Muziekgenre(s)

RonnieDoorzon

Volle Baard
En weer terug naar de SouthernRock.
Heeeeeeerlijk nummer.
Sigaar en een Cognacje of Moonshine(Whiskey), en genieten.
Ik zal straks eens kijken wat ik nog heb liggen aan sigaren uit Cuba, in mijn humidor.


Lekker jezelf quoten!!!

Ik bedacht me ineens dat bij deze clip/song van Whiskey Myers wel een mooie Trivia-vraag past.

Van welke wel heel bekende band, (en welk nummer) is dit muzikale ritme gejat/gekopieerd?
De echte liefhebber hoeft hierbij geen google te gebruiken. ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Lekker jezelf quoten!!!

Ik bedacht me ineens dat bij deze clip/song van Whiskey Myers wel een mooie Trivia-vraag past.

Van welke wel heel bekende band, (en welk nummer) is dit muzikale ritme gejat/gekopieerd?
De echte liefhebber hoeft hierbij geen google te gebruiken. ;)

@RonnieDoorzon wat was het antwoord..???
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Afgelopen vrijdag een wat (voor mij) vreemde dag.
Het was alweer 13 jaar geleden dat mijn jongere broer overleed.
Omdat het destijds wat slechter met hem ging, zou ik hem een tijdje in huis nemen.
Vanwege zijn hoge oogdruk gingen zijn ogen hard achteruit
Eerst aan één oog blind, en een half jaar erna helemaal blind.
Als ik uit mijn werk thuis kwam, zag hij mij nooit thuis komen.
Horen deed hij me ook niet, vanwege de hele harde muziek die hij dan vaak op had staan.
Karaoke luchtdrummend zat hij daar, terwijl ik daar soms minuten lang naar kon kijken voordat ik melde dat ik thuis was.
Ondanks dat al zijn vrienden dachten dat hij van de ''House'' muziek was, wist ik wel beter dan dat.
Als klein jongetje van 8, 9, en 10 liep hij in ''Iron Maiden'' t-shirts.

Bij deze cd uit mijn collectie zat hij altijd te ''lucht drummen''
Dus was vrijdag een ''Creed'' dag.

De stem van deze zanger (Scott Stapp) lijkt wel veel op die van ''Pearl Jam's'' Eddie Vedder.

 
Laatst bewerkt:
P

PUNK-JAZZ

Guest
....ALLMANBROTHERS GITARISTEN.....BAND KEN IK NIET...MAAR NU WEL HOOR...THANKS @RonnieDoorzon

Gov't Mule werd in 1994 opgericht door Warren Haynes en Allen Woody. Zij spelen dan al samen in de bekende southern-rockband The Allman Brothers. Het muzikale project, dat naast Haynes en Woody bestaat uit drummer Matt Abts, wordt Gov't Mule genoemd, naar het gegeven dat in sommige arme landen de boeren ter ondersteuning van de regering een ezel krijgen om te helpen het land te bewerken: een zogenoemde "Government-Mule
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ben vanaf mijn 10e groot fan van Nirvana geweest. Later doorgestroomd Duits naar de metal, maar idd goeie keus! (Y)
 
Banner image
Top