Tattoos

JanM

Stoppelbaard
Vind tattoo's wel heel erg mooi, zou er zeker een aantal hebben gehad mits ze niet permanent zouden zijn maar ca 20 jaar lang houdbaar waren. Mijn smaak wisselt teveel om een dergelijke permanente verandering te doen. Vooral de polynesische (met een beetje kleur) zijn rad!!
 

Nib85

Volle Baard
Waarom zie je zo vaak de combi baard en tattoo? Is dat het non-conformisme, de vermeende stoerheid of de neiging tot ijdelheid/zichzelf te verfraaien? (ps: bedoel het niet lullig ofzo!)

Ik denk dat je nog vaker de combinatie tattoo zonder baard ziet. ;)

Vind tattoo's wel heel erg mooi, zou er zeker een aantal hebben gehad mits ze niet permanent zouden zijn maar ca 20 jaar lang houdbaar waren. Mijn smaak wisselt teveel om een dergelijke permanente verandering te doen. Vooral de polynesische (met een beetje kleur) zijn rad!!

Dit bedoel ik dus! Prima verwoord (al vind ik 20 jaar nog wat aan de lange kant persoonlijk...).
 

Kale666man

Baardaap
Ikzelf vind tattoos mooi en dat zie je ook wel.
Maar ja een baard ook nu en heb genoeg inkt in me lijf.
De combinatie met een hopelijk straks lange baard lijkt me geweldig
Ieder het zijne natuurlijk vooropgesteld.
 

Kale666man

Baardaap
Ik heb er zelf ook een 'paar'. Beetje op de benen, buik, onderrug, schouders, nek, armen en hand.

0feW9kb.jpg
XUHt0ze.jpg
En dan zeg je een paar,vind het aardig wat vriend
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Die avatar vind ik ook wel leuk als tattoo Roy,leuk gedaan trouwens en lijkt nog aardig ook.
Maar ja ik vind zoveel dingen leuk die geld kosten maar wel een leuk plaatje:D
 

RCM

Baardaap
@Kale666man . Thnx Richard. Jij bent echt een man van complimenten, ik vindt het GEWELDIG! Ik vindt ook kei veel leuk, en moet het meeste aan mij voorbij laten gaan. Echter zijn die avatar's helemaal gratis... :D:p(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Oh leuk man,ja zeg maar hoe je dat doet een keer als het niet te moeilijk is.en kan dat ook met tattoos en al?
En complimenten geef ik graag,in deze man klopt een hartje van goud al denken sommige aan het uiterlijk te zien van niet.
Maar zit geen kwaad in maar moeten me ook niet boos maken,dan wordt ik iemand anders,maar dat gebeurt eigenlijk nooit en wat ik zeg is gemeend ook hoor en ken je verder niet maar voelt goed aan en daar ben ik wel goed in,mensenkennis.(Y)
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Ik zal eens voor je kijken als ik iets voor jou kan maken Richard. Een klein hartje heb je zeker, ik vindt jou een bijzondere aardige kerel! Voor mij geld vaak hetzelfde, mensen kunnen nogal eens vreemd reageren, maar doet mij helemaal niks! Ik probeer mijn leven te leven zoals ik dat wil, niet egoïstisch bedoeld. Er wordt al zoveel van iemand verwacht, maar wat als ik dat nou niet wil, of sterker nog, wat als ik dat nou niet kan? Leven en laten leven toch? (Y)
 
mijn linker torso is lekker ondergekladderd :) als Satanist mijn pentagram op mijn borst, en daar vrij direct onder een gedicht. persoonlijk heeft de tekst heel veel voor mij betekend. niet ieder zijn ding, en menig christelijk gespuis op de kast mee gejaagd op het strand, maar dat krijg je met dome vragen of opmerkingen :p (niks tegen religie verder).
 

Kale666man

Baardaap
Juist wel ieder zijn ding,we zijn allemaal andets en wat je er op zet bepaal je zelf tenslotte.
Ik heb dingen op me lichaam die ik niet eens opnoem maar die ik mooi vind en andere een hekel aan hebben.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
mijn linker torso is lekker ondergekladderd :) als Satanist mijn pentagram op mijn borst, en daar vrij direct onder een gedicht. persoonlijk heeft de tekst heel veel voor mij betekend. niet ieder zijn ding, en menig christelijk gespuis op de kast mee gejaagd op het strand, maar dat krijg je met dome vragen of opmerkingen :p (niks tegen religie verder).
Niks tegen religie lijkt logisch, aangezien zowel het traditionele, als het moderne Satanisme toch ook religies zijn met protocollen, dogma's, leerstellingen, etc. :D
 

Kale666man

Baardaap
Ja daar heb je wel een punt in.
Inderdaad als je jezelf daar voor 100% inzet of achter staat.
Maar mij gaat het er meer om dat je het zelf uitmaakt wat je doet en daar gaat het mij om.
Maar begrijp profs argument heel goed zelfs en ook tof hoe hij dat zegt zoals we gewend zijn.
Maar goed,dit verhaal kan een paar kanten op en ga daar verder ook niet op in maar voor sommige zal het minder leuk zijn.
 
Niks tegen religie lijkt logisch, aangezien zowel het traditionele, als het moderne Satanisme toch ook religies zijn met protocollen, dogma's, leerstellingen, etc. :D
klopt, alleen meesten lezen zich niet in. wat soms voor vervelende situaties kan leiden :) ikzelf zit niet in de kerk die Anton heeft opgericht, puur omdat het naar mijn idee tegenstrijdig is, met wat ze beweren.
 
Banner image
Top