Tegenkanting thuis + krul in m'n baard

John1966

Baard
als kaal persoon zijnde vind ik een kaal hoofd en baard gewoon geweldig staan. Natuurlijk ben ik wel jaloers op de baardmannen die een geweldige bos haar kunnen combineren met een baard maar je hebt wat je hebt dus dan er maar het beste van maken.

de slag kan ik er heel goed uithalen met de fohn na het douchen te gebruiken.

succes.
[DOUBLEPOST=1487910627][/DOUBLEPOST]

Ik kan een kaal hoofd, in combinatie met een mooie baard, ook wel waarderen hoewel ik in het begin moeite had met het verlies van mijn scalp. Een lange tijd heb ik zelfs overwogen om haarworteltransplantatie bij het Hairscience-institute in Amsterdam te doen, maar weet jij hoeveel baardspulletjes je wel kan kopen van de prijs van zo'n haarworteltransplantatie? :confused:

Kaal met een baard is prima te doen, voor wat mij betreft! (Y)
 

Glenn

Baard
Ik kies ook voor de langere versie bij jou.
En ik zou ook opteren voor een voller langere snor als ik het voor het zeggen mocht hebben.
Dat geeft misschien een andere look die je vrouwtje misschien beter weet te waarderen?
 

Ardjan

Baardaap
Je hebt een mooie volle baardgroei! Kort staat je goed, maar een langere ook. Persoonlijk zou ik de zijkanten wat shapen, zodat je een wat strakker geheel krijgt.
En ik ben het met @Glenn eens: Een vollere snor bij de baard zou je nóg beter staan!
 

zenn

Zware baard
Als 'k de 2 foto's vergelijk vind 'k de vollere baard beter bij je staan; je hoofd word minder langwerpig.:)> Maar ben het wel eens met een vollere snor.
Wat betreft het vrouwtje; het is natuurlijk geven en nemen. Je kan opperen dat een kortere baard meer prikt, en je nu een zachte teddybeer bent. :p
 

JeroenP

Volle Baard
Het word je eigen keus maar....ik heb een kleine (lees zeer kleine) voorkeur voor de iets kortere baard.

Misschien is het een idee om voordat je de lengte aanpakt eerst de breedte iets smaller te maken. Tenminste dat zou ik eens proberen.

succes met je moeilijke keuze
 
Het verlossende antwoord, ik zet hem eerst op stand 12 mm en als er dan niks afgaat vervolgens op 9 mm.
Je kan beter in kleine stapjes werken dan in 1 x naar 9.
er kan altijd extra haar af en nooit extra lengte bij:)
 

istawa

Zware baard
Goeie baard man . Misschien even door de barbier de zijkanten wat un shape laten zetten daardoor krijg je een wat langer gezicht. Qua lengte zou ik er niets afhalen.

it aint over until the fat lady sings
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker bezig man! Hoe langer die wordt des te beter hij je gaat staan. Ik denk dat 2x deze lengte jouw ideale baard gaat zijn.
Maar het gaat er natuurlijk om dat jij je er goed bij voelt.
Wat zegt het vrouwtje ondertussen?
 
Lekker bezig man! Hoe langer die wordt des te beter hij je gaat staan. Ik denk dat 2x deze lengte jouw ideale baard gaat zijn.
Maar het gaat er natuurlijk om dat jij je er goed bij voelt.
Wat zegt het vrouwtje ondertussen?

Het vrouwtje denkt dat mijn baard niet meer zal groeien.. Ben eens benieuwd ;-)
[DOUBLEPOST=1510010023][/DOUBLEPOST]
Het vrouwtje denkt dat mijn baard niet meer zal groeien.. Ben eens benieuwd ;-)
Volgens mijn barbier bestaat de kans dat hij niet veel langer zal worden (zonder krul zat ik gemakkelijk 4 cm langer)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top