Even voostellen

JeroenP

Volle Baard
Kom ik vandaag op het werk en ja hoor geen telefoon bij me. Dan merk je pas hoe gehecht je aan zn ding bent. Geen nieuws van huis..niet even spieken op baardforum.....

dus vanavond lekker even een baardmoment gecreëerd. Even lekker de tondeuse voor de bovenkant. Met de scheermes even de laagste nekharen verwijderen en toen lekker de baard gewassen en vertroedeld met wat heerlijke olie......
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb een integraalhelm dus de baard zit nooit rechtstreeks in de wind.
Nadeel is wel dat hij een "krol" vertoond nadat hij langrurig in een verwrongen vorm onder de helm zat.

Als je hem wast, dan handdoekdroog, dan baardolie er in, dan even uitkammen en dan droogblazen met een ronde borstel krijg je hem normaal gezien wel terug in model.

Succes alvast (Y)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goed nieuws dus ;)

We leren allemaal constant bij hé.

Zelf ondertussen mezelf aan het inwijden in de wereld van snorwas & handlebar :D
 

JeroenP

Volle Baard
ook niet verkeerd. Ikzelf ben er nog niet over uit of ik een lange snor wil die op gaat in mijn baard of ook voor de handlebar ga. Ik heb met beide mooie foto's gezien.......keuzes keuzes......
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het is zoals bij een baard de eerste maanden even "worstelen" met de haren die overall zitten waar je ze niet wilt ;)

Vooral het middelste deel is moeilijk in bedwang te houden en groeit (bij mij toch) nogal traag.

Maar, we weten allemaal dat, net zoals voor de baard:

vt4nyEV.jpg
 

JeroenP

Volle Baard
WP_20161202_04_44_04_Pro_LI.jpg WP_20161202_04_44_24_Pro_LI.jpg En daar is hij dan... Mijn "heard" oftewel mijn half jaar baard. Na de wilde dag gisteren waarbij mijn baard zijn eigen ding wilde doen zat hij vanochtend direct uit bed al helemaal goed. Toch een beetje balm gebruikt.....ochtendrituelen...heerlijk. Op naar maand 7
 
Banner image
Top