Project baard...

Ro3l

Baard
De kleur is super! Het had geen betere kleur kunnen zijn. Rood had ik niet verwacht, maar is wel een zeer welkome kleur .

Met een leuke lichtinval ziet het er ineens wel heel gaaf uit...maar dat is waarschijnlijk meer de schaduw :) ik bedoel dan die foto waar ik met gewichten aan het hannesen ben :)
 

Bijlagen

  • 1517253494755.jpg
    1517253494755.jpg
    352,5 KB · Weergaven: 81

Ro3l

Baard
Inmiddels is het weer weekend en zijn we weer een mooi weekje verder :) . Wat betteft lengte zujn een aantal haartjes voor mijn gevoel al dicht bij het eindstation... maar heel veel nog niet. Ik zit te denken om een keer met de trimmer de boel wat gelijker te trekken. Een lengte van tussen de 15 en 20 mm is denk ik wel wat ik ongeveer moet hebben voor mijn doel. Er zijn al stukken langer dan de 20 mm dus het ziet er een beetje vreemd uit ;) maar wel mega vet! ;)
 

Bijlagen

  • 1517661127363.jpg
    1517661127363.jpg
    240,7 KB · Weergaven: 88

Texman

Koning Baard
Ik vind het onwijs gaaf dat je zo enthousiast ben. Iedere keer weer leuk om je berichten te lezen.
Je baard is nu aardig zichtbaar geworden en zal nog beter worden.
Ga zo door en geniet ervan.
Texman:)>
 

RCM

Baardaap
Kijk dan, alweer een weekje voorbij! Gaat goed zo... Als je al bijna bij je einddoel bent, moet je juist nog even doorgaan en er vanaf blijven. Over enkele weken werk je alles in 1x bij, en koekoek, daar is je einddoel!! Succes Roel.. :)>(Y)
 

Ro3l

Baard
Ok ok.... ik zal nog een weekje wachten :) Ik moet toch nog ergens een kapje zien te vinden voor de tondeuse die ik heb.... dat ding hebben mijn ouders ooit gekocht om mijn kapsel bij te houden... dat ding werkt echt gewoon nog super en is scherp, maar heeft kapjes tot 12mm en met afstellen kan ik max 15mm laten staan. Ik wil langer kunnen. Het is een Babyliss active quatro Type 732.... waar ik dus niks over kan vinden... 20 jaar oud ;) Heb inmiddels een bericht gestuurd naar Babyliss Nederland voor eventuele info. We zullen zien. Anders koop ik wel gewoon een nieuwe.
 

Texman

Koning Baard
Als jouw baard een blijvertje is (ik denk van wel ;)) zou ik investeren in een goede baardtrimmer-set met veel hulpstukjes.
Ik heb er een van Philips die mij prima bevalt en die ook niet duur is. Volgens mij zijn er twee uitvoeringen van de set .
De foto hieronder is mijn set. Er zijn tegenwoordig ook van die kleine trimmers meer bedoelt voor het precisiewerk maar die zijn aardig aan de prijs.
Er is natuurlijk nog veel meer te koop dus eerst maar eens rustig oriënteren.
Texman:)>
serveimage (3).jpg
 

TMG1961

Baardaap
Ziet er al goed uit, gewoon even lekker laten groeien en dan een bij jou passend model aan de baard geven.
 

Ro3l

Baard
Ok, ik heb inmiddels nieuw gereedschap besteld :)

Eens kijken of ik na deze week niet toch eens de boel ga bijwerken :). Dan zou ik op 2 maanden zitten vanaf 10 december. Ik kan de haren die langer dan 2 cm zijn denk ik wel veilig bijwerken. We zullen zien.
 

Ro3l

Baard
En we zijn weer een weekje verder (Y):). Nog steeds niet bijgewerkt. Ook omdat ik nog geen gereedschap heb ;) Volgende week komt de nieuwe trimmer en zal ik een poging wagen de boel een beetje bij te werken. De kale plekken op de kin lijken voorlopig nog even te blijven maar in de hals begint het er neter uit te zien :).
 

Bijlagen

  • 1518264644265.jpg
    1518264644265.jpg
    243 KB · Weergaven: 71
Banner image
Top