Nieuwe poging!

Tobo

Baard
Komt helemaal goed hier.. nice. Ik wou dat mijn bakkebaarden ook al zo groeiden.. begint nu stilletjes aan
 

Amens

Baard
Komt helemaal goed hier.. nice. Ik wou dat mijn bakkebaarden ook al zo groeiden.. begint nu stilletjes aan
Trouwens grappig om te zien hoe je zelf een ander beeld kan hebben van de groei. Ik vind de bakkebaarden juist nog tegenvallen :)
 

Amens

Baard
Vanavond de lijnen nog even weer wat bijgewerkt. Ik begin zowaar aardig tevreden te raken over de groei :)
 

Bijlagen

  • 490203E7-7792-48B4-BDB9-4E0698AC69C9.jpeg
    490203E7-7792-48B4-BDB9-4E0698AC69C9.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 33
  • BE58FE97-47F1-43F7-8ADD-48083CCB7159.jpeg
    BE58FE97-47F1-43F7-8ADD-48083CCB7159.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 33
  • 28B3166E-5E67-42AD-BFD3-BC0EE9AC931D.jpeg
    28B3166E-5E67-42AD-BFD3-BC0EE9AC931D.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 33

Texman

Koning Baard
Vanavond de lijnen nog even weer wat bijgewerkt. Ik begin zowaar aardig tevreden te raken over de groei :)
De aanhouder wint (Y)(Y)(Y) :)>.
Baardmans en baardmans in wording samen op pad, heerlijk!
Geweldige hond en een erg leuke foto.
Van de week was ik een wandelingetje gaan maken op een plek waar vaak mensen met honden lopen.
Ik was even op een bank gaan zitten en binnen 5 minuten had ik al met 3 honden kennis gemaakt.
Een neef van mij had vroeger een grote Bouvier als ik er was legde hij zijn grote kop onder mijn hand en keek mij aan "aaien aub". Dieren zijn zo leuk :).
 

Amens

Baard
De aanhouder wint (Y)(Y)(Y) :)>.

Geweldige hond en een erg leuke foto.
Van de week was ik een wandelingetje gaan maken op een plek waar vaak mensen met honden lopen.
Ik was even op een bank gaan zitten en binnen 5 minuten had ik al met 3 honden kennis gemaakt.
Een neef van mij had vroeger een grote Bouvier als ik er was legde hij zijn grote kop onder mijn hand en keek mij aan "aaien aub". Dieren zijn zo leuk :).
Dieren zijn hartstikke leuk. Wij hebben wel een uitdaging aan de opvoeding van onze Schnauzer, maar ik beleef veel lol aan hem. We hebben al veel diploma’s gehaald samen. Momenteel even niet op cursus of sport, omdat hij midden in de puber fase zit. Eerst maar even z’n 3e levensjaar afwachten en dan weer verder met trainen. De basis is in ieder geval heel goed gelegd :)
 

Texman

Koning Baard
Dieren zijn hartstikke leuk. Wij hebben wel een uitdaging aan de opvoeding van onze Schnauzer, maar ik beleef veel lol aan hem. We hebben al veel diploma’s gehaald samen. Momenteel even niet op cursus of sport, omdat hij midden in de puber fase zit. Eerst maar even z’n 3e levensjaar afwachten en dan weer verder met trainen. De basis is in ieder geval heel goed gelegd :)
Heel goed want met hondentrainingen krijg je een nog leukere hond :)(Y).
 

Amens

Baard
Het is duidelijk een baard:)>hond :).
Je hebt ook van die ruigharige teckels met een grote snor, ook prachtig alleen soms een beetje blafferig.
Een Schnauzer is soms ook best blafferig. Het is een pure waakhond, dus voor al het ‘gevaar’ moet gewaarschuwd worden
 

Amens

Baard
En zo heel geleidelijk wordt het geheel voller. Zelfs het midden van de snor (waar weinig groeit) laat nu wat ontwikkeling zien.

Reacties zijn overwegend positief, al was er gister iemand die vroeg waarom ik ‘dat struikgewas’ liet staan. Ach ja, die horen erbij.
 

Bijlagen

  • 886FF6F5-0D80-40EE-ADC2-E799BF2ACDA3.jpeg
    886FF6F5-0D80-40EE-ADC2-E799BF2ACDA3.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 33

Macx

Baardaap
Je ziet er goed uit met de baard en past helemaal bij jou, ook de kleur is mooi, gelijke kleur met je hoofdhaar. Wat een domme vragen toch van die mensen die er zelf geen kunnen laten groeien of het niet durven en dan zo raar reageren, gewoon niets van aantrekken want ze zijn gewoon niet wijzer en we moeten er gewoon mee dealen. Het beste is om helemaal niks terug te zeggen en blijven genieten van al de leuke reacties die je krijgt. De snor hangt er ook heel mooi bij, nu nog wat langer worden, maar dat gaat vanzelf. (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
En zo heel geleidelijk wordt het geheel voller. Zelfs het midden van de snor (waar weinig groeit) laat nu wat ontwikkeling zien.

Reacties zijn overwegend positief, al was er gister iemand die vroeg waarom ik ‘dat struikgewas’ liet staan. Ach ja, die horen erbij.
Alleen al de manier waarop deze persoon zo iets vraagt zegt al genoeg :mad:. Dit soort negatieve mensen moet je gewoon negeren en waardeer de mensen die positief reageren.
Het gaat gewoon heel goed met je baard je maakt gestaag mooie voorderingen dus alle reden om er blij mee te zijn. :)>
 

Amens

Baard
Je ziet er goed uit met de baard en past helemaal bij jou, ook de kleur is mooi, gelijke kleur met je hoofdhaar. Wat een domme vragen toch van die mensen die er zelf geen kunnen laten groeien of het niet durven en dan zo raar reageren, gewoon niets van aantrekken want ze zijn gewoon niet wijzer en we moeten er gewoon mee dealen. Het beste is om helemaal niks terug te zeggen en blijven genieten van al de leuke reacties die je krijgt. De snor hangt er ook heel mooi bij, nu nog wat langer worden, maar dat gaat vanzelf. (Y)(Y)(Y)
Dank! Snor hou ik met opzet kort. Wellicht laat ik die nu ook maar eens mee groeien. De snor groeit ten opzichte van de baard een stuk sneller, vandaar dat ik hem trim.
 

Amens

Baard
Alleen al de manier waarop deze persoon zo iets vraagt zegt al genoeg :mad:. Dit soort negatieve mensen moet je gewoon negeren en waardeer de mensen die positief reageren.
Het gaat gewoon heel goed met je baard je maakt gestaag mooie voorderingen dus alle reden om er blij mee te zijn. :)>
Ach, je hebt altijd tegenstanders. Hoort erbij, ik trek me er niets van aan :)
 

Amens

Baard
De wilde springers nog even bijgewerkt. Echt leuk om de vorderingen te zien. De zijkanten beginnen op gang te komen en de kin zet zich voller.
 

Bijlagen

  • 0677201A-BBB9-4D7A-B918-36EF7D6C3DCD.jpeg
    0677201A-BBB9-4D7A-B918-36EF7D6C3DCD.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 34
  • F11CF110-51BD-459B-813E-94AD08DBFB85.jpeg
    F11CF110-51BD-459B-813E-94AD08DBFB85.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 34
Banner image
Top