Mijn eigen baardreis

Kale666man

Baardaap
Dat dunne haar heb ik ook hoor theo.
Net wat je zegt,laat het even rusten en probeer het weer is over een aantal weken.
En anders op de oude manier zoals je gewend was verder gaan(Y)
 

RCM

Baardaap
Voorlopig gewoonweg even niet meer gebruiken Theo. Misschien wel doorgaan met de oefeningen, zodat je het straks weer wat makkelijker kan oppakken! En wellicht is je baard straks zo lang, dat je geen föhn meer nodig hebt! :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb net nog eens gekeken wat het effect van de diffuser is die erbij zit. Als je die erop zet heb je het gevoel alsof de föhn last heeft van astma, er komt dan nog amper lucht uit. Hij heeft gelukkig geen fortuin gekost. Wellicht dat eentje met minder vermogen beter geweest was. Hij gaat terug de doos in en mag de komende tijd uitrusten.
 

TMG1961

Baardaap
Na een achtbaan reis van ups en downs aangekomen bij maand 4 van de reis naar de yeard. Baard heeft tussensprintje gemaakt en vond het leuk om weer terug te gaan naar de ik doe een ontplofte egel na look :D De lengte begint te komen. Laat voorlopig nog even nits doen aan ongelijkheid van goatee met rest van de baard, stoort me ook niet echt momenteel. De snor, die is weer begonnen met groeien nadat ik het arme ding zo ongeveer geamputeerd had.
Toch maar even telefoon gepakt en een foto van baardje gemaakt. Dus bij deze..de baard op een jonge leeftijd van 4 maanden.
image1_v1.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Je bent pas 4 maanden bezig en kijk eens wat een resultaat, mooi hoor.(Y)(Y)(Y)
Zeker gezien het feit dat het voor jou niet zo makkelijk is. Je doorzetting vermogen wordt beloond zo zie je maar weer.:)
Ga door met groeien en doe het vooral op jouw manier want dat werkt.;)
Succes Texman :)>
 

TMG1961

Baardaap
@dijkie @Texman Dank jullie. Zelf heb je altijd het gevoel dat hij kleiner/korter/dunner is. Maar ik blijf doorgaan, nog slechts 8 maanden te gaan.
Ik denk wel dat ik halverwege, dus ergens in April een keer naar de barbier ga om het een beetje bij te laten werken en met name de goatee op gelijke lengte te brengen als de rest van de baard en de bakkebaarden te faden. Maar dat is nog ruim 2 maanden in de toekomst.
 

RCM

Baardaap
Dag Theo. Dat je een volhouder bent is wel duidelijk, het heeft je niet altijd meegezeten! Desondanks vind ik het resultaat heel erg goed hoor! Het staat je fantastisch! Je bakkebaarden faden lijkt mij een erg goed idee, geeft net dat beetje extra. Maar eerst maar eens door naar de heard! Het is je gegund Theo! :)>(Y)
 

Knulletje

Zware baard
Mooi resultaat. Lekker doorgaan, wordt alleen maar mooier. Misschien een idee om bovenin, bij de bakkebaarden, wat lengte weg te nemen? Staat je goed(Y)
 

Ardjan

Baardaap
Goed resultaat Theo, met 4 maanden! Kan nog wat worden met een yeard! (Y)
Je bent een volhouder, en je volhouden wordt beloond! (met deze een prachtige baard) :)>
 

TMG1961

Baardaap
@Cowboy Dank je.
Maar ik vraag me nu wel af of ik niet een totaal verkeerd beeld van mijn struikgewas heb. Ik vind hem zelf namelijk niet echt flink voor 4 maanden.
Voor het beeld, het langst deel van de goatee is 9,5 cm, de rest van de baard is ongeveer 1,5 cm korter
 

dijkie

Zware baard
Nee hoor Theo het ziet er echt goed uit, binnenkort naar de barbier en die maakt er een prachtg geheel van.

Bij mij is het ook een centimeter of 9!
 
Banner image
Top