Give it to me straight; scheren of door laten groeien?

tijn

Zware baard
Dankjewel! Haha ja ik baalde er van, vooral ook omdat het nergens op sloeg. Het is niet dat ik 15cm had staan ofzo…!

Ik denk dat het onzekerheid was, omdat mijn gezicht iets aan het veranderen was. In de zin van niet meer scheren.

Afijn, ik ga het nu weer oppakken en hopen dat het doorgroeit en stiekem toch slapende haren heb zitten.
[DOUBLEPOST=1674375381][/DOUBLEPOST]

Zeker waar. Zoals ik in het bericht hierboven zette; het was onzekerheid en die zal niet helemaal weg zijn, maar ik ga mij tot jullie richten als het weer komt opkriebelen. Als jullie dat goed vinden haha. Af en toe heb ik even een spreekwoordelijke schop onder mijn reet nodig.
[DOUBLEPOST=1674375423][/DOUBLEPOST]

Dankjewel!! Ik ga relaxed proberen te blijven en dit forum goed volgen!
[DOUBLEPOST=1674375482][/DOUBLEPOST]

Dat ga ik doen. Dankjewel! En mij tot jullie richten, wanneer nodig!
Nou als het nodig is geven wij je die spreekwoordelijke schop wel hoor. Komt helemaal goed deze keer. Lekker de baard met rust laten en dan moet je eens kijken over een poosje.
 

Amens

Baard
Ah een mede baard struggelaar. Ik ben ook met poging 2882 bezig omdat ik vind dat mijn dekking niet goed is. Afgelopen periode alleen maar getrimd en dat ‘voelde’ vertrouwder dan alleen maar laten groeien. Uiteindelijk is geduld voor ons het sleutelwoord! Ik zie trouwens dat je net als ik onder je kin een lege plek hebt zitten. Die stoort mij mateloos wanneer ik het laat groeien. Vaak kom ik dan op een punt waarop alles er weer afgaat, terwijl ik van binnen dondersgoed weet dat je het dan eigenlijk moet laten groeien.

bij mij speelt ‘wat vindt een ander ervan’ ook nog een te grote rol. We zouden gewoon 4 maanden lang een figuurlijke middelvinger op moeten steken. Want ik durf wedden, dat als die baard er eens is… dat we er mega blij mee zijn. Zet hem op, laat je niet gek maken!
 

Davey

Stoppelbaard
Dag allemaal,

Toch even een klein vraagje. Mijn dekking is vrij dun, na enige inspectie in de spiegel viel mij op dat er redelijk veel licht kleurige haartjes zaten.
Mijn vraag is eigenlijk of dit blonde haartjes, grijze haartjes of donsharen zijn.

Durf te vragen!
 

Bijlagen

  • 190A8353-72F1-458A-8127-072ACC154FBD.jpeg
    190A8353-72F1-458A-8127-072ACC154FBD.jpeg
    57,2 KB · Weergaven: 56

Macx

Baardaap
Dat worden allemaal baardharen in de nabij toekomst, het ziet er goed uit voor je baardekking. Je baarddekking is constant in ontwikkeling, dit proces gaat wel door tot, bij sommige mannen wel tot in hun veertigste.
 
Banner image
Top