Mannen met een baard op de motorfiets

Hartenheer

Zware baard
Mooi om te zien allemaal! Hier mijn huidige, een Kawasaki Versys 1000.
Rijdt dagelijks woonwerk en over een maandje een tourtje gepland staan door Duitsland en Luxemburg (Y)

Bekijk bijlage 8117
Een echte aanrader.
Wil je echt een mooie tour maken, kan ik je van harte Schotland aanraden.
Jammer genoeg 1x kunnen doen en het weer zat ook nog mee.

Maar wat is dat een prachtig land om te tour en.
 

Marco185

Baard
Leuke motorfiets.
Collega van me heeft de oranje versie.

Die oranje wilde ik eerst ook. Gave kleur. Maar toen ik deze kocht waren die niet leverbaar. Ook erg blij met deze kleurstelling

Ik heb er nu in 2 jaar ongeveer 50.000km opgezet en ik heb nog geen motor gehad die zo lekker rijdt als deze. De rechte zit en hoogte (ik ben 1.91m), zijn heerlijk voor lange ritten. Genoeg vermogen en ligt heerlijk in de bochten (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Marco,
Prachtige motorfiets heb je en leuk dat er al zoveel van hebt kunnen genieten.
Vier jaar geleden heb ik een Triumph Tiger Explorer gekocht ook zo'n heerlijke motorfiets.
Ik heb toen ook nog overwogen om zo'n Kawasaki te kopen.
Ben uiteindelijk gezwicht voor de combinatie van 3-cilinder met cardan.
Helaas rij ik sinds kort geen motor meer.
Texman :)>
IMG_1129.JPG
 

Marco185

Baard
Hoi Texman, mijn broer heeft precies zo'n zelfde Tiger. Heerlijke fiets is dat (zelfs zadelverwarming :rolleyes:).

Ik neem aan dat het een moeilijke, maar weloverwogen beslissing is geweest. Maar alle herinneringen aan het motorrijden die hou je voor altijd (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ik heb nog nooit zo'n mooie motorfiets gehad. Er zat een hoger windscherm op. Speciale handkappen met ingebouwde richting aanwijzers. Ook had ik de voorvering laten verbeteren bij HK Suspention in Tiel (zeer aan te bevelen) Gas respons heb ik ook iets laten verminderen. Ja die van mij had ook zadel en handvatverwarming.
Triumph heeft deze aanpassingen in latere modellen zelf ook doorgevoerd.
De beslissing om de motorfiets te verkopen was inderdaad moeilijk en ik heb dat behoorlijk lang uitgesteld.
Maar als het niet meer verantwoord is dan kan je beter stoppen.
Motorrijden heeft mij in ieder geval heel veel plezier gegeven.
 

Texman

Koning Baard
Dat is een hele prettige besmetting waar niet meer vanaf komt.(Y)
Laat eens wat foto's zien van je motor.
 

DaanBaard

Baard
Dat is zeker een prettige besmetting :)

Op dit moment heb ik even geen motor.
Ik had een Harley Davidson sportster maar deze verkocht omdat er een rolstoelbus moet komen ivm handicap dochter.

Op dit moment koop ik af en toe een motor voor de hobby handel.

Ik heb nu een Kawasaki ZX12R staan.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Leuk model ook.
Zelf nog een ZZR 1400 gehad
Fenomenaal vermogen :eek:

e2IxpM4.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Was eigenlijk gewoon "te veel" voor mij.
Ding moest weg of.............ik zou snel weg geweest zijn :oops:
Van zodra je met gemak snelheden haalt van +300km/hr of bij acceleratie aan 180km/hr voelt dat de voorkant nog omhoog komt weet je dat het gevaarlijk wordt om in het huidige verkeer "overeind te blijven" (snelheden uiteraard altijd gereden op de Duitse autobahn :D)
Mijn overstap naar een Tiger Explorer was vrij abrupt maar eigenlijk de beste keuze omdat ik er uiteindelijk veel meer plezier aan beleefde omdat die machine veel veelzijdiger is dan de "rechtdoor-rij-raket" die ik had.
Over enkele dagen hopelijk helemaal terug naar de basis als ik er ook de Bonneville bij kan zetten :)>
 
Banner image
Top