Laat je baard zien

Gunter

Baard
Ik denk dat ik mijn baard (voor nu) heb gevonden, ben heel erg blij met hoe hij zo staat, valt, ikzelf hem kan onderhouden etc.

found_my_beard.jpg


Ik ben het met jullie eens dat je pas echt kan weten wat je baard is, als je alle opties (dus inclusief een langere baard) hebt onderzocht. Wie weet ooit, voor nu hou ik het met heel veel plezier bij dit model en lengte. De verwachting is dat hij nog wat voller gaat worden, naarmate de lengte van de haren de komende periode gelijk gaan worden.
 

Gunter

Baard
@ Professor Melchior: En voor dit moment is de baard dat 100%, dank voor het compliment.

@RCM: Dank je wel. Ik ben er ook supertrots op.Ik had nooit verwacht dat ik mij zo veel anders (en ook zelfverzekerder) zou voelen door een baard. Blijk ik een baardman te zijn, yippie!

@Renem: Ja, de gelijkenis blijft mij ook verbazen. Ik ben daarom extra benieuwd naar jouw baard avontuur, en hoe dat zich gaat ontwikkelen.
 

Texman

Koning Baard
@RCM: Dank je wel. Ik ben er ook supertrots op.Ik had nooit verwacht dat ik mij zo veel anders (en ook zelfverzekerder) zou voelen door een baard. Blijk ik een baardman te zijn, yippie!
Ha @Gunter,
Ja en het mooie is dat het gevoel niet overgaat maar alleen maar sterker wordt.;)
Op dit punt heb ik elders op het forum mijn eigen ervaring ook al eens gedeeld.
Leuk dat je je nu ook een baardman voelt.(Y)
Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
LOL, ik wordt steeds meer met een IS-man vergeleken. :rolleyes:

Met name oudere cliënten zijn snel bang merk ik. Mijn uitstraling is minder open en wat donkerder geworden door de baard.
Toch ben ik nog steeds de vriendelijkheid zelf. :)>
 

Gunter

Baard
Eerlijk gezegd Renem, de reacties die ik krijg zijn bijna eng. Ik krijg alleen maar positieve opmerkingen, nog geen negatieve opmerking gehad, ook niet grappig bedoeld.. Mannen spreken mij bij de koffieautomaat aan dat mij met baard er beter uit vinden zien, en ze jaloers zijn op mijn baard. En ook vrouwen laten duidelijk merken dat ze het mij goed vinden staan, sommige laten mij bijna beloven hem altijd te houden (weliswaar grappig gebracht, maar toch). bizar gewoon.
Ik heb ook dezelfde donkere uitstraling, die erger geworden is door de baard, en nog verergerd doordat ik weer brildragend met een zwart montuur ben geworden. Ik heb nog niet meegemaakt dat iemand mij daardoor voorzichtiger benaderde.

@Texman: Ik kan mij dat stuk goed herinneren, en het was de aanleiding dat ik begon te geloven dat ik een (korte-) baardman ben.

Dank TMG1961!
 

Renem

Volle Baard
Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor @Gunter : op het werk loop ik nog steeds met pretoogjes rond en vooralsnog ben ik niet van plan om in een jurk te verschijnen.

Dat neemt overigens niet weg dat die huispakken van mijn buren er erg luchtig en comfortabel uitzien. :rolleyes:

Ik zal vandaag eens proberen een vriendelijke foto van mezelf te maken, want we zitten op 10 weken!
 
Banner image
Top