Even voostellen

JeroenP

Volle Baard
WP_20170223_19_46_49_Pro_LI.jpg WP_20170223_19_46_35_Pro_LI.jpg Dit is mijn baard na een dag werken. Qua wilde haren valt het reuze mee. Al begin ik me nu inmiddels wel af te vragen tot hoever ik hem wil laten groeien. Ik heb nog een maand of 3 a 4 te gaan voor the yeard.

ook voor de zijkanten vraag ik me af of ik dit wil laten groeien of juist wat strakker wil hebben. . . . Keuzes. Maar gelukkig hebben we de 24h rule voordat ik me wat in het hoofd haal....
 

JeroenP

Volle Baard
vandaag te horen gekregen van de vrouw des huizes dat ze mijn baard te lang vind worden.....

ik zit nu net over de 9 maanden en ja hij word best lang. Maar ik vind dat de yeard 1 keer in je leven moet groeien dus....we gaan nog even door. En daarna......ach na een jaar een stuk eraf dan lijkt hij een stuk korter dan hij eigenlijk is....
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ach, bij mij is er ook al een paar keer een flink stuk afgegaan (niet op vraag van de vrouw des huizes trouwens ;) ) en het voordeel is dat alles toch nadien weer gewoon terug groeit (Y)
 

JeroenP

Volle Baard
Begrijp me niet verkeerd Professor, de baard blijft. Alleen wat anders.

Zo van de zijkant ben ik dik tevreden. Alleen van de voorkant....het maakt mijn gezicht, die al niet smal is nog breder dan ik mooi vind. Dus over een kleine 3 maand wanneer ik mijn Yeard gerealiseerd heb ga ik bij de barbier langs voor tips/style moment.

En gelukkig mocht het zo wezen dat het niet naar smaak is dan groeit het weer lekker aan....

Het is dus een keuze van ons beiden. Al vind ik het laten groeien gewoon geweldig, twijfel ik of die lange style mij past....
[DOUBLEPOST=1488893685][/DOUBLEPOST]WP_20170307_14_28_55_Pro_LI.jpg WP_20170307_14_29_45_Pro_LI.jpg
[DOUBLEPOST=1488893752][/DOUBLEPOST]Dus mede-baardmannen/vrouwen ik sta open voor suggesties...
 

Ardjan

Baardaap
Ach ja, ik kan alleen maar zeggen dat die lange style je prima staat! (Y)(Y)(Y)
Maar 't is jouw baard; de keuze maak jezelf. Iedere baard is baard!
 

Step

Baard
IK vind...jij bent er al voor je favoriete baard style (Y):rolleyes:
genoeg baard voor een model in te knippen (als de baas het al zegt );)
 
Banner image
Top