OP naar de Top na Wat Geflop

Kale666man

Baardaap
Theo ik weet niet hoe dat komt met je.
Wil er wel over praten,want is er iets gebeurd in je leven.
Ikzelf ben geen helderziende
Maar ik heb het gevoel dat het met vroeger heeft te maken
Ruzie binnen het gezin,veel gepest zijn.
Iets in die richting meen ik.
Wil hier ook niet openlijk op in gaan maar er is iets gebeurt in jou leven waardoor dat komt.
 

TMG1961

Baardaap
Er is niets gebeurd in verleden, ouders hadden een goed huwelijk en heb een fijne jeugd gehad, ik werd vroeger ook nooit gepest.
Ik hou er gewoon niet van dat er ruzie gemaakt wordt, is zoals ik ben, ruzie en geschreeuw hou ik gewon niet van en ga het ook uit de weg.
 

Kale666man

Baardaap
Okee dan heb ik het mis maar goed theo ik vind het wel leuk en dacht dat het daaraan lach.nogmaals ik zie het als satire en smaken verschillen.
Maar gelukkig zit er een knop op je toestellen die je zacht of uit zet.
Ieder zIjn ding en smaken verschillen nu eenmaal vriend.
 

TMG1961

Baardaap
Zo is het Richard, en de verschillende smaken van iedereen maken alles toch een beetje leuker. Wat humor betreft, oudere series als allo allo, dad's army, are you being served, threes company, the ropers, keeping up appearance vind ik geweldig, goede britse humor. En klassiekers zoals Laurel en Hardy
 

Kale666man

Baardaap
Oh ja,maaar die vind ik ook heel leuk hoor zeker are you being served.
Ja die blonde herrinner ik me nog goed maar de rest ook hoor en ja laurel en hardy en zo zijn tijdloos.
 

Hartenheer

Zware baard
Even gekeken maar gelijk weg geklikt, ik kan niet tegen al dat gescheld en gevloek.
Ik vloek ook zelden, maar zulke stellen bestaan nu eenmaal.
Je snapt niet dat het zo lang bij elkaar leeft.
Soms {probeert} hij ook een gewoon woord te zeggen, alleen dat is niet te verstaan :rolleyes:
 

Kale666man

Baardaap
Nee klopt hartenheer ja hij woont bih vliegveld zestienhoven in een buurt die ze het indianendorp noemen.
Maar wat een stel en hij zuip de hele dag bier.
Ja hij is zo en zal nooit veranderen en is geen kwaaie hoor .hij scheld zo af en toe eens,en ja de woorden die hij wel normaal zegt hoor je inderdaad niet.
Ach ik mot ter wel om lachen om die twee die het inderdaad al heel wat jaren uithouden samen
 

Kale666man

Baardaap
Zo vandaag weer in dat huis bezig geweest en baard van stro nu
Nog een week of twee en dan,kan ik met pensioen,of begraven worden in de achtertuin.
Maar ja rustig aan verder en eerst die stinkbaard gewassen.
morgen weer verder met keuken plaatsen want dat raggelen zit erop.
Heb voor de rest geen klote met het forum te maken maar iets anders heb ik niet meegemaakt en de rest weet ik nu wel.
Tijd voor nieuwe topics vind ik dus verzin maar wat.
Ik doe dat niet,kan er niks fout gaan ook.lol
 

TMG1961

Baardaap
Fijn dat er een einde in zicht is met de verbouwing. Dat begraven in de achtertuin stellen we nog een jaartje of 40 uit.
Hoop dat de baard weer fris en fruitig is en meer op een zacht jong grashalmpje lijkt dan op een droog stuk stro.
 

Kale666man

Baardaap
Nou theo inderdaad joh.
Ik heb al,de schurft aan verbouwingen en zeker als het te lang gaat duren
Maar ja nog even op me kunstgebit bijten want tanden zijn er uit en dan voorlopig even niks.
In ieder geval geen verbouwing.:)
 

Hartenheer

Zware baard
Zo vandaag weer in dat huis bezig geweest en baard van stro nu
Nog een week of twee en dan,kan ik met pensioen,of begraven worden in de achtertuin.
Maar ja rustig aan verder en eerst die stinkbaard gewassen.
morgen weer verder met keuken plaatsen want dat raggelen zit erop.
Heb voor de rest geen klote met het forum te maken maar iets anders heb ik niet meegemaakt en de rest weet ik nu wel.
Tijd voor nieuwe topics vind ik dus verzin maar wat.
Ik doe dat niet,kan er niks fout gaan ook.lol
Doe je wel voorzichtig.
Het schijn weinig te doen te zijn aan de verkeerd kant van het gras.
 

Kale666man

Baardaap
Ja hahaha nee daar moeten we niet wezen willem.
Mocht ik ooit kapot gaan laat ik me wel verbranden want ik zou niet veel mensen weten die elke keer weer naar die ouwe toe moet en de boel netjes te houden.
:)
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Zo die kerstdagen zijn voorbij,gelukkig was home alone weer op tv want ik vier het altijd helemaal alleen en past goed bij mij die film die toch weer elk jaar op tv uitzenden.
Nu alleen nog oud en nieuw die ik wel met mijn vrouw doormaak en uiterlijk 1 minuut over 24:00 ten einde maak en me bed induik.
Oordopjes in en een paar pammekes en slapen maar.
Nou je leest wel dat ik echt een feestbeest ben en vaak de boel op stelten zet.
Maar goed,2018 is het jaar van de baard dus dat vind ik dan wel weer leuk en kan niet wachten op de lengte naar waar ik heen wil.
Vandaag weer klussen bij me dochter en de laatste dag want dan is het bewoonbaar en heb ik me best weer gedaan.
Slecht voor me gezondheid en merk dat ik niet meer zo sterk ben als vroeger maar op halve kracht vaar je ook naar de overkant.
Dus nogmaals 2018 rustig aan en alvast de beste wensen aan de leden van dit forum en kijk er naar uit om de yeard te gaan behalen samen met een paar andere die dezelfde doelstelling hebben.
Ga me kloffie uit de kast halen en me opmaken voor de eindstreep.
1 fijne dag voor degene die lekker achterover in de bank hangen of wat dan ook.

P.S pas op met vuurwerk en je baard.
 

dijkie

Zware baard
Ieder zijn eigen leven Richard en ieder doet waar hij zin in heb.
2018 dat wordt het jaar van de baard hoor,en wij gaan er voor he.
Succes met je gezondheid, en neem je rust.
Dit jaar is zo weer voorbij, wat gaat het hard.
Goede jaarwisseling Richard.
 

RCM

Baardaap
Inderdaad Richard, ieder zijn eigen ding. Je gezondheid komt om plaats 1 en je mag trots op jezelf zijn. Zo'n verbouwing is niet niks, je hebt het wel maar even geflikt. Maar ná vandaag is het tijd voor rust, even herstellen. We spreken elkaar nog voor de jaarwisseling! :)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja mannen deze jongen zit er ook even doorheen nu maar ik kan nu wat rust pakken gelukkig.
Ik doe dit ook niet een tweede keer meer hoor.
Het lichaam sputtert wat tegen en nu tijd voor uitrusten,maar bedankt voor julllie respons.
Altijd fihn om te horen toch en wat een baard die Roy hè.
Maar wij komen er achter aan.
Al heeft hij wel een hele mooie hoor.
Maar ja,wij zijn ook blij dus allemaal een yeard in 2018:)
 

Kale666man

Baardaap
Zo baardbroeders
Nog maar 3,5 week en de heard is gelukt en gaan we al naar de yeard toe.
Ben nu al blij met het resultaat maar zoals gezegd een foto komt er bij de heard pas.
Ja leuk even de spanning erin laten hoor.
Tot laters
[DOUBLEPOST=1515579912][/DOUBLEPOST]Nog efkes theo en dan ben jij ook aan de beurt en dijkie en Roy enz.:)>
 
Banner image
Top