Tattoos

Nou dit had ik erop laten kliederen:

When the war of the beasts, brings about the worlds end
The Goddess descends from the sky
Wings of light and dark spread afar
She guides us to bliss
Her gift everlasting

Wat overigens ook een hele goede was:

Even if the morrow is barren of promises
Nothing shall forestall my return
To become the dew that quenches the land
To spare the sands, the seas, the skies
I offer thee this silent sacrifice

Alleen deze vondt ik niet geschik om te kliederen haha
 
Op de foto was ik nog baardloos. ;)...
Hetgeen je NIET kan zien op de foto : Een beast dat zijn meisje beschermt op mijn rug. Achter in de nek een ondode kraai. Mijn kont (een stempel "made in Belgium" en een Hondencollar met mijn naam in.). mijn borst en buik en rib.

Ik vind het leuk om soms netjes gekleed te gaan. (suit and tie) Ik heb namelijk niets op de handen of keel ofzo staan. Dan is het wel grappig om sommige hun blik te zien als je dan gaat zwemmen of naar een sauna gaat. :) Op zulke plekken heb ik wel wat bekijks.

Wat je dan weer WEL te zien krijgt is mijn lieve hondje. ;):D
 

Bijlagen

  • Foto liggend.jpg
    Foto liggend.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 51

Kale666man

Baardaap
Ja leuk toch, en dat zijn toch al leuke beesten die franse buldogs.
Schijnbaar snurken ze wel heel hard.
Ja en je tattoo keuze waar je ze zet is geheel vrij.
Ik ken een vertegenwoordiger die alleen in pak loopt maar helemaal onder zit en je ook niks ziet.
Maar leuke bijdrage dit ook(Y)
 
Ze maakt soms een knorrend-achtig geluidje ja. :D
Vooral als ze heel enthousiast is. Maar als ze slaapt snurkt ze niet.

Dank je !

Tattoo or no tattoo.... Dattoeternitoe. ( op deze manier laat ik toch het woord tattoo nog vallen, kwestie van in de juiste topic te blijven ;) )
 

RCM

Baardaap
@Yoeri , uiteraard wat Cowboy adviseerd ;) en de hoeveelheid pijn die je kunt hebben, hangt voor een deel af van je fysieke staat. Wees fit! Slaap goed, drink geen alcohol, voorkom een kater en heel belangrijk: eet met regelmaat. Dit verhoogt de bloedsuikers waardoor de kans op flauwheid kleiner wordt. Ga ook naar een goede tatoeëerder die zijn vak verstaat. Ik heb al heel wat uren (ca. 40 uur schat ik) in een shop doorgebracht en deze tips toegepast! Wat laat je zetten en op welke plek?
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Nou valt weinig aan toe te voegen.
Alle ingredienten heb je nu.
Dus nu tijd voor het echte werk
Succes en we zien de tattoo wel in een foto.
De heren hiervoor hebben je in ieder geval goed advies gegeven
 
  • Like
Reactions: RCM
Ik krijg ook een tattoo in juli. Zijn er nog tips? Want het word mijn eerste.
Zoals je vroeg, enkele tips :

* Kies de juiste artiest, iemand die goed is in de stijl van tattoo die je wenst.
* zorg dat je goed uitgerust bent!
* niet beginnen stressen , relax. Je voelt het maar het is draagbaar. Tuurlijk tegen het einde toe beetje doorbijten.
* eet voldoende , liefst trage suikers, ... GEEN alcohol , dat verdund je bloed. Ik heb een keer met een kater laten tattooëren, het was één van de lastigste sessies :)


Na de tattoo:
* twee weken goed dagelijks insmeren met bepanthen, vaseline, of een ander tattoo aftercare middel. Ik raad gewoon bepanthen of bepanthol aan. (de dikke zalf, niet de lopende)

* vermijd uv-stralen op de plek waar je een tattoo hebt tot het genezen is. Je kan ook in de zomer je tattoos insmeren met een sunblock of zeer hoge factor zonnecrème om de kwaliteit van je tattoo beter te beschermen. Zodat je niet snel moet laten bijkleuren .

*eerste dagen zeker niet in een bad ofzo . Je kan wel een snelle douche nemen of zachtjes wassen, maar geen uur in bad liggen met die tattoo tot ze mooi genezen is.

Succes en veel plezier met je tattoo (Y)
 

Yoeri

Baard
Een mooi gladiatorharnas als ik me niet vergis.

Asjeblief... ;)[/QUOTE]
Ja ik hem gezien vette tattoo!
 
Banner image
Top