Ik wil mij even voorstellen

Texman

Koning Baard
Eerlijk? ik hoop idd in die voetsporen van mijn vader (EN OPA!) te treden.. Eerst mooi grijs en naar mate de leeftijd steeds witter!
Mooie familie traditie. Alle mannen een baard.
[DOUBLEPOST=1510574503][/DOUBLEPOST]
Ik heb nooit een seconde erover nagedacht om mijnbaard af te scheren toen ik grijs werd. Van mijn originele rode baard is op een enkele dappere haar na niets meer te zien. 99,99% grijs
Ik heb er ook nooit een punt van gemaakt. Op een bepaalde leeftijd wordt je nu eenmaal grijs dat hoort er gewoon bij.
 

Texman

Koning Baard
Welkom op het forum met je stoere uiterlijk, mooie baard en knappe motorfiets! :)>(Y)
Dank voor je aardige reactie. Dat stoere vind ik wel leuk.
De motor is een Triump Tiger Explorer 1200. Op het motorforum van Triumph wilde een jonge eigenaar weten hoe oud de bezitters van deze motorfiets waren.
Het bleek dat de meeste eigenaren op het forum de 50 gepasseerd waren. De reactie de jonge eigenaar was: Help ik heb een bejaarden motorfiets gekocht.
Erg leuke reactie. Ik ben in ieder geval nog steeds heel blij met mijn motorfiets.
 

Kale666man

Baardaap
Beste baardmannen,

Ook ik wil mij graag even aan jullie voorstellen.
Na de afgelopen dagen wat rond te hebben gekeken op "baardforum" leek het mij leuk om ook mee te gaan doen.
Ik ben 66 jaar en woon in Voorburg. Ik draag al 45 jaar een baard en heb deze nog nooit afgeschoren en ben dat ook niet van plan.
Ik had al heel jong een fascinatie voor baarden. Dus toen ik baardgroei kreeg kon ik niet wachten om hem te laten staan.
In het begin was het natuurlijk nog niet zoveel maar na een periode van twee jaar had ik een mooie volle baard.
Omdat ik totaal geen negatieve reacties kreeg werd ik extra gemotiveerd om door te gaan.
Natuurlijk zijn er in de loop der jaren wel grappen over mijn baard gemaakt. Ook kreeg in nogal eens de vraag om mijn baard af te scheren omdat men mij nog nooit zonder hadden gezien. Mijn antwoord daarop was vaak dat ik dat de persoon in kwestie niet wilde aandoen. Als men mij vraagt waarom ik een baard draag dan zeg ik meestal : ik ben nu eenmaal een man met een baard.
Hierbij een paar foto's zodat jullie kunnen zien wie ik ben. Bekijk bijlage 6071

M.vr.gr,
Willem :)>
Welkom en je houdt ook van motoren,nou dan zit je hier op de juiste plek
 

JeroenP

Volle Baard
wat een verlate welkom maar alsnog....Welkom.

je hebt al een geweldige baard, dikke duim omhoog!
 

dijkie

Zware baard
Texman ook van mij nog hartelijk welkom, je hebt een prachtige baard :)> en staat je heel goed(Y)
 
Banner image
Top