Newbie, 1ste baard laten groeien

Beardelicious

Stoppelbaard
Hallo baardlingen ;) ik ben hier nieuw op het forum! zoals de meeste op het forum laat ik een baard staan. Ik vroeg mij af of ik mijn baard vol kon laten groeien? Ik ga het nu vd 2de keer proberen...vorige keer had ik hem verkeerd getrimmed! Alles van tips is welkom Ik zou hem graag zoals op de foto willen ;)image.jpegimage.png
 

maximum

Zware baard
Welkom..Met heel veel geduld kan je een heel eind komen;)..Al is de bezetting aan de zijkanten onder je onderlip beduidend minder als die van die gozer op de fotos:)Qua snor gaat dat wel goed komen lijkt mij(Y)Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Komt tijd komt raad. Ook als het aankomt op het juiste baardadvies. Lekker laten groeien en er zullen epische dingen op je wachten. Welkom! (Y)
 

Beardelicious

Stoppelbaard
Tuurlijk, there are no rules but the http://baardforum.nl/threads/24-hour-rule.107/

Iets dat ik meestal wel roep is om niet teveel te vergelijken met foto's. Baardgroei is over het algemeen vrij langzaam (enige supermensen uitgezonderd) en het kan je nog vrij tegen gaan zitten maar het resultaat is wat telt. Rome wasn't build in a day.
Ik ga morgen naar de kapper/barber. Laatste keer heeft hij mij haar en baard in laagjes geknipt/geschoren maar raakt de rest van men baard niet aan ;) ik ga deze gewoon laten groeien zn jullie raad opvolgen ;)
 

Almer

Baard
Ik heb er het eerste half jaar helemaal niks aan gedaan, je knipt te snel teveel weg kan het niet tegenop groeien. Ik geloof dat 1 cm per maand een soort streefwaarde is qua baardgroei. Dus als je maar een halve cm al bijwerkt ben je weer een halve maand teruggezet. En zelfs die 1 cm kan ik me niet voorstellen...
 

maximum

Zware baard
Ik heb er het eerste half jaar helemaal niks aan gedaan, je knipt te snel teveel weg kan het niet tegenop groeien. Ik geloof dat 1 cm per maand een soort streefwaarde is qua baardgroei. Dus als je maar een halve cm al bijwerkt ben je weer een halve maand teruggezet. En zelfs die 1 cm kan ik me niet voorstellen...

Helemaal mee eens(Y)Zou zowieso id de eerste 6 maanden niet naar de barbier gaan als je lengte wil pakken en het zelf lichtelijk fatsoeneren;)..Die cm per maand klopt wel ongeveer:)Ben nou 8 maanden onderweg en trek er maandelijks wel eens een eigenwijze haar uit:D..Ook al zijn ze niet recht als ik ze uitstrek kom ik wel aan de cm die hij in maanden oud is:oops:..Zo kan ik mooi checke wanneer het stagneert:pAl hoop ik dat dat nog lang duurt:(..Beard up:)>
 
Banner image
Top