Hoelang groeien voor zo'n soort baardje?

Jelle1992

Baard
Ik ben inmiddels iets meer dan 2 weken op weg om een échte serieuze poging te doen om m'n baardgroei te laten staan. Dit is nu na 2,5 week.

5vVfBmL.jpg



Wangen beginnen wat meer bedekt te raken en heb gister de nek bijgetrimd want daar groeit het echt razend snel.




Zoiets als één van deze 2 baarden is mijn uiteindelijke doel omdat ik wel realistisch wil blijven en niet een te groot doel wil stellen. Hoelang duurt het ongeveer voordat ie zo helemaal rond is?





BaY0hAS.jpg
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Moeilijk te voorspellen hoe lang het duurt eer je een bepaalde lengte of model kan laten groeien.

Baardgroei,de snelheid en de plaats, is genetisch bepaald en bij de ene gaat het nu eenmaal veel sneller en groeit het op bepaalde plaatsen meer dan bij de andere.

Voor 2,5 week ziet het er toch al netjes uit (al neem ik aan datje de snor hebt geschoren? ) (Y)

Veel geduld en op termijn kan je zeker de beoogde baard vorm zien krijgen ;)
 

Jelle1992

Baard
Nee m'n snor gaat echt heel traag, hij zit er wel een beetje maar op de foto is het nauwelijks zichtbaar. Verder zit overal wel haar, alleen die snor struggle ik mee op 't moment, maar ik wacht gewoon rustig af. Heb net alle wildgroei in m'n nek een beetje getrimd en nu ziet het er weer netjes uit.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Jelle welkom @BF:)>(Y)

zoals Cowboy al geattendeerd had(Y)...wees geduldig....je WannaHave- Beardmodel komt er wel ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Volgens mij is jouw baard al minstens even lang. Hoe lang het gaat duren voordat je dezelfde groei hebt is idd moeilijk te voorspellen.

Welkom in ieder geval (Y)
 

Jelle1992

Baard
Volgens mij is jouw baard al minstens even lang. Hoe lang het gaat duren voordat je dezelfde groei hebt is idd moeilijk te voorspellen.

Welkom in ieder geval (Y)

Thanks voor je reactie! Ja 't zou kunnen dat ie bijna even lang is als op de foto die ik postte. Vandaag ook nog wat overbodige haren op m'n adamsappel weggehaald want daar begon het echt een zooitje te worden. Ik gebruik overigs gewoon het trimmertje op 't scheerapparaat om dit te doen.
 

Sander

beards be like...
Sowieso duurt het altijd wel even voordat het echt vol gaat worden. Niet alle haartjes groeien even snel.
 

Jelle1992

Baard
Even een update, bovenstaande foto had ik van het weekend gemaakt dus er zijn al weer wat dagen verstreken.

BfBBcCd.jpg


Mwah dr is nog niet heel veel veranderd..
 

Jelle1992

Baard
Heb m'n baardje net gewassen met wat shampoo en conditioneer en kwam erachter dat de haren rondom m'n kin en kaaklijn al minstens een centimeter lang zijn. Begint er trouwens nu wel verwilderd uit te zien...
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 230
  • image.jpg
    image.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 218

Jelle1992

Baard
Vandaag m'n hoofd weer gemillimeterd, heb het nog nooit zo gehad met een baard erbij. Begin er steeds meer content mee te worden. Zijkanten worden steeds meer bedekt alleen die snor groeit super traag.. :( de haartjes zitten er wel maar echt goed zichtbaar word het niet....
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    47,9 KB · Weergaven: 204
  • image.jpg
    image.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 196
Banner image
Top