Baardaap
Ik vind dat je een geweldige krul in je baard hebt. De lengte is ook helemaal perfect! Ik hoop dat mijn baard erop gaat lijken... (Y):)>
 

DNA76

Baard
Prachtige baard toch? Nu het hoofdhaar eens laten groeien hihihi :p
Nog niet aan gedacht om de snor eens een poging te geven? Zou mega staan denk ik. Da's natuurlijk mijn persoonlijke smaak.
Keep on bearding :)>
 
Prachtige baard toch? Nu het hoofdhaar eens laten groeien hihihi :p
Nog niet aan gedacht om de snor eens een poging te geven? Zou mega staan denk ik. Da's natuurlijk mijn persoonlijke smaak.
Keep on bearding :)>

Ja, ik ben nu bezig met de snor Eens benieuwd wat dat gaat geven.. Wel veel werk hoor een baard, verschiet daar eigenlijk wel van hoeveel tijd daarin kruipt..
 
Zie geen nog geen French Fork, dus ik denk echt dat hij nog wel even blijft groeien. Alleen zul je dat verschil minder snel gaan zien, vooral omdat het krult.
Volgens mijn barbier zou ik inderdaad een French Fork hebben.. Kan ik daar wat aan doen? Zou dit betekenen dat mijn baard niet langer kan worden?
Foto genomen na bezoek barbier, ik zie geen French Fork maar die is er wel
 

Bijlagen

  • IMG_20171202_130815.jpg
    IMG_20171202_130815.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 99

Texman

Koning Baard
Ik vindt dat zowel een korte als een lange baard je goed staat. Het zou alleen jammer zijn als je niet ervaart hoe lang hij kan worden en vooral hoe het voelt.:(
Omdat je vrouw er veel moeite mee heeft zou ik zeggen hou het zo verzorgd mogelijk. Ze merkt dan ook dat het voor jou een serieuze zaak is maar dat je ook met haar rekening houd.;)
Sterkte en succes:)>:)>
 

Kale666man

Baardaap
Ja vrouwen.
Zelf doen ze alles,haartjes verven, nieuwe nageltjes, zonnebankie,graag winkelen en dan niet de dagelijkse boodschappen.
Mogen wij mannen toch ook wel wat hebben waar we trots op zijn.
In het begin klaagde de mijne ook maar de groeten,ik luister wel maar doe het toch
 

Jeb

Baard
Wat de vrouw ook zegt
Ik zou naar je eigen luisteren..
Dat telt toch zeker ook voor wat ?!

Btw mooi exemplaar baard
Daar moet je zuinig op zijn...!
 
Banner image
Top