Mijn groeisel!

ArjanvdS

Baard
Net nieuw op dit forum en zeker van plan "vaste klant" te blijven! :)>
Dus ja, dan ontkom ik niet aan een eigen topic hier haha.

Ik heb mijn baardgroei natuurlijk bijgehouden, vanaf 02-04-2017 (Y) De data staan ook op de foto :cool:

Tips zijn altijd welkom! Vandeweek start ik met de Moroccan arganolie van de Kruidvat, tip die ik ergens op dit forum las (helaas geen heel dik gevulde portemonnee).

IMG_20170402_194504-01-01.jpeg
20170411_105912-01-02.jpeg
20170425_132749-01-01.jpeg
20170430_230604-01.jpeg

Fijne dag!! :D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Mooi baardje reeds, dus dat gaat helemaal goed komen.
De baardolie van de Tuinen is ook niet te duur en goed.
 

ArjanvdS

Baard
Vandaag de eerste negatieve reactie ontvangen, van iemand met een sik notabene o_O Gelukkig ken ik diegene langer dan vandaag, dus neem ik zijn reactie sowieso met een korreltje zout haha.
Maar wel apart om van iemand mét gezichtsbeharing te horen dat een baard niet mooi is, jeukt en dergelijke... :rolleyes::D
 

Ardjan

Baardaap
Vandaag de eerste negatieve reactie ontvangen, van iemand met een sik notabene o_O Gelukkig ken ik diegene langer dan vandaag, dus neem ik zijn reactie sowieso met een korreltje zout haha.
Maar wel apart om van iemand mét gezichtsbeharing te horen dat een baard niet mooi is, jeukt en dergelijke... :rolleyes::D
Je had natuurlijk kunnen vragen; maar wat heb jij dan aan je kin hangen...? :D
2.jpg
 

ArjanvdS

Baard
Had inderdaad gekund ja... Daarom nam ik zijn woorden ook maar met een korreltje zou haha. Hij heeft zelf ook heel veel bebaarde vrienden...
 

Ardjan

Baardaap
Gaat lekker! :)>

En nú snap ik het: "bijwerken", want zonder tegengas zullen baard en borst elkaar als haar geraken. :D
 

ArjanvdS

Baard
Ben nu zo'n 6-7 weken onderweg en ik had vanmiddag een twijvelmoment... Houden of niet :(
Vooral doordat het nu een beetje in de zwerverfase zit, er zit geen model meer in...

Ik heb mezelf wel weten te herpakken, het heeft tijd nodig. Ik moet geduld hebben en de lengte moet de rest doen, dat weet ik (Y)

Ik denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft tijdens de baardreis? :)>

Fijne avond!

20170513_193654-01.jpeg
 
Banner image
Top