Project baard...

Texman

Koning Baard
Over de dekking kan je nu nog niet zoveel zeggen.
Baardharen groeien bij veel mannen ongelijkmatig uit.
Wat nu nog een kale plek lijkt kan over een paar weken aardig vol beginnen te groeien.
In het begin van het laten staan van een baard is het altijd wat moeilijk en ongemakkelijk.
Na 3 maanden kan je pas goed zien hoe je baard zich ontwikkelt en kan je ook bepalen wat voor model je in de baard wil hebben.
Volhouden dus.;)
Texman:)>
 

Ro3l

Baard
Over de dekking kan je nu nog niet zoveel zeggen.
Baardharen groeien bij veel mannen ongelijkmatig uit.
Wat nu nog een kale plek lijkt kan over een paar weken aardig vol beginnen te groeien.
In het begin van het laten staan van een baard is het altijd wat moeilijk en ongemakkelijk.
Na 3 maanden kan je pas goed zien hoe je baard zich ontwikkelt en kan je ook bepalen wat voor model je in de baard wil hebben.
Volhouden dus.;)
Texman:)>
Ok dankjewel

3 maanden... ;) ik dacht volgende week even de boel te trimmen tot max 1,5 cm... maar ik kijk wel even of dat nu wel of niet handig is.
 

RCM

Baardaap
Mooie doelen hoor maar je denkt al aan trimmen??? Ik zou het advies van Texman maar opvolgen want anders is de weg naar je doel verder dan dat je denkt! Succes... :)>(Y)
 

Ro3l

Baard
:):):) Hahaha tja dat trimmen in de sportschool komt wel goed (Y)

Ok ik zal er nog even vanaf blijven. Morgen een update dan zijn we weer een weekje verder en zit ik op 4 weken.
 

Ro3l

Baard
Op weg naar de baardjes die ik voor ogen heb moet ik zeggen dat ik nu al zeer tevreden ben met wat ik heb. De rode kleur is super gaaf en stiekem voel ik me meer mannelijk dan ik me ooit gevoeld heb. Hoe raar is dat :).

Zoals eerder aangegeven hier het resultaat na 4 weken niet scheren trimmen od wat dan ook. Alleen de baardlijn van oorlel tot oorlel via de adamsappel.
 

Bijlagen

  • 1515330262538.jpg
    1515330262538.jpg
    245,3 KB · Weergaven: 108

Texman

Koning Baard
Op weg naar de baardjes die ik voor ogen heb moet ik zeggen dat ik nu al zeer tevreden ben met wat ik heb. De rode kleur is super gaaf en stiekem voel ik me meer mannelijk dan ik me ooit gevoeld heb. Hoe raar is dat :).

Zoals eerder aangegeven hier het resultaat na 4 weken niet scheren trimmen od wat dan ook. Alleen de baardlijn van oorlel tot oorlel via de adamsappel.
Dit is nog maar het begin van nog meer mannelijkheid :cool::cool:en geloof mij het is een heel positief gevoel. Dus raar is het niet alleen heb dat gevoel tot nu toe niet ervaren en is dus nieuw voor je.
Geniet ervan zou ik zeggen;);)
Texman:)>
 

Ro3l

Baard
Het begint wat te worden :)

Nu na precies 5 weken niets te trimmen of te kappen, ziet het er al aardig uit al vind ik het zelf :). En stiekem..kijk je dan alweer naar de wat grotere modelletjes en fantaseer je er maar een beetje over of het ook bij mij zou lukken. De wat kale plekjes onder de kin beginnen dicht te trekken, maar rond de kin mis ik nog wel wat inhoud. Met dit tempo heb ik nog wel zeker 1 a 2 maanden nodig om iets nog vetters te hebben, maar ben nu al zeer tevreden. Krijg ook zeker veel positieve reacties. Gaat helemaal goedkomen. We laten in ieder geval het kap en hak gereedschap lekker in de kast en laten de boel lekker even nog een paar weekjes doorgroeien denk ik. Om dan eens te kijken of ik ergens iets moet gaan temmen. Ik had dit veel eerder moeten doen... dat weet ik wel. Maar ach.. het positieve is... ik ben er aan begonnen :)
 

Bijlagen

  • 1515945364058.jpg
    1515945364058.jpg
    237,4 KB · Weergaven: 78

Texman

Koning Baard
Zo is het, fijn dat het goed gaat en dat je er tevreden mee bent.
Ga zo door en succes(Y)
Texman:)>
 
Banner image
Top