Ook de baard maar eens posten

Hans

Zware baard
Oerbaard
Fijn dat je nu een stuk meer tevreden bent over je baard, gaat alleen maar beter worden :)>
 

Elfdutch

Baard
Vandaag weer even bij de New York barbershop geweest. Zit nog in die fase dat er af en toe even door een expert naar moet worden gekeken.
Ondanks dat ik altijd denk dat m'n baard niet zo snel groeit was het toch echt weer nodig.

Pascal heeft weer een super goede job gedaan, baard staat er weer strak bij!!!
Hij weet precies wat ie wel en niet moet doen. Zet de lijnen mooi strak zonder teveel weg te halen.
1 foutje en mijn dichtgroeiende gat ligt weer helemaal open. Maar daar hoef je bij deze jongens niet bang voor te zijn.

Volgende afspraak staat weer over 5 weken. Blijf dit even zo doen totdat ik er zelf wat meer handigheid in heb.
En de ervaring is top. Mooie zaak, leuke gasten en lekkere koffie / bier / whiskey, wat je maar wil.
 

Bijlagen

  • beard.jpg
    beard.jpg
    54,9 KB · Weergaven: 125

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zit al meer dan een jaar in de fase dat ik er maandelijks een expert laat naar kijken :D

Is gewoon leuk, zo'n barber-bezoek (Y)

Ziet er uiteraard weer lekker strak uit nu :)>
 

Elfdutch

Baard
En bijna had ik hem niet meer. Ineens viel alles niet lekker. Vrouw vondt hem ook ineens te vol op de wangen. Was ook wel een beetje zo moet ik zeggen.
Dus zelf heel voorzichtig met de trimmer alleen de uitstekende haartjes weggehaald.
Daarna volgden wat bad beard days. Op de een of andere manier was de baard niet goed in model te krijgen. En al groeit ie dan niet super hard, het model is er wel snel uit.

Zo zit je bij de barbershop en is alles perfect strak, 2 dagen later is het een zooitje. En dan ga je toch twijfelen, zal ik wel, zal ik niet?
Korter trimmen is voor mij geen optie omdat ik wat kale plekken in de baard heb. Die zijn dan meteen weer zichtbaar.
Dus, het is alles of niets.
De 24 uur regel al weer een paar keer toegepast. Gelukkig maar. Vandaag weer een goeie dag (klinkt wel als een afgekickte verslaafde) en blij dat ik er niet teveel aan gedaan heb.
Voorlopig weer lekker laten groeien, in januari staat weer een afspraak bij de barbershop.
Tot die tijd vooral veel kammen, olie, wax, balm, borstelen.
 

Bijlagen

  • FullSizeRender3.jpg
    FullSizeRender3.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 92

Steef

Baard
@Hans Zo is dat! De meesten hier op het forum weten precies hoe het is. Hier kun je je frustraties kwijt en vind je ondersteuning.
Iedere keer als ik jou foto's zie dan sta je er op met een goede baard man. Het zou zonde zijn om het af te scheren. Ben blij dat hij er nog op zit!
Hoe langer het wordt, hoe beter het gaat vallen. Het kan alleen maar beter worden toch? Beard up! (Y)(Y)
 

Elfdutch

Baard
Maar weer eens even een kleine update. Weinig schokkend moet ik zeggen. Heb het onderaan een beetje bijgehouden zodat de zijkanten nog wat meer konden dichtgroeien. Gaat nog steeds de goede kant op. Hoe langer je bezig bent des te beter je je eigen baard gaat kennen.
We gaan er vrolijk mee verder.
 

Bijlagen

  • IMG_4739.JPG
    IMG_4739.JPG
    378,6 KB · Weergaven: 74
  • FullSizeRender4.jpg
    FullSizeRender4.jpg
    206,7 KB · Weergaven: 80
Banner image
Top