Nieuwe poging!

Amens

Baard
Fijn dat de operatie goed gelukt is, duurt het nu erg lang voordat je weer de oude bent ?
Je baard gaat er steeds beter uitzien gelukkig heeft die niet geleden onder het ongeluk.:)>
Minimaal 6 weken met de arm in een sling, daarna langzaam opbouwen. We zijn denk ik wel 3 maanden verder voordat alles weer een beetje functioneert.
 

Macx

Baardaap
Ja ja, het wordt echt al een baard nu hé, de wangen zullen zich ook nog verder ontwikkelen, dus met de baard gaat het goed, nu ook met jou gaat het alweer de betere kant op, gelukkig maar. Fijn weekend en tot de volgende update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amens

Baard
Graag nog even jullie mening. Ik ben inmiddels een goede 3 maanden aan het sparen. Een hele volle bos is het niet en ik merk dat het er nu echt onverzorgd uit begint te zien. Mijn gevoel voor nu: terug trimmen oP een iets kortere stand. Eens?
 

Texman

Koning Baard
Graag nog even jullie mening. Ik ben inmiddels een goede 3 maanden aan het sparen. Een hele volle bos is het niet en ik merk dat het er nu echt onverzorgd uit begint te zien. Mijn gevoel voor nu: terug trimmen oP een iets kortere stand. Eens?
Het ligt er aan wat je uiteindelijke doel is.
Als je een langere baard wil dan zou ik zeggen niet doen want je bent nu op een punt dat het allemaal wat slordig wordt. Maar het is een fase waar je doorheen moet want als je baard wat langer is kan je meer bereiken met een stuk verzorging en styling waardoor je baard er een stuk mooier gaat worden.
Aan de andere kant moet je baard je ook plezier en voldoening geven en geen ergernis want dat is ook niet goed. In dat geval zou ik zeggen maak hem wat korter. Het is goed om te ervaren hoe dat voelt.
Ik heb dat in mijn leven al zo vaak gedaan dat ik er helemaal niet bang voor ben om dat te doen.
Het is ook nodig om er achter te komen wat het beste bij je past.
Je eigen gevoel is vaak de beste raadgever :)>.
 

Amens

Baard
Het ligt er aan wat je uiteindelijk doel is.
Als je een langere baard wil dan zou ik zeggen niet doen want je bent nu op een punt dat het allemaal wat slordig wordt. Maar het is een fase waar je doorheen moet want als je baard wat langer is kan je meer bereiken met een stuk verzorging en styling waardoor je baard er een stuk mooier gaat worden.
Aan de andere kant moet je baard je ook plezier en voldoening geven en geen ergernis want dat is ook niet goed. In dat geval zou ik zeggen maak hem wat korter. Het is goed om te ervaren hoe dat voelt.
Ik heb dat in mijn leven al zo vaak gedaan dat ik er helemaal niet bang voor ben om dat te doen.
Het is ook nodig om er achter te komen wat het beste bij je past.
Je eigen gevoel is vaak de beste raadgever :)>.
Niets is definitief natuurlijk. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik het te kort vindt, dan laat ik het weer groeien. Ik ga zo wel even bijwerken, want het zint me nu in ieder geval niet. Thanks!
 

Henry1978

Baard
Ik had het niet gedaan man. Je hebt echt een enorme progressie geboekt en keek net nog een naar je foto’s van de vorige pagina’s. Als ik jou was zou ik idd de springers eruit halen en lekker laten groeien.
 

Macx

Baardaap
Ik weet wat voor gevoel je hebt gehad, je wordt daar onzeker van en dat is niet fijn, maar oké als je het nu een stukje terug hebt getrimd en je voelt je er beter bij dan is het goed, nu kun je de boel weer laten groeien met een goed gevoel. Gaat weer helemaal goed komen.(Y):)
 

Amens

Baard
Ja het werd echt een wilde bos. Ik denk dat we daarnaast realistisch moeten zijn, een hele dikke baard zal het niet worden. Wellicht laat ik het de komende tijd langzamer groeien door steeds langer te trimmen. Helemaal weg gaat het in ieder geval niet meer, al is mijn trimbeurt van vanavond wel redelijk kort geworden.
 

Macx

Baardaap
Ja het werd echt een wilde bos. Ik denk dat we daarnaast realistisch moeten zijn, een hele dikke baard zal het niet worden. Wellicht laat ik het de komende tijd langzamer groeien door steeds langer te trimmen. Helemaal weg gaat het in ieder geval niet meer, al is mijn trimbeurt van vanavond wel redelijk kort geworden.
hahaha, ik ben benieuwd, geeft niks, je doet het gewoon op jouw manier, dat is het fijnst en hou je het veel makkelijk vol.
 

Amens

Baard
Bij deze een foto van de huidige stand. Wat ik in ieder geval heb bereikt: de korte haren zijn nu voller. Dus ik laat het vanuit dit punt weer langer groeien en zie wel wanneer ik tevreden ben :)
 

Bijlagen

  • DA0679F9-E082-4D41-8BF6-1C3A20226317.jpeg
    DA0679F9-E082-4D41-8BF6-1C3A20226317.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 57

Texman

Koning Baard
Bij deze een foto van de huidige stand. Wat ik in ieder geval heb bereikt: de korte haren zijn nu voller. Dus ik laat het vanuit dit punt weer langer groeien en zie wel wanneer ik tevreden ben :)
Dit is een mooi punt om te onthouden je kan altijd terug naar deze lengte.
Ik zeg altijd een hele korte baard kan ook heel goed staan en dat is bij jou nu het geval (Y)(Y)(Y):)>
 
Banner image
Top