Hoelang groeien voor zo'n soort baardje?

Almer

Baard
Toevallig wat contact nu met een gozer die met hetzelfde "probleem" zit alhoewel ik het niet snap want de kleur is in mijn ogen fantastisch zo!

Hij heeft exact hetzelfde geen gelul maar wie het wil die maakt er het beste van, kunnen niet allemaal als @Hans zijn :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
De aanhouder wint en hoe je baard ook groeit (of niet), draag 'm met trots,
er zijn genoeg mensen die wel een baard zouden willen dragen maar het
niet mogen, enerzijds misschien kwa werk anderzijds misschien niet van
moeder de vrouw :mad:
Be happy met wat je hebt en geniet er van zou ik zeggen, succes medebaarddragers :)>
 

Jelle1992

Baard
Even een update, begin zwart wit foto's steeds cooler te vinden nu met de baard
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    112,8 KB · Weergaven: 179

Glenn

Baard
Vind jouw baard op die zwart wit foto er fantastisch uitzien. (Y)
Ga je je baard nog laten doorgroeien of hou je het bij deze lengte?
 

Jelle1992

Baard
Vind jouw baard op die zwart wit foto er fantastisch uitzien. (Y)
Ga je je baard nog laten doorgroeien of hou je het bij deze lengte?
. Ik wil hem nog wel laten doorgroeien ja, m'n ma zit te zeuren dat ik 'm moet gaan trimmen binnenkort maar ik blijf zelf altijd nog baas in eigen baard he ;p Ik kijk gewoon tot hoever ie groeit, ik trek me sowieso niks aan van negatieve reacties, het groeit toch ;)
 

Jelle1992

Baard
Even een update. Ik word de laatste tijd op straat vreemd aangekeken door mensen, nou heb ik al gehoord van mensen in m'n omgeving dat ik nogal een agressieve look heb met de baard whahaha
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    112,5 KB · Weergaven: 213

Jelle1992

Baard
Haha sommige mensen hebben dat gewoon he ;p kan erg in je voordeel werken maar ook weer omgekeerd dat mensen bang voor je worden etc. Maar dat is ook gewoon de kortzichtigheid die de meeste mensen hebben. Heel vermoeiend..
 

Jelle1992

Baard
Jaja daar ben ik weer :) ik kan m nu eindelijk borstelen en m in een model krijgen haha ;p
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 168
Banner image
Top