Mijn groeisel!

Texman

Koning Baard
Ha Arjan,
Je baard gaat super en wat een mooie foto's met die vis, heel apart (Y)(Y)
40 kg afvallen dat vindt ik ook een hele prestatie. En voor je gezondheid is het natuurlijk veel beter zeker op de lange termijn. Sporten is ook heel erg goed dat, heb ik mijn hele leven gedaan (zwemmen en fitness). Helaas tegenwoordig duidelijk minder, maar dat is een ander verhaal.
Ga vooral zo door,
Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

ArjanvdS

Baard
Zo respect hoor. Met of zonder bandje toch een prestatie.

it aint over until the fat lady sings
Geen bandje hoor, een volledige maagverkleining met omlegging van de darm :)(Y) (Gastric bypass)
Maargoed, als je je leefstijl niet aanpast heeft het nog geen nut. Niet meer eten en drinken tegelijk, de rest van je leven vitaminepillen slikken, nog beter opletten met vet en suiker in verband met een eventuele dumping (je maagje is gevoeliger en bepaald voedsel zorgt voor ernstige maagkrampen. Kan wel tot anderhalf uren duren, maar gaat vanzelf over). En zo zijn er nog wel wat dingetjes :rolleyes:

Als je ziet wat ik nu eindelijk met mijn kinderen kan doen wat ik voorheen nooit kon... Alleen het achter ze aan rennen aan al zonder te hijgen na 10 meter... (Y) Mijn conditie is stukken beter nu en ik voel me ook 1000% beter dan voorheen.
Ik had gelukkig nog geen klachten door mijn obesitas, maar aan mijn vaderskant zitten wel hart- en vaatziekten en suikerziekte... Dat wou ik voor zijn (Y) En "gewoon" afvallen lukte helaas niet...

Bedankt @istawa en @Texman :)
 

Texman

Koning Baard
Ha @ArjanvdS,
Dat is dus een behoorlijke ingreep geweest maar erg verstandig van je dat het gedaan hebt.
Want op hart- en vaatziekten en suikerziekte zit je echt niet te wachten.
Geweldig dat je nu ook weer zo kan genieten van je kinderen en ook dat je je zo goed voelt. Wie wil dat nou niet.
Ga zo door en geniet ervan.
Texman:)>
 

daniel77

Baard
Vandaag de eerste negatieve reactie ontvangen, van iemand met een sik notabene o_O Gelukkig ken ik diegene langer dan vandaag, dus neem ik zijn reactie sowieso met een korreltje zout haha.
Maar wel apart om van iemand mét gezichtsbeharing te horen dat een baard niet mooi is, jeukt en dergelijke... :rolleyes::D


Uhm is een sik niet als een pratende 'k..t waar enkel de lippen verkeerd van staan.
 

Hartenheer

Zware baard
Oh zo haha @Renem :)
Tja, ik had het redelijk koud daar... :D Ik ben sinds september 2016 40kg afgevallen en ik vergis me nog steeds wel eens door 's ocjtends in een vest op pad te gaan ipv de winterjas te pakken. Voorheen was de kou mijn grootste vriend en liep ik swinters zelfs in een tshirt buiten... hahaha :rolleyes:

Bedankt! :D @dijkie
Ik ben 2 jaar geleden 30 kg afgevallen, zonder hulp.
En ben daar zeer trots op.
 
Banner image
Top