Laat je baard zien

Rawin

Stoppelbaard
Ik zit nu op 16 weken. Had mijn baard vgm begin van de kerstvakantie getrimd naar 5mm en verder niet meer getrimd, maar slechts een keer naar de kapper geweest. Echter groeit ie volgens mij al een aantal weken niet meer. Ik hoorde van iemand dat scrubs(o.i.d.) daar tegen helpt. Op mijnbaard.nl kon ik niks vinden.
Heb wel shampoo besteld en ik gebruik baardolie en ik kam en borstel het bijna dagelijks. Iemand tips om mijn baard weer te laten groeien?
 

Bijlagen

  • AEF34EC9-F9D3-4698-B688-61DF1C3374CD.jpeg
    AEF34EC9-F9D3-4698-B688-61DF1C3374CD.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 78
  • 701F100D-8655-4188-8EAC-84B421DEC10A.jpeg
    701F100D-8655-4188-8EAC-84B421DEC10A.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 81

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Van 5 mm. naar de huidige lengte in 4 maanden is toch een behoorlijk resultaat en als je tussendoor je baard niet door een barbier had laten knippen, dan was hij zelfs nog langer geweest. :rolleyes:
Maar je hebt een prima baard en hij blijft gewoon groeien, alleen zie je dat vanaf een bepaalde lengte niet meer. ;)
 

TMG1961

Baardaap
Sluit me aan bij de professor. Volgende helpt niet bij het harder laten groeien van baard maar wat ik doe is iedere zondag 3 foto's maken. Voorkant, links en rechts. Bekijk deze na een tijdje en je zal verbaasd zijn van de groei die je zelf niet ziet omdat je dagelijks je gezicht in de spiegel ziet.
 

Texman

Koning Baard
Ha Rawin,
We hebben allemaal periodes dat de baard wat minder hard of nauwelijks groeit. Dat is normaal.
Je zult zien dat andersom ook het geval is. Beoordeel je baard over een wat langere periode en je zult zien dat het allemaal nogal meevalt.
Goede verzorging van je baard is essentieel en dat doe je al. Er zijn echter geen middelen die je baard harder laten groeien.
Een gezonde levensstijl is wel aan te bevelen want dat zie je wel terug in je haargroei. Dit geldt natuurlijk voor iedereen.
Succes en ga zo door,
Texman:)>
 

Carlstein11

Volle Baard
Rustig zijn gaan laten ga en afwachten.
Ik heb ook vaak het idee dan mijn baard niet langer word.
Maak een foto en dan over een week of 6 weer en vergelijk die maar eens.
Dan zul je zien dat het echt wel groeit.
 

Peter1971

Baard
Goedenavond Baardmannen, ik ben nieuw op dit topic, laat voor het eerst in míjn 46 jaar mijn baard echt staan,..ben nu in de 10de week, graag wat advies van jullie kant, mijn haar en dekking is vrij dun waardoor het erg snel piekerig en onverzorgd overkomt en momenteel groeien de zij en onderkanten gekruld naar binnen?? Iemand hier ervaring mee? Mijn sik blijft ook erg onder mijn kin zitten, hopelijk word het zwaarder en gaat het wat hangen.
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Goedenavond Baardmannen, ik ben nieuw op dit topic, laat voor het eerst in míjn 46 jaar mijn baard echt staan,..ben nu in de 10de week, graag wat advies van jullie kant, mijn haar en dekking is vrij dun waardoor het erg snel piekerig en onverzorgd overkomt en momenteel groeien de zij en onderkanten gekruld naar binnen?? Iemand hier ervaring mee? Mijn sik blijft ook erg onder mijn kin zitten, hopelijk word het zwaarder en gaat het wat hangen.
Was bij mij ook zoals je op foto ziet, is nu helemaal goed gekomen. Geduld kerel.
 
Banner image
Top