Muziekgenre(s)

RonnieDoorzon

Volle Baard
uploadfromtaptalk1428510319956.jpg
Mooie combi gemaakt voor vanavond.
El Dorado 12 year old rum.
En een dikke Romeo Y Julieta.
De rest zijn sigarensigaretten.
Uit de tijd dat ik nog sigaretten rookte, ruim 2 jaar terug.

Samen met de cd van Whiskey Myers.......
 

StefanZ

Baard
Goh, mijn muziekkeuze gaat uit naar New Wave, van The Cure , Cabaret Voltaire en Sisters of Mercy tot Ann Clarck en Kraftwerk. Maar vooral de Belgische groepen van toen kunnen mij nog steeds warm doen lopen (Neon Judgement, Siglo XX, Red Zebra, Front 242, 2 Belgen, De Brassers). Eigenlijk alles wat ook maar "zwart en donker" is

Dit is dus een onwijs gaaf nummer van Siglo XX, een band uit Genk

 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goh, mijn muziekkeuze gaat uit naar New Wave, van The Cure , Cabaret Voltaire en Sisters of Mercy tot Ann Clarck en Kraftwerk. Maar vooral de Belgische groepen van toen kunnen mij nog steeds warm doen lopen (Neon Judgement, Siglo XX, Red Zebra, Front 242, 2 Belgen, De Brassers). Eigenlijk alles wat ook maar "zwart en donker" is

Ik vermoed dat wij van (ongeveer) hetzelfde bouwjaar zijn als ik deze smaken lees ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
WE WERE BORN IN THE SIXTIES :p:D:)>(Y)

Maar hierbij The Police ( THEY were born in the FIFTIES hhahaha.. )

lekkere rocky song
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
In Bass Player Magazine's 10th Anniversary issue, in the article "Will Lee's 10 Favorite TV Themes That Feature Cool Bass Lines"

Daar staat de ''Bassline'' van de tv comedy-serie ''Seinfeld'' bij.
Wat stom eigenlijk, als je weet dat dit met een keyboard is gedaan. (FOUTJE!!!).

Hahahahahaha
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
In Bass Player Magazine's 10th Anniversary issue, in the article "Will Lee's 10 Favorite TV Themes That Feature Cool Bass Lines"

Daar staat de ''Bassline'' van de tv comedy-serie ''Seinfeld'' bij.
Wat stom eigenlijk, als je weet dat dit met een keyboard is gedaan. (FOUTJE!!!).

Hahahahahaha

Was Will Lee dronken ofsjeaux hahahaha:p

Dan maar ff Will on Bass hahahaha
[DOUBLEPOST=1428765234][/DOUBLEPOST]
Grijs = Wijs :D
Misschien toch maar zo'n potje Beard Clay aanschaffen :eek: :( ;) :D (Y)


Hahahaha klopt daarom is mijn ST beard ook grijs aan het worden :p:D
 
Banner image
Top