OP naar de Top na Wat Geflop

Freerider

Baard
Gefeliciteerd opa! Mooie stap weer een wat een rijkdom, al die kleinkinderen!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Kale666man

Baardaap
Gefeliciteerd opa! Mooie stap weer een wat een rijkdom, al die kleinkinderen!

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
Heel erg bedankt gozer,ja opa zijn is leuk toch,tenminste dat vind ik en houd je jong ook.
Maar nogmaals dank voor je reactie
 

Kale666man

Baardaap
Zo opa heb ze eigen weer de pleuris gewerkt voor zover dat gaat dan.
Leuk hoor in die stof bende,deuren los en stervenskoud daar.
Maar ja het is voor een goed doel.
Nu,lekker douchen en zitten,beetje puzzelen.heerlijke ontspanning na,zo,n dag.
 

Kale666man

Baardaap
Er groeit dus behalve de baard ook nog een kleinkind! Gefeliciteerd! (Y)
Dankjewel melchior voor je reactie en ja ik vind het prachtig hoor.die andere 2 zeggen opa tattoo maar wat nu komt weet ik niet maar zal wel opa baard gaan zeggen,mijn schoonvader toen hij nog leefde had ook een baard en mijn kinderen noemde hem opa kriebelbaard.
[DOUBLEPOST=1512362144][/DOUBLEPOST]
Gefeliciteerd en leuk topic om te blijven volgen
Dankjewel daniel voor je lieve reactie en houd het zeker op de hoogte het gebeuren allemaal.(Y)
 

daveHgz

Baard
Gefeliciteerd!!
al een beste baard na 14 week, daar zie je geen tattoo meer doorheen.
Het scheelt dat je nog genoeg anderen hebt haha
 

TMG1961

Baardaap
Was dus een fijne avond, alleen jammer dat de sint niet een beetje steviger was, maar wie weet misschien mag je volgend jaar op schoot. Of anders over een dikke 2,5 week kijken of je bij de kerstman p schoot mag..die is meestal iets steviger gebouwd :D
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar met mijn knappe dochters had hij weinig problemenTheo.
Snap de sint wel,hij is wel oud maar niet gek.
Maar ja gelukkig komt hij maar 1 keer per jaar en ik heb ook liever een jong ding op schoot als een bebaarde vent.
 

Kale666man

Baardaap
Nee ik ook niet,lekker vemomd en alles wat je leuk vind vragen.
Kom jij is even op de schoot van de sint zitten,tussen haakjes schoot.
Als ik dat zo in het openbaar vraag wordt ik opgepakt.
Maar ja de sint heb weer mazzel gehad gisteren:mad:
 

Kale666man

Baardaap
Wat een forum,werd ik net weer verrast door RCM die deze avatar voor me had gemaakt en waar ik erg blij mee ben.Vond zijn avatar bij zijn profiel leuk en vroeg aan hem hoe je die maakt.
En nog geen 5 minuten later geen uitleg,nee hij had hem al voor me gemaakt en dat is misschien een klein ding maar voor mij zeer waardevol en past precies bij me.gUvdQKW.png
 
Banner image
Top