OP naar de Top na Wat Geflop

Kale666man

Baardaap
Zo vandaag was het raggel en gipsplaten dag dus heb de hele dag niet kunnen puzzelen of wat dan ook op het forum.
Lekker nog een uurtje genieten en dan naar bedje toe.
Maar het goede nieuws is dat ik lekker opschiet met het huis van dochter lief en dit is niet zo zwaar als hakken.
Natuurlijk wel eerst het baardje verzorgd me lieveling.
 

RCM

Baardaap
Goed gedaan maat. Nu beginnen de 'leuke' klussen, en dan zal de bouwval wel langzaam veranderen naar een prachtig paleisje. :)(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Goed gedaan maat. Nu beginnen de 'leuke' klussen, en dan zal de bouwval wel langzaam veranderen naar een prachtig paleisje. :)(Y)
Zeker maat en dit was niet zo zwaar maar ja inderdaad,opbouwen is beter dan,slopen.
Slopen is wel leuk maar het is een tussenwoning en alle puin moet achter door een schuurtje door een brandgang afgevoerd worden.
Maar ja,ik heb gezegd,morgen is riesje er even niet bij dan moet even de batterij weer opladen.
[DOUBLEPOST=1512880650][/DOUBLEPOST]Hee ledered.
Ja met de baard komt het wel goed maar hij was gisteren helemaal verdroogd, maar ja komt goed.
Met die van,jou gaat het ook lekker hè,je had wel gezien dat ik had gepost naar je.
Ja die lengte die je in gedachte hebt komt er wel,aan de fotoos te zien.
Blijf het volgen dus komt goed
 

Kale666man

Baardaap
Ja willem,het is ook wel afzien hoor en doe bij me eigen niks met verbouwen.
Maar het is mijn dochter en dat geeft me net dat beetje extra om het te doen.
Ik hou het max twee dagen vol en moet er dan ook weer twee inleveren om weer op kracht te komen, maar ja dat is al met alle inspanningen zo dus beperk het zoveel mogelijk.
Het is nu éénmaal de aard van het beestje in me en heb altijd hard gewerkt,maar je hebt gelijk,waar haal je de kracht vandaan.ik denk positiviteit met een hoge rekening erna.
Ma flodder zou zeggen:
Het blijven toch je kinderen hè.
Gr Richard(Y):)>
[DOUBLEPOST=1512902612][/DOUBLEPOST]Jongens eventjes 1 x tussendoor tini en lou kerstmis,hij blijft goed.
 

RCM

Baardaap
Whahaaaaaaa, Tiny en lau, ga helemaal stuk hier...... wat een stel :)

En hier gaat die ook weer zo tekeer #$%^$%$#$%^*/*

 

RCM

Baardaap
Ik ben niet voor vloeken, maar Lau ken niet anders meer zo te horen... als ik die vent hoor ga ik helemaal stuk.... bescheur me nu al weer, whoehaaaaaa!!!

Nog 1tje om het af te leren dan @$^&%$#^%*(

 

Kale666man

Baardaap
Ja,theo he moet er van houden die kerel is niet anders, maar ik vind het wel leuk al scheld ik niet zoveel.maar je moet er van houden en de humor ervan inzien.
 

RCM

Baardaap
Ik scheld eigenlijk ook haast nooit, en zeker niet in het bijzijn van andere.... maar goed, soms gebeurd het nou eenmaal per ongeluk ;)
 

Kale666man

Baardaap
Ach het is maar een filmpje en ja niet iedereen houd ervan.en dat is ook niet erg.ik zie het als satire en denk er niet bij na,voor de rest.
 

RCM

Baardaap
Klopt helemaal Richard, het is maar een filmpje, je kijkt ernaar of niet natuurlijk :)(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Is zeker maar een filmpje, maar ik kan niet tegen dat gescheld en ruzie maken. Wordt er beetje kriebelig van. Zet ook ander tv kanaal op als er op tv te veel ruzie gemaakt wordt in bv serie of film, of ik zet het geluid uit. In het echt ga ik weg als er ergens ruzie gemaakt wordt of als mensen zich aan schreeuwen/schelden.
 
Banner image
Top